zaman tüneli
introspection
2001'de kurulan, yani gayet köklü bir progressive power metal grubu olan italyan stargate'in 2012 tarihli, tek full-length albümü olan beyond space and time'dan sonra çıkması beklenen 2. albümü sailors into the sunrise'da yer alacak olan, önden saldıkları klipli parça. bahsettiğim ilk ve şimdilik tek albümlerini cidden çok severim, hatta albümdeki save the world parçasının başlığını da açıp bunu sözleri ve müziğiyle mükemmel bulduğumdan bahsetmiştim. dahası, bu benim hayatımda dinlediğim en iyi şarkılardan biridir.
bu daha birkaç saat önce paylaşılan introspection parçasını da nefis buldum topluluğun ve yeni albümlerini harbiden büyük heyecanla beklemekteyim. epey bombastik bir çalışma olmuş bu. bombastik, kötü konotasyonlu bir sözcük olsa da böyle şarkıları nitelemek için daha uygun bir kelime de bulamıyorum işte. ziyadesiyle epik, senfonik, operatik, tiyatral, zengin, sofistike ve aynı zamanda yakalayıcı (catchy) bir şarkı. valla bu gruptan başka albüm gelmez diyordum ben onca sene sonra, gelgelelim geliyor işte! vallahi iple çekiyorum bu şarkının da içinde olacağı yeni albümlerini!
bu daha birkaç saat önce paylaşılan introspection parçasını da nefis buldum topluluğun ve yeni albümlerini harbiden büyük heyecanla beklemekteyim. epey bombastik bir çalışma olmuş bu. bombastik, kötü konotasyonlu bir sözcük olsa da böyle şarkıları nitelemek için daha uygun bir kelime de bulamıyorum işte. ziyadesiyle epik, senfonik, operatik, tiyatral, zengin, sofistike ve aynı zamanda yakalayıcı (catchy) bir şarkı. valla bu gruptan başka albüm gelmez diyordum ben onca sene sonra, gelgelelim geliyor işte! vallahi iple çekiyorum bu şarkının da içinde olacağı yeni albümlerini!
devamını gör...
erkolar kapatılsın
ayh büyün kıyafetlerimi yenilemem lazım o zaman. hiç kapalı tarzda kıyafetim yok. :(
devamını gör...
tek başıma
semicenk’in en mükemmel şarkılarından biri.
ben zaten hep tek başımaydım
yalnızlık deminde sen güller açardın
bitmezsin dilimde, birkaç kez düştüm de
söyle, ne zaman ellerini uzattın?
ben zaten hep tek başımaydım
yalnızlık deminde sen güller açardın
bitmezsin dilimde, birkaç kez düştüm de
söyle, ne zaman ellerini uzattın?
ne de zor gelir anlatmak
tüm bunlara katlanmak
gözü doymuşa dert olmaz
yanılıp yeni baştan yazmak
"hayra yorduk" diyelim mi?
sil baştan sevelim mi?
yine görmezdеn gelelim
nefеs aldın mı, bilemedim
"hayra yorduk" diyelim mi?
sil baştan sevelim mi?
yine görmezden gelelim
nefes aldık mı, bilemedim
üzerine yıkılır bir bir
geçmişten gelir
tam karşımda şimdi
kül olmuş hisleri
gözü görmedi kimseyi
önemi yok ki bir şeyin
en baştan beri
ben zaten hep tek başımaydım
yalnızlık deminde sen güller açardın
bitmezsin dilimde, birkaç kez düştüm de
söyle, ne zaman ellerini uzattın?
ben zaten hep tek başımaydım
yalnızlık deminde sen güller açardın
bitmezsin dilimde, birkaç kez düştüm de
söyle, ne zaman ellerini uzattın?
ne de zor gelir anlatmak
tüm bunlara katlanmak
gözü doymuşa dert olmaz
yanılıp yeni baştan yazmak
"hayra yorduk" diyelim mi?
sil baştan sevelim mi?
yine görmezdеn gelelim
nefеs aldın mı, bilemedim
"hayra yorduk" diyelim mi?
sil baştan sevelim mi?
yine görmezden gelelim
nefes aldık mı, bilemedim
üzerine yıkılır bir bir
geçmişten gelir
tam karşımda şimdi
kül olmuş hisleri
gözü görmedi kimseyi
önemi yok ki bir şeyin
en baştan beri
devamını gör...
savaştaki bir ülkenin halkı masum olabilir mi sorusu
karşındaki halk sana saldırmıyorsa,silahlı değilse masumdur tabi.
devamını gör...
erkolar kapatılsın
hemen toy sektörüne yatırım yapıyoruz, 1200e aldığınız ürünleri 1 ay sonra 2500e alıyorsunuz.
erkolar kapatıldığı için siz mutlu oluyor, krizi fırsata çevirdiğimiz için de biz mutlu oluyoruz.
win&win*
erkolar kapatıldığı için siz mutlu oluyor, krizi fırsata çevirdiğimiz için de biz mutlu oluyoruz.
win&win*
devamını gör...
lol saflık testi
az önce timeline’da karşıma “lol saflık testi” gibi bir şey düştü, ben de kafama esti açıp çözdüm. normalde böyle testlere pek bulaşmam ama sorular baya lol’ün içinden olduğu için eğlendim.
bazı sorular direkt “oha bunu da mı soruyorlar” dedirtiyor, hatta görsel olarak sosyal medya paylaşım imkanı sunuyo ben paylaşmadım ama
mesela:
aram’a kaç kere “sadece 1 oyun” diye girip 2 saat kalanlar belli oluyor,
jungle oynarken istemeden rezillik çıkarmış mısın onu da ölçüyor,
off-meta denemiş misin, tilt olmuş musun, saçma build’e girip maçtan pişman olmuş musun… hepsi var.
sonunda bana beklediğimden daha “az masum” bir skor verdi, demek ki yıllar içinde birikmiş bayağı şey varmış.
merak eden varsa linki bırakıyorum.
çözerseniz skorlarınızı da yazın;
https://www.ricepuritytest.life/league-of-legends
bazı sorular direkt “oha bunu da mı soruyorlar” dedirtiyor, hatta görsel olarak sosyal medya paylaşım imkanı sunuyo ben paylaşmadım ama
mesela:
aram’a kaç kere “sadece 1 oyun” diye girip 2 saat kalanlar belli oluyor,
jungle oynarken istemeden rezillik çıkarmış mısın onu da ölçüyor,
off-meta denemiş misin, tilt olmuş musun, saçma build’e girip maçtan pişman olmuş musun… hepsi var.
sonunda bana beklediğimden daha “az masum” bir skor verdi, demek ki yıllar içinde birikmiş bayağı şey varmış.
merak eden varsa linki bırakıyorum.
çözerseniz skorlarınızı da yazın;
https://www.ricepuritytest.life/league-of-legends
devamını gör...
sözlükte gözlemlenenler
klavye savaşları var ve bazıları ciddi ciddi kavga edip kaostan besleniyor.
devamını gör...
magistra (yazar)
devamını gör...
herkesin küfür ettiği insan
nası yaa.. yazabiliyor muyuz yani.. :)
devamını gör...
savaştaki bir ülkenin halkı masum olabilir mi sorusu
halk o vergiyi "isteyerek" veriyor, askere "koştura koştura" gidiyorsa evet halk masum değildir.
ama yaşamak için aldığı ekmekten sudan kesilen vergi orduya gidiyor diye de kimse suçlu olmaz.
tertemiz bir masumluktur o.
ama yaşamak için aldığı ekmekten sudan kesilen vergi orduya gidiyor diye de kimse suçlu olmaz.
tertemiz bir masumluktur o.
devamını gör...
herkesin küfür ettiği insan
halkı kin ve düşmanlığa sevk etmeyin laayn!
devamını gör...
yazarların yarış atı olsa koyacağı isimler
daniel amokachi
at siyah ve cüsseli olursa tadından yenmez.
at siyah ve cüsseli olursa tadından yenmez.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
eğlenceli bir yazar.
bana yürümedi. bilakis ben ona yürüdüm aodjekf.
neyse cıvımayacağım :d. latife ediyorum.
yenilerden ve neler dönüyor hiç anlamıyor.
üzülüyorum biraz çünkü kitaba ortadan başlamış gibi. baştan başlamış olsa o da eğlenirdi eminim.
not: devotusa.
bana yürümedi. bilakis ben ona yürüdüm aodjekf.
neyse cıvımayacağım :d. latife ediyorum.
yenilerden ve neler dönüyor hiç anlamıyor.
üzülüyorum biraz çünkü kitaba ortadan başlamış gibi. baştan başlamış olsa o da eğlenirdi eminim.
not: devotusa.
devamını gör...
herkesin küfür ettiği insan
bebek katili.
devamını gör...
aşık oldum giderken
ayla çelik şarkısı.
duygusal hüzünlü bir şarkıdır. severim.
"belki geçti belki erken
ayrılık zor çok severken
o gün sana, bir kez daha
aşık oldum giderken"
duygusal hüzünlü bir şarkıdır. severim.
"belki geçti belki erken
ayrılık zor çok severken
o gün sana, bir kez daha
aşık oldum giderken"
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının ev dekorasyon önerileri
yatağı duvar kenarına değil, odanın ortasına koyun.
sağlık için (kafanızı duvara vurmamak) en iyisi.
sağlık için (kafanızı duvara vurmamak) en iyisi.
devamını gör...
çok kısa bir hayatımız olduğu gerçeği
ara sıra düşündüğüm konu. dün doğum günümdü, mumları üflerken güzel dilekler diledim evrene. aklımdan hep birkaç şey geçer nedense. swh bana göre her şey yolunda, yani çok şükür. her olana dua ederim son yıllarda. daha önceden pek yapmazdım.
dün gece uykuya dalarken aklıma şey geldi, son birkaç yıldır insanları genel olarak kırmamaya odaklıyım sanırım. hoşuma gitmeyen durumları bir şekilde belirtirim, çok uç dönütlerle karşılaşmadıysam zaten kimseyi üzmem. yani bu yönde daha fazla itina gösterdiğimi fark ettim. kalbi çok kıymetli insanlar var, belki biz de öyle olmaya çabalıyoruzdur. o denli kısacık mı bilmem ama hayatın her alanında kalp kırmadan devam etmeli diye düşünürüm. “iyi insan” olmak öyle değerli ki… etrafındakilere de şifa oluyorsun, kimi zaman da onlar sana şifa oluyor.
tüm bunların verdiği o aidiyet tanım nedir, bilemiyorum ama insan her yıl daha da büyüyor; bunlardan çok eminim.
dün gece uykuya dalarken aklıma şey geldi, son birkaç yıldır insanları genel olarak kırmamaya odaklıyım sanırım. hoşuma gitmeyen durumları bir şekilde belirtirim, çok uç dönütlerle karşılaşmadıysam zaten kimseyi üzmem. yani bu yönde daha fazla itina gösterdiğimi fark ettim. kalbi çok kıymetli insanlar var, belki biz de öyle olmaya çabalıyoruzdur. o denli kısacık mı bilmem ama hayatın her alanında kalp kırmadan devam etmeli diye düşünürüm. “iyi insan” olmak öyle değerli ki… etrafındakilere de şifa oluyorsun, kimi zaman da onlar sana şifa oluyor.
tüm bunların verdiği o aidiyet tanım nedir, bilemiyorum ama insan her yıl daha da büyüyor; bunlardan çok eminim.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
ayy iyi ki denk geldi. aşırı güzel biri olduğunu düşündüğüm, kedilere olan sevgisine, bağına hayran kaldığım, severek takip ettiğim süper bir yazar.
devamını gör...
sözlükte gözlemlenenler
ben bu başlığı gözlemeler olarak okuyorum onun dışında da kimseyi gözlemek ile ilgilenmiyorum .günün sonunda çoğu kalan mb miktari kadar zaten benim için.
devamını gör...
