zaman tüneli
gönlünden geçenle kalemi bir olan yazar
ben
valla yoga olsun meme olsun
hepsi içimden gelen samimi düşüncelerim
valla yoga olsun meme olsun
hepsi içimden gelen samimi düşüncelerim
devamını gör...
hüzün veren filmler
tom & jerry…
yetişkin olunca tom’a hüzünlenmeyen bizden değildir^^
yetişkin olunca tom’a hüzünlenmeyen bizden değildir^^
devamını gör...
hüzün veren filmler
ya şuraya gelşp 20 tane filim yazmayjn ya
bana kalmamış
bana kalmamış
devamını gör...
sarhoş
kendine yarari olmayan tip. alkol kullanan, belki yasakli ve gayri etik bi madde kullanan, kendi dozunu asan insan veya hayvan (evet hayvanlar da sarhos olur, arastiriniz detayli bilgi icin) tipidir. ilaveten de en sevmedigim bi yandan da en sevdigim ikisi arasindaki tiptir. biraz ickiliyim ama yuzde 100'umde degilim. zaten bu da biraz hayat dersi babindadir, belki hani kardeslerimiz bi seyi anlar bu hayata dair diye. bakiniz: hayatta en kotu sey yuzde 100 sarhos olmaktir. heleki erkeksen ve aksamleyin disardaysan gelebilicek tehditlere en savunmasiz oldugun an sarhos oldugun zaman dilimidir. erkekliginin bilincinde olmalisin biraz da. ha bunu ben mi diyorum hayatta en az cinsiyetci insanlardan biriyimdir, erkek olmak umrumda bile degil (nihayetinde varligim sadece, sen bana ne dersen de ben varim ve diger her sey bir detay bro) ama iste bazen ataerkil de dusunmek gerekiyor. ataerkillik degil de hani toplumsal cinsiyet normlarina karsi. 2 saat aciklayasim yok simdi. anlayan anlar zaten ne demek istedigimi. anlamayan da zahmet etmesin. gitsin az bi kafasini calistirsin. ben bile calistirdim da bunlari soyleyebilicek noktaya erismek nasip oldu. sen bunu dusunemiyosan git reddit'te takil, belki adam olursun. kusura bakmayin, boyle yani. hakaret gibi bi sey bu anlayana. benim icin oyle. bana bu denilse zoruma gider. o yuzden iste az kafani calistirip dogru algilaman lazim bazi seyleri. reddit'teki 18 yas alti loser bebelere benzememek icin kafanin icinde sana bahsedilen organi calistirican. ister hippi ol ister en kati seriatci, senin kafanda bi sey var. kullan onu.
maymunuz biz nihayetinde, bi orman dengesi vardir bilir misiniz bilmem. hayatta kalman lazim, bu yuzden evrimlestik. ister erkek ol ister kadin ister transseksuel. hayatta kalman lazim. bu bizim dogamizda var. yasamak durtusu. bunu baskiladigin an olmaz yani. hayatta kalma durtune adapte olman lazim. o zaman iste gercek bi hayvan olursun. yoksa da zaten kaybolup gidersin. gezegenimizin dengesi bu.
bi tane muptezel sana yumruk patlatirsa hicbi sey yapamazsin oylece icin gider. heleki benim gibi fasfakir mahallelerin cocuguysaniz bu ihtimal biraz daha fazladir. yoksa zaten harika tiki biriyseniz gidin playstation'da acin rdr 2 bakin keyfinize.
haliyle sarhoslugun en fazla yuzde 70'i yuzde 60'i makbuldur, eger erkekseniz ve disardaysaniz oyledir. cunku her an tehditlere acik bi turuz bi cinsiz biz. yani her an sokakta bi yerde indirilip dayak yiyebiliriz. mesela ben hala mukemmel bi imla ile felsefe yapabiliyorum. cunku her an nolabilecegine karsi bi bilinc gelistirdim ve aklim her an acik. uykudayken bile 3. gozum acik yani. ister inanin ister inanmayin ama bu boyle. yani zaten bilen de biliyor, cevrem falan. cok detay da veresim yok. neyse. metafiziksel konusmuyorum mecazen diyorum. yoksa 3. goz diye bi sey zaten yok eger mutasyonel bi canli degilseniz, misal insan yuzlu koyun gibi.
buna karsi her an savunmada tetikte olmamiz lazim. iciyosan bile bunu kontrol etmen lazim, aynen benim yapabildigim gibi. yoksa zaten bi eleman gelse, sana bicagi taksa, sarhos sarhos cenabet halde ölü olursun ve sonrasi cehennem zaten. allah dicek benim boyle kulum yok, alin bunu burdan. inan veya inanma,sen oldugunde bunun herhangi bi ehemmiyeti yok. aklini basina devsir.
iste bunun bi dengesi vardir ki kurabilene guzeldir. kurabilmeyen zaten gitsin rdr 2 oynasin dedigim gibi. fivem falan oynasin. mta'da moderatorluk satin alsin. bana da alabilir sıkıntı yok. bi ise yarasin. en azindan oyun sektorune katkisi olur.
hayatta en basit keyfi bulabilene dahi guzel bi gerceklikteyiz. sen bunu deneyimlemediysen duygu fakirisindir. zaten benim kafami yasladigim yastiktan tek farkin bi kalbinin olmasidir. evet.
maymunuz biz nihayetinde, bi orman dengesi vardir bilir misiniz bilmem. hayatta kalman lazim, bu yuzden evrimlestik. ister erkek ol ister kadin ister transseksuel. hayatta kalman lazim. bu bizim dogamizda var. yasamak durtusu. bunu baskiladigin an olmaz yani. hayatta kalma durtune adapte olman lazim. o zaman iste gercek bi hayvan olursun. yoksa da zaten kaybolup gidersin. gezegenimizin dengesi bu.
bi tane muptezel sana yumruk patlatirsa hicbi sey yapamazsin oylece icin gider. heleki benim gibi fasfakir mahallelerin cocuguysaniz bu ihtimal biraz daha fazladir. yoksa zaten harika tiki biriyseniz gidin playstation'da acin rdr 2 bakin keyfinize.
haliyle sarhoslugun en fazla yuzde 70'i yuzde 60'i makbuldur, eger erkekseniz ve disardaysaniz oyledir. cunku her an tehditlere acik bi turuz bi cinsiz biz. yani her an sokakta bi yerde indirilip dayak yiyebiliriz. mesela ben hala mukemmel bi imla ile felsefe yapabiliyorum. cunku her an nolabilecegine karsi bi bilinc gelistirdim ve aklim her an acik. uykudayken bile 3. gozum acik yani. ister inanin ister inanmayin ama bu boyle. yani zaten bilen de biliyor, cevrem falan. cok detay da veresim yok. neyse. metafiziksel konusmuyorum mecazen diyorum. yoksa 3. goz diye bi sey zaten yok eger mutasyonel bi canli degilseniz, misal insan yuzlu koyun gibi.
buna karsi her an savunmada tetikte olmamiz lazim. iciyosan bile bunu kontrol etmen lazim, aynen benim yapabildigim gibi. yoksa zaten bi eleman gelse, sana bicagi taksa, sarhos sarhos cenabet halde ölü olursun ve sonrasi cehennem zaten. allah dicek benim boyle kulum yok, alin bunu burdan. inan veya inanma,sen oldugunde bunun herhangi bi ehemmiyeti yok. aklini basina devsir.
iste bunun bi dengesi vardir ki kurabilene guzeldir. kurabilmeyen zaten gitsin rdr 2 oynasin dedigim gibi. fivem falan oynasin. mta'da moderatorluk satin alsin. bana da alabilir sıkıntı yok. bi ise yarasin. en azindan oyun sektorune katkisi olur.
hayatta en basit keyfi bulabilene dahi guzel bi gerceklikteyiz. sen bunu deneyimlemediysen duygu fakirisindir. zaten benim kafami yasladigim yastiktan tek farkin bi kalbinin olmasidir. evet.
devamını gör...
ibrahim hacıosmanoğlu
senin yaptıpın gider
imparatorun hoşuna gider
imparatorun hoşuna gider
devamını gör...
ibrahim hacıosmanoğlu
fatih hocanın söylediği hiçbir şeyi anlamayıp, aklınca da posta koymaya çalışmış. fatih hocayla aynı ligde değilsin. hatta sen karbonat erol'la bile aynı ligde değilsin. senin türk futbolunda tecrüben ne, katkın ne, geçmişin ne. bu adamlar futbolun içinden gelmeler, hele ki terim'in yarım asırlık bir tecrübesi var. senin neyin var. futbol mu oynadın, hocalık mı yaptın.
o oturduğun koltukta da ömrün uzun olmayacak. türk futbolundan gideceksin.
o oturduğun koltukta da ömrün uzun olmayacak. türk futbolundan gideceksin.
devamını gör...
hüzün veren filmler
devamını gör...
senin paran burada geçmez
genelde böyle yeşilçam filmlerinde bütün mahallenin küstüğü, düşman benimsediği adama karşı olan esnaf repliği.
devamını gör...
senin paran burada geçmez
date'lerimde öne sürdüğüm bi kural
sonra gisip orda burda yazıyolar yok 2000 liralık masraf yapmış da
2000 lşrayla anca düzwlşyosun demek ki fmgn
sonra gisip orda burda yazıyolar yok 2000 liralık masraf yapmış da
2000 lşrayla anca düzwlşyosun demek ki fmgn
devamını gör...
masaj
kulunçları açan bir masör iyi olur
devamını gör...
kadın orgazmı
bizim bir arkadaş g noktasını bulucam diye tutuklandı salak kahveden gazenfer agbinin g noktasını ararken bademciğini yırtmış
konu buraya nasıl geldi ya.
ben bilmem orgazm morgazm öyle şeylerede inanmam
konu buraya nasıl geldi ya.
ben bilmem orgazm morgazm öyle şeylerede inanmam
devamını gör...
kürt kadınları
dünya genelinde kadın nüfusu yaklaşık 4,13 milyardır ve bu sayı dünya nüfusunun yaklaşık %49,7’sini oluşturmaktadır. kürt kadınları da bu büyük insanlık ailesinin önemli bir parçası olarak yaşamın her alanında emekleri ve mücadeleleriyle varlık göstermektedir.
devamını gör...
yemek ısmarlayan erkekler için yemek yapan erkekleri üzdünüz
hiçbir buluşmada hesabı kimseye ödetmem. ne demek yahu benim yediğimi içtiğimi kimse ödemesin.
ayy bir de geçen instagramda gördüm (aslında makyaj takma tırnak falan bana uymuyor ama haklı) kadının biri diyor ki sizinle buluşmak için 4 bin tl’lik masraf yapan kadın sizin ısmarlayacağınız 200 tl’lik kahveye mi kaldı ?
ayy çok haklı bir isyan ahshshs
ayrıca lafını edeceğiniz hiçbir hesabı ödemeyin lütfen, çok itici^^
ayy bir de geçen instagramda gördüm (aslında makyaj takma tırnak falan bana uymuyor ama haklı) kadının biri diyor ki sizinle buluşmak için 4 bin tl’lik masraf yapan kadın sizin ısmarlayacağınız 200 tl’lik kahveye mi kaldı ?
ayy çok haklı bir isyan ahshshs
ayrıca lafını edeceğiniz hiçbir hesabı ödemeyin lütfen, çok itici^^
devamını gör...
kızarmış ekmek
bigün ilkokulda türkçe kitabında kızarmış ekmek görmğştüm
o zamans ladsr hiç bilmşyorum yani
karnım mı açtı neyse artık
akşama kadsr kızarmış ekmek döndğysü kafamda
anneme gidince heöen bundan yapıyosun dedim
kştaptan gösteriyom böyle
meb'in kştapları o kadsr dandik değil bence fnfn
o zamans ladsr hiç bilmşyorum yani
karnım mı açtı neyse artık
akşama kadsr kızarmış ekmek döndğysü kafamda
anneme gidince heöen bundan yapıyosun dedim
kştaptan gösteriyom böyle
meb'in kştapları o kadsr dandik değil bence fnfn
devamını gör...
genç cıvıl cıvıl bir sevgili mi olgun ne istediğini bilen mi
evde cıvıl cıvıl dışarda olgun.
devamını gör...
yemek ısmarlayan erkekler için yemek yapan erkekleri üzdünüz
olm ben ilk buluşmada kadının evine bile gitmiyorum. kadın niye güvenip sana gelsin.
devamını gör...
seksen liralık deyince yüz liralık olsun mu diyen esnaf
bi lere pazarda peynşrci bana böyşe demişti
para almicaksan olur dedim
göt oldu vermek zorujda kaldı fkgk
para almicaksan olur dedim
göt oldu vermek zorujda kaldı fkgk
devamını gör...



