1.
bu fiil bana göre gsnin 4-2-3-1 taktiğiyle 1-0 ya da 2-0 yenikken sağdan soldan rakip kaleye gitmesine benziyor ya da sağdan orta soldan orta arayıp bulabiliyorsak osimhen ve gol ya da biraz nostalji oliveira gol hahahahahahahahaahahahahahhahahahahahaahhahhahahahaahhhhhhhhahahahhahahahahahaah
devamını gör...