41.
dertürke’nin sorununa istinaden: adam türkiye’ye geldi, emrihak vaki oldu ve öldü ya da rahatsızlandı ve aracın türkiye’den çıkması gerekiyor.. bu adam ne yapacak?
hadi arabanın ithalatında, alımında, satımında, benzininde, bilmem neyinde, her aşamada devletin eli cebimizde, onu anladık ama bir zahmet arabasını kimin kullanacağına da adam karar versin.
bu adamlar düşmanımız değil, vatandaşlarımız. zaten korkum o ki, şimdilerde 60’a merdiven dayayan nesil hayatını kaybedince gurbetçi türk diye bir kavramı da yavaş yavaş kaybetmeye başlayacağız.
bence saf yabancı turisttense bu adamların tatilde türkiye’ye gelmesi, türkiye’de mal sahibi olması teşvik edilmeli..
hadi arabanın ithalatında, alımında, satımında, benzininde, bilmem neyinde, her aşamada devletin eli cebimizde, onu anladık ama bir zahmet arabasını kimin kullanacağına da adam karar versin.
bu adamlar düşmanımız değil, vatandaşlarımız. zaten korkum o ki, şimdilerde 60’a merdiven dayayan nesil hayatını kaybedince gurbetçi türk diye bir kavramı da yavaş yavaş kaybetmeye başlayacağız.
bence saf yabancı turisttense bu adamların tatilde türkiye’ye gelmesi, türkiye’de mal sahibi olması teşvik edilmeli..
devamını gör...