bunu hayatım boyunca ilişkilerimde çok az söylemişimdir. özel bir söz gibi, sihirli. çok söylersem anlamsızlaşacak gibi gelirdi. off çok saçma ama öyle. şimdi kızıma günde sayamadığım kadar çok söylüyorum. aldığım cevap da biliyorum anne oluyor. ulan analık ne zorsun.
devamını gör...
samimiyetsiz cümle. anneden filan duymadıkça. onunda arkasından şu perdeleri mi taksak isteği gelmediği sürece zaten.
devamını gör...
herkes samimiyetsiz demiş aksine bence çok anlamlı bir cümledir. hiç mi birisini gerçekten çok sevmediniz? hiç mi kalbinizden yoğun bir sevgi geçerken bu cümleyi kurmadınız? ya siz çok duygusuz hayatlar yaşıyorsunuz ya da ben fazla hayalci düşünüyorum.
devamını gör...
anlamı eskisi gibi derin olmayan bir söz kalıbı.
devamını gör...
o denli çok yanlış ağız tarafından kullanılmıştır ki artık günümüzde en çok kullanılan sahte ve yalan sevgi cümlesi olarak nam salar hale gelmiştir.
devamını gör...
ölümün olduğu bir dünyada kalbinizde akrep yoksa bolca kullanılması gereken cümledir. sevmek eylem dışında dile de getirilmelidir. sevilmekten bıkan, sevmeyi kontrollü sunan kimse gerçekten sevmeyi bilmediği için üzülüyorum. sevmek dilde sakınılabilen, tutulabilen, saklanabilen bir his değil. sevdiğim herkese sıklıkla sevgimi dile getiren biri olarak sıklıkla seni çok seviyorum derim. adı her ne olursa olsun (arkadaşlık, kan bağı, sevgili) sevgi dile getirdikçe çoğalır, güzelleşir.
devamını gör...
ayna grubunun böyle bi şarkısı mı vardı ne
devamını gör...
(bkz: ok)
devamını gör...
sevmediğim kimseye kurmadığım cümle.
söylediysem seviyorumdur.
devamını gör...
sözlerle değil davranışlarla söyleneni makbul olan cümle.
devamını gör...
elmayı seviyorum. soğuk havaları seviyorum, orman manzarasını izlemeyi seviyorum -şimdi olduğu gibi. ama birine "seni seviyorum" demek... bana göre dünyanın en saçma şeyi. çünkü bir obje sevdiğinizde ondan bir şey alıyorsunuz ve sizi mutlu ediyor, bir insan sevdiğinizde ona kendinizden bir şey veriyorsunuz ve onu mutlu etmekten mutlu oluyorsunuz. yani birini sevmek lafla değil davranışlarınızla, yaptıklarınızla ve yapmadıklarınızla, tercihlerinizle, nelerden vazgeçebildiğinizle gerçekleşir. kısacası kimseye bir şey söylemeyin, yapın, ispat edin. gösterin. bundan yorulmayın.
devamını gör...
sadece söz. tek başına yetmez. ne söz nede sevmek tek başına asla yetmez.
devamını gör...
söylemesi en güzel sözlerden biri.
saçların ellerimde, gözlerin gözlerimde, nefesin nefesimde, gönlüm sende, yüreğin hep benimle, hayalim sen, düşlerim sensin, seni çok seviyorum.
devamını gör...
ne kadar kolay söylenebiliyor bu zamanda. her şey pahalılaşırken, sevgiler ucuzluyor.
devamını gör...
duymaya ihtiyacım olan cümle
devamını gör...
yav he he.
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"seni çok seviyorum" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim