zaman tüneli

0 geröekten sıfır ama
(bkz: kerem aktürkoğlu)
devamını gör...

hamburger lobisinin itibar suikastından alnının akı ile sıyrılmış köfteci zinciri esnaf.
devamını gör...

yol yabfı yol
devamını gör...

katılmayanların dayak yediği turnuva olarak tarihe geçecek olan 2026 dünya kupasında iki maçta gol bile atamadan, hatta kendi salaklığından kırmızı gören paraguay'a bile mağlup olan takım.
takımımız.
çurocao mu ne bir ülke varmış sayelerinde öğrendik. bir de şey vardı yeşil burun takım adaları mı ne?
heriflerin kalecisine maçtan sonra neden ağladığını soruyorlar, bizim cacıkların altı tane yediği son avrupa şampiyonuna karşı inanılmaz bir maç çıkartmış, olmayan bütçesi ile takımı puan almış; herkes buna ağlıyor zannederken adam "parasızlıktan annemi getiremedim, ona ağlıyorum" dedi.
bizimkilere villalar, togglar, milyon milyon öyrolar havalarda uçuşsun...
şu herifin sahaya koyduğu karakterin yarısını sadece llk on bir değil tüm federasyonu toplasan koyamadı iki maçta sahaya.
simdi abd maçı var, artık bu kafayla beş mi dizerler altı mı atarlar haftaya haberi gelir.
çünkü ben bunların olduğu takımı seyretmem de izlemem de...
beşiktaş'tan uzaklaşmışız bu cacıklar neymiş?...
devamını gör...

akşaödan tuzlu suya yatırırım
rengi değişmezse
dopru kişidir
devamını gör...

şarkı bırakılacak onca başlık varken
nwden kğrtçe şarkılar
her dil için ayrı ayrı başlık mı açılacak
hani biz kardeştik
devamını gör...

kaybedince.

kaybedince koyuyorsa doğru kişidir.
devamını gör...

iyiymiş.
devamını gör...

demiş tff başkanı.

www.mynet.com/ibrahim-hacio...
devamını gör...

mcjoseph meatballs olsa beğenşrsinşz
ama bu yerli ve milli köfteci yusuf
bi ara çökmeye çalışmışlardı
devamını gör...

u nasıl fakirlik ekmeği bile tam hayal edemiyoruz.
devamını gör...

hayller bile yarım ekmek
devamını gör...

peynir-hindi füme-salatalık

ayy en güzeli^^
devamını gör...

umudu son maça taşısak yalandan 1 hafta heyecan yapıp abd ile fark yiyebileceğimiz bir maça çıkacaktık. iyi yanından bak, iyi ki atamadık bugün o golü.
devamını gör...

kokoreç yada köfte
devamını gör...

iş bitiriciyim ya,mırın kırın yok done!
devamını gör...

(bkz: tantuni)
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

uçabiliyorum
devamını gör...

köfte ve sucuk sevmeyenler için antrikot önerebilirim. gerçekten lezzetli ve sulu yapmaktalar.
devamını gör...

herkes besleyemez sorumluk ister
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim