zaman tüneli
yardım kampanyaları
5 kuruş vermem böyle yerlere
gelen her dilencşyş silktir ederim
gelen her dilencşyş silktir ederim
devamını gör...
kendine bir şarkı bırak
devamını gör...
doğduğun yer mi yoksa doyduğun yer mi memleketindir ikilemi
abicim benim doğduğum yerdir. ben de bu kadarım işte. konfor alanından uzaklaşamayan, yeniliklere kapalı, köye ev yapma hayali kuran biriyim. benim vizyonum budur.
devamını gör...
doğduğun yer mi yoksa doyduğun yer mi memleketindir ikilemi
doyduğun yerdir. doğum yeri sadece doğduğunuz hastanenin ya da evin bulunduğu konumu ifade eder, bazen hiç yaşamadığınız, sizin kimliğinizle hiç alakası bile olmayan bir yer de olabilirken, doyduğunuz yer hayatınızın geçtiği, diğer insanlara sizi doğdunuz yerden daha çok hatırlatan, en sevdiğiniz, en iyi bildiğiniz, kendinizi ait hissettiğiniz yerdir.
devamını gör...
türk halkının faizkolik olması
2 yıldır yüksek faize maruz kalarak meydana gelen psikolojidir.
devamını gör...
nickaltına tanım gelince korkmak
korkacaksan yazmyacaksın karşim sözlükte
millet korludan entry bile siliyo
siz nerde yetiştiniz olum
millet korludan entry bile siliyo
siz nerde yetiştiniz olum
devamını gör...
tehdit mesajı almak
senin yaptığın gider benim hoşuma gider
havla dur
havla dur
devamını gör...
doğduğun yer mi yoksa doyduğun yer mi memleketindir ikilemi
doyduğum yer tabii ki
almanyada doysam orası memleketim olur
almanyada doysam orası memleketim olur
devamını gör...
fm26 takım önerileri
olm siz yarım çıkan oyunu üstüne bi de vwrip oynuyor musuhuz ya
yqzıklar olsun
yakışmadı
yqzıklar olsun
yakışmadı
devamını gör...
sevgiyi aniden öldüren şey
osurmak
buz gibi soğurum
buz gibi soğurum
devamını gör...
günaydın sözlük
günaydın. bir gün daha geçecek hayatımızdan. eskiden günler geçiyor diye üzülürdük, şimdi bi an önce gece olsun uyuyalım istiyoruz.
zevkimiz azaldı. tahammülümüz.
gene de güzel bir gün olsun.
zevkimiz azaldı. tahammülümüz.
gene de güzel bir gün olsun.
devamını gör...
blok3
sürekli şarkı çıkarıyor. valla ilginç . hep söz müzik kendisinin. birbirine benzeyen şarkıları var tabi.
teknolojiyi iyi kullanıyor . sesi o kadar tiz olup yükseğe çıkamaz . ben beğeniyorum bazı şarkılarını daha öncede yazmıştım. bunlardan şanışer iyi müzik yapıyordu o yok oldu ya.
her şarkısına klip çekiyor ki bu çok masraflı iş aslında . bayağı özenli klipler çekmiş. demek ki bayağı para kazanıyor.
teknolojiyi iyi kullanıyor . sesi o kadar tiz olup yükseğe çıkamaz . ben beğeniyorum bazı şarkılarını daha öncede yazmıştım. bunlardan şanışer iyi müzik yapıyordu o yok oldu ya.
her şarkısına klip çekiyor ki bu çok masraflı iş aslında . bayağı özenli klipler çekmiş. demek ki bayağı para kazanıyor.
devamını gör...
babalar günü
bütün baba yazarlarımızın günü kutlu olsun.
evet, baba olmak kolay. önemli olan her daim baba olabilmektir.
evet, baba olmak kolay. önemli olan her daim baba olabilmektir.
devamını gör...
babalar günü
varlığıyla bize güven veren bütün babaların babalar günü kutlu olsun!
devamını gör...
tyt 2026
aldığım duyumlara göre yine saçma sapan sormuşlar. kitapçıklar açıklanınca inceleyeceğim ancak 2025 kadar saçma değildir diye bir önyargı var içimde. sınavdan yeni çıkan kardeşlerim de eğer bunu okuyorsa şunu söylemek isterim, çok çalıştığınız halde kötü geçtiyse canınızı sıkmayın. muhtemelen 2 milyon aday için de zor bir sınavdı. arkadaşlarınızla kritik yapmayın, yapıyorsanız da karamsarlığa kapılmayın çünkü bu tip sınavlarda sonuçlar açıklanmadan ne olacağı hiçbir zaman belli olmuyor. bizzat yaşadım da söylüyorum.
yukarıdaki tanıma da çok güldüm gerçekten. fityo çagında yazılı sunav nedir ogliiiiim (swh). sınav sistemi kötü de böyle eleştiri mi olur arkadaş!
yapay zeka var diye de okula gitmeyelim o zaman ne dersiniz? okuduğunu anlama becerilerini geliştirmeyelim, yazı becerilerini geliştirmeyelim ne dersiniz? hep beraber davar olalım nasıl olsa ülkenin yüzde 60'ı davar 100'e tamamlayalım onu. video çağındayız diye kaleme kağıda dokunmayacağız diye bir kural yok. kaldı ki evrupa'da bile hâlâ kalem kağıtla sınav yapılıyor.
yukarıdaki tanıma da çok güldüm gerçekten. fityo çagında yazılı sunav nedir ogliiiiim (swh). sınav sistemi kötü de böyle eleştiri mi olur arkadaş!
yapay zeka var diye de okula gitmeyelim o zaman ne dersiniz? okuduğunu anlama becerilerini geliştirmeyelim, yazı becerilerini geliştirmeyelim ne dersiniz? hep beraber davar olalım nasıl olsa ülkenin yüzde 60'ı davar 100'e tamamlayalım onu. video çağındayız diye kaleme kağıda dokunmayacağız diye bir kural yok. kaldı ki evrupa'da bile hâlâ kalem kağıtla sınav yapılıyor.
devamını gör...
babalar günü
baba olmak kolaydır zor olan babalık yapmaktır.
gerçekten babalık yapan bütün adamların babalar günü kutlu olsun.
gerçekten babalık yapan bütün adamların babalar günü kutlu olsun.
devamını gör...
vincenzo montella
bu takımın hocası değil birilerinin kuklası olmayı tercih ettin. zerre adil değilsin tercihlerinden tut açıklamalarına kadar hepsi skandal, senin anlattığını biz de izledik hâlâ neye bizi ikna etmeye çalışıyorsun pizzacı? kafa mı buluyorsun?
şu tercihlere bakalım, milli takım kadrosunda çağlar, samet, kaan ayhan, oğuz aydın, irfan can kahveci, mert günok var. hepsinin ortak özelliği kendi takımlarında dahi süre bulamamış tabiri caizse ıskartaya çekilmiş oyuncular. dünya kupasında birileri yaralanıp ölmedikçe süre bulma imkanları yok. peki öyleyse neden o kadro içindeler?
bir sezonda 33 gole direkt etki etmiş aral şimşir kadroda yok. fransa'da yılın kalecisi seçilmiş berke özer yok. trabzon'da altın sezonunu geçirmiş mustafa eskihallaç yok yerine bahisten hapis yatmış eren elmalı var. bragada avrupa ligi finali oynamış demir ege yok, başakşehirde fena bir sezon geçirmeyen santrafor bertuğ yok.
neden abi? milli takıma fayda sağlamayı bırak kendine faydası kalmamış saçma sapan adamları hangi kontenjanla doldurdun kadroya? sana bu aklı kim veriyor? hatta daha açık sorayım kimlerin kucağında oturuyorsun sen? böyle taraflı tercihlerin bir açıklaması olmalı değil mi?
sadece bunlar da değil mevcut kadroda can uzun ve orkunda süre bulmakta çok zorlanıyor, mecbur kalmasa inanın bunları da oynatmayacaktı. hatta can uzunu son avrupa şampiyonası kadrosuna bile almamıştı. aynı şeyi elimizdeki tek forvet semih kılıçsoy varken de yapmıştı onu oynatmak yerine forvetsiz oynamaya devam etmişti. bu herifin bu şekilde iğrenç bir mobbingi var bazı oyunculara karşı. şu ozan kabak bu sezon bundesliga'da muhteşem bir performans sergiledi ama yerine koşmayı unutmuş merih abisi oynuyor. takım kimin umrunda değil mi önemli olan reklam yüzlerimiz elbette(! ).
uzun lafın kısası sen hoca falan değilsin benim gözümde birilerinin talimatlarını yerine getiren onay memurundan başka bir halt değilsin.
evine dön ve o göt kafanla bir daha hiçbirimizden daha türk olduğunu iddia etme.
şu tercihlere bakalım, milli takım kadrosunda çağlar, samet, kaan ayhan, oğuz aydın, irfan can kahveci, mert günok var. hepsinin ortak özelliği kendi takımlarında dahi süre bulamamış tabiri caizse ıskartaya çekilmiş oyuncular. dünya kupasında birileri yaralanıp ölmedikçe süre bulma imkanları yok. peki öyleyse neden o kadro içindeler?
bir sezonda 33 gole direkt etki etmiş aral şimşir kadroda yok. fransa'da yılın kalecisi seçilmiş berke özer yok. trabzon'da altın sezonunu geçirmiş mustafa eskihallaç yok yerine bahisten hapis yatmış eren elmalı var. bragada avrupa ligi finali oynamış demir ege yok, başakşehirde fena bir sezon geçirmeyen santrafor bertuğ yok.
neden abi? milli takıma fayda sağlamayı bırak kendine faydası kalmamış saçma sapan adamları hangi kontenjanla doldurdun kadroya? sana bu aklı kim veriyor? hatta daha açık sorayım kimlerin kucağında oturuyorsun sen? böyle taraflı tercihlerin bir açıklaması olmalı değil mi?
sadece bunlar da değil mevcut kadroda can uzun ve orkunda süre bulmakta çok zorlanıyor, mecbur kalmasa inanın bunları da oynatmayacaktı. hatta can uzunu son avrupa şampiyonası kadrosuna bile almamıştı. aynı şeyi elimizdeki tek forvet semih kılıçsoy varken de yapmıştı onu oynatmak yerine forvetsiz oynamaya devam etmişti. bu herifin bu şekilde iğrenç bir mobbingi var bazı oyunculara karşı. şu ozan kabak bu sezon bundesliga'da muhteşem bir performans sergiledi ama yerine koşmayı unutmuş merih abisi oynuyor. takım kimin umrunda değil mi önemli olan reklam yüzlerimiz elbette(! ).
uzun lafın kısası sen hoca falan değilsin benim gözümde birilerinin talimatlarını yerine getiren onay memurundan başka bir halt değilsin.
evine dön ve o göt kafanla bir daha hiçbirimizden daha türk olduğunu iddia etme.
devamını gör...


