günün fıkrası
--- alıntı ---
bir fransız, bir alman ve bir türk müzede ‘adem ve havva cennet bahçesinde’ tablosuna bakıyorlarmış.
alman: “bedenlerinin kusursuzluğuna bakar mısınız? adem ile havva mutlaka alman olmalı” demiş.
fransız, alman’a karşı çıkmış: “havva ne kadar güzel, adem ne kadar yakışıklı. bu denli çekici olduklarına göre, hiç kuşkusuz fransız olmalılar.”
türk, tabloyu uzun uzun izledikten sonra kararını vermiş:
“bunlar kesin türk’tür. üstte yok, başta yok, elmadan başka yiyecek yok, ama hâlâ kendilerini cennette sanıyorlar.”
--- alıntı ---
bir fransız, bir alman ve bir türk müzede ‘adem ve havva cennet bahçesinde’ tablosuna bakıyorlarmış.
alman: “bedenlerinin kusursuzluğuna bakar mısınız? adem ile havva mutlaka alman olmalı” demiş.
fransız, alman’a karşı çıkmış: “havva ne kadar güzel, adem ne kadar yakışıklı. bu denli çekici olduklarına göre, hiç kuşkusuz fransız olmalılar.”
türk, tabloyu uzun uzun izledikten sonra kararını vermiş:
“bunlar kesin türk’tür. üstte yok, başta yok, elmadan başka yiyecek yok, ama hâlâ kendilerini cennette sanıyorlar.”
--- alıntı ---
devamını gör...
erkeklerin zeki kadın sevmemesi
sevmemesi değildir o, başedemiyordur, yetebilse öyle bir severdi ki.. ama erkeklerin %99,999 unun (hala 0,001 umudum var demekki) fiziksel sisteminde, kadınların sistemiyle uyumlu ilerleyemeyen :) bir beyin-vücut, hız-ritm kontrol problemi var..
çok isterdim bu yazdığım tanımın, resmini yapabilseydim keşke :))
*bu tanıma bile yetemeyenler olmuş,
"kalp ritmiyle ne alakası var" diyor
arkadaş, ritm diyince tek bildiği kalp olan
bir insan, nede cesur.. anlamadığını
anlayan bir insanla tartışmaya giriyor..
açıklamayı açıklamak ne acı..
yazar burada, erkeklerin beyinlerinden
önde koşan bir vücutları olduğunu, ve
bu durumun, daha kontrol aşamasını
beceremediklerinden, kadınlar için
yetersiz olduklarını söylüyor..
*yani %99,999 için bu böyle..
çok isterdim bu yazdığım tanımın, resmini yapabilseydim keşke :))
*bu tanıma bile yetemeyenler olmuş,
"kalp ritmiyle ne alakası var" diyor
arkadaş, ritm diyince tek bildiği kalp olan
bir insan, nede cesur.. anlamadığını
anlayan bir insanla tartışmaya giriyor..
açıklamayı açıklamak ne acı..
yazar burada, erkeklerin beyinlerinden
önde koşan bir vücutları olduğunu, ve
bu durumun, daha kontrol aşamasını
beceremediklerinden, kadınlar için
yetersiz olduklarını söylüyor..
*yani %99,999 için bu böyle..
devamını gör...
yaş ilerledikçe anlaşılan şeyler
kimseye ihtiyaç duymadan mutlu olabilmeyi başarmak gerektiği.
devamını gör...
unutulmayan lise anıları
lise son, tek sayısal sınıftık 5 erkek bir de ben. çok garip anılarım vardır.
gazoz içiyordum, pasif agresif arkadaşım şişe güzelmiş molotof yapalım mı dedi. yapalım dedik sakince. boş şişe, çamaşır suyu, biraz kurumuş ıslak mendil, çakmak ile yaptığımız molotofu okulun ilerisinde bulunan evin boş otoparkına attık. atan kişi şişeyi yanlış tutunca gözüne çamaşır suyu sıçradı. molotofumuz da patlamadı zaten. puff diye bir ses çıktı birazcık yandı sonra söndü. sessizce okula döndük sonra... gerilla anımız da böylece son buldu.
gazoz içiyordum, pasif agresif arkadaşım şişe güzelmiş molotof yapalım mı dedi. yapalım dedik sakince. boş şişe, çamaşır suyu, biraz kurumuş ıslak mendil, çakmak ile yaptığımız molotofu okulun ilerisinde bulunan evin boş otoparkına attık. atan kişi şişeyi yanlış tutunca gözüne çamaşır suyu sıçradı. molotofumuz da patlamadı zaten. puff diye bir ses çıktı birazcık yandı sonra söndü. sessizce okula döndük sonra... gerilla anımız da böylece son buldu.
devamını gör...
fakirin karnı doyunca penisi kalkar
karantina zamanı ülkecek yaşanılan durum. karnı doyan üremeye geçti adeta. baby boom yaşıyoruz.
devamını gör...
pdf kitap bulabileceğimiz siteler
project gutenberg'den kitapları ücretsiz bir şekilde pdf halinde okuyabilirsiniz.
edit: hırsızlık ve haram diyen arkadaşlar, bazı anadilinde okumam gereken kitaplar hiçbir kitapçıda yok ve türkçe olmadığı için aşırı pahalı, ve sürekli kitap almam lazım edebiyat okuduğum için, ne yapayım? fotokopi kullanmak zorundayım veya bu siteleri.
edit: hırsızlık ve haram diyen arkadaşlar, bazı anadilinde okumam gereken kitaplar hiçbir kitapçıda yok ve türkçe olmadığı için aşırı pahalı, ve sürekli kitap almam lazım edebiyat okuduğum için, ne yapayım? fotokopi kullanmak zorundayım veya bu siteleri.
devamını gör...
intihara teşebbüs eden kişiye ceza verilmesi
adam hayatından vazgeçmiş zaten, iyice hayattan soğutmak değil midir bu ceza?
devamını gör...
çocukluk lezzetleri
peki kek aşkımdan bahsetme vakti gelmiş. okulda her sabah istisnasız yediğim kek gibi kek idi kendisi. şu anda satılandan bahsetmiyorum ama. kakaolu, muzlu, çilekli, karamelli çeşitleri vardı.
artık üretilmiyor zaten, değeri bilinmedi. unutmayalım, unutturmayalım.
artık üretilmiyor zaten, değeri bilinmedi. unutmayalım, unutturmayalım.
devamını gör...
aklımda hep sen
kürşat başar’ın ebru ile ferhat aşkını ve ebru’ nun babasının gidişi ardından yaşadığı çalkantılı ruh halini anlatan kitabı. edebi yönden çok bir şey beklemeyin ama benim gibi aşk romanlarını seviyorsanız bu kitabıda keyifle okuyacağınızı düşünüyorum. başlarda epey bir sıkıcı. benim kitap da hayran olduğum tek karakter ebru’nun anneannesi. her daim güzel giyinen her daim kendine bakan ve eğlenmeyi, sosyalliği seven bir kadın. ölümü bu hikaye de beni en üzen şey oldu. ferhat’ın çizimleri, kaybolması ve uzun saçları kalmış aklımda. okurrr okursunuz da pat diye yarıda bitiverir ya, hah işte bu kitapda benim için sanki yarıda bitiverdi. daha güzel bir son olabilirdi. biraz daha detaylı anlatılabilirdi sonu. yine de severek okudum diyebilirim.
oysa aşkın kanıta ihtiyacı yok ! birini gördüğünde yokuştan aşağı çılgınca koşar gibi bir duygu hissediyorsan, kalbin yerinden fırlıyorsa aşıksın ...
kürşat başar- aklımda hep sen
oysa aşkın kanıta ihtiyacı yok ! birini gördüğünde yokuştan aşağı çılgınca koşar gibi bir duygu hissediyorsan, kalbin yerinden fırlıyorsa aşıksın ...
kürşat başar- aklımda hep sen
devamını gör...
tartıştığı adamı 12. kattan atan adam
serbest bırakıldığını öğrendiğimde şaşırtmayan haber. ne kolay oldu canınızı sıkan insanları öldürüp öldürüp atmak.
bir ülkede bu kadar çok katil olmasının anormalliğini görmek istemeyenlere neler neler söylemek istiyorum da işte, neyse...
edit: xapan konuyla ilgili bilgi vermiş. kendisine teşekkür ediyorum.
fakat bu bilgiye rağmen, ülkede çok fazla katil olduğu gerçeği de ne yazık ki değişmiyor. (bkz: müge anlı ile tatlı sert)
bir ülkede bu kadar çok katil olmasının anormalliğini görmek istemeyenlere neler neler söylemek istiyorum da işte, neyse...
edit: xapan konuyla ilgili bilgi vermiş. kendisine teşekkür ediyorum.
fakat bu bilgiye rağmen, ülkede çok fazla katil olduğu gerçeği de ne yazık ki değişmiyor. (bkz: müge anlı ile tatlı sert)
devamını gör...
osmanlı tuğralı doblo
40+ enişte arabasıdır. zengin bir enişteye sahipseniz 1.6 dizel, orta gelirli bir enişteye sahipseniz 1.3 dizel motorlu doblolar ile gezebilirsiniz. ayrıca bagaj kapağındaki tuğra, doblocu enisteler tarikatının sembolüdür, sökmemeniz tavsiye edilir.
devamını gör...
konuşma şansım olsaydı denilen kitap karakteri
martin eden. o kadar etkilenmiştim ki kitap bittiğinde içimin cayır cayır yandığını hissettim, sanki hayatımdan geçip gitmiş gerçek biri gibiydi, ben de arkasından bakakalmıştım.
kafamdaki martini kendi gözümle görmek istedim, o yüzden resmini çizdim.
birebir olmadı ama baya yaklaştı.
kafamdaki martini kendi gözümle görmek istedim, o yüzden resmini çizdim.
birebir olmadı ama baya yaklaştı.
devamını gör...
genç osman
osmanlı imparatorluğu’nun 16.padişahıdır. henüz 18 yaşında iken isyan sonucu öldürülmüştür. lehistan seferinde ordunun kesin bir sonuç alamaması genç padişahı sinirlendirmişti , hacca gitme bahanesiyle yeni bir ordu toplama planları yapmıştı. tecrübesiz ve yaşıda küçük olduğundan dolayı bu planları yeniçerilerin kulağına gitmiştir. yeniçeriler büyük bir isyan başlatarak önce padişahı bir eşeğe bindirip halkın içerisinde dolaştırmışlardır daha sonra yedikule zindanlarında yeniçeriler tarafından boğulmuştur. 4 yeniçeriye karşı koymayı başarmıştır. kalender uğrusu olarak bilinen asi bir yeniçeri genç osmanı düşürmek için testislerini sıkarak onu düşürmeyi başarmış , akabinde boğmuştur.
devamını gör...
sözlükte kendin olmak
şahsen ben benim, yani kendim. başkası olarak yazmak saçma olurdu... olay tavlamak mı fazla beğeni mi almak?? nereye kadar bu ikiyüzlülük ve kendini beğendirme çabası??? raat olun ve kendinizi müziğe bırakın... arada da buraya içinizden geldiği gibi yazın... ben öyle yapıyorum. *
devamını gör...
her işi son güne bırakmak
klasik türk insanı huyudur. heleki sınavları sınavdan bir gün önce çalışan bir tek ben değilimdir herhalde.
devamını gör...
hayal dünyasında yaşamak
şu sıralar gerçeğini yaşadım da hayali kaldı diyorum. baktım olmuyor, küstüm bende.
devamını gör...
hangibiri
nickaltını açmaya yetişemediğim yazardır kendisi. hızlıymış kendisi, eminim başlık ve tanım paylaşımlarında seriye bağlayıp sözlüğü bilgiye boğacaktır. hoş geldin sevgili hangibiri.
-nickaltına yazıp kaçmıştır bana kaldı.
-nickaltına yazıp kaçmıştır bana kaldı.
devamını gör...


