1.
meslekteki büyüğümüz, herkesin bildiği adıyla böcek ezen adnan..
adnan ersoy raconu diye bir şey vardır.
biz sinirlendiğimizde burnumuzu çekmeyi de posta koymayı da ondan öğrendik..
allah rahtmet eylesin.. üzerimizde çook emeği vardır.. biz de bir gün hakiki dünyaya göç edeceğiz o yüzden çok üzülmüyorum.
adnan abimize yakışacak çocuklar olduk ve onun davasını devraldık. hep de gerektiği gibi davrandık..
adnan ersoy raconu diye bir şey vardır.
biz sinirlendiğimizde burnumuzu çekmeyi de posta koymayı da ondan öğrendik..
allah rahtmet eylesin.. üzerimizde çook emeği vardır.. biz de bir gün hakiki dünyaya göç edeceğiz o yüzden çok üzülmüyorum.
adnan abimize yakışacak çocuklar olduk ve onun davasını devraldık. hep de gerektiği gibi davrandık..
devamını gör...