1.
japonya merkezli spor malzemeleri markası.
kısaltması latince olan "sağlam kafa, sağlam vücuttadır" sözünün baş harfleri.
ayakkabılarını kullananların yorumlarına bakınca adidas, nike'ı rahatlıkta solladığını söyleyenler var.
belli bir paraya da kıymak lazım: nike, adidas da öyle şu an tr'de yüksek fiyatlarda.
kısaltması latince olan "sağlam kafa, sağlam vücuttadır" sözünün baş harfleri.
ayakkabılarını kullananların yorumlarına bakınca adidas, nike'ı rahatlıkta solladığını söyleyenler var.
belli bir paraya da kıymak lazım: nike, adidas da öyle şu an tr'de yüksek fiyatlarda.
devamını gör...
2.
gel kayano 25 serisini kullandığım ayakkabı markasidir. eğer şekil sukul dertleriniz yoksa kalite, sağlamlık ve spor amaçlı düşünüyorsanız tavsiye ederim. her modelin kendi yapısı ve uyduğu ayak yapısı var. bana gel kayano dışında uymuyor mesela rahat etmiyorum. şu an fiyatı 2 bin tl bandına yükselmiş hayırlısı olsun diyorum.
devamını gör...
3.
merak ettiğim marka ama bir ayakkabısı 10 kayme. kiramdan fazla fiyatı...
devamını gör...
4.
özellikle gel serisi iyidir hoştur uzun yıllar giyersin ama daha iyisi için (bkz: mizuno) önerebilirim.
devamını gör...
5.
6.
rahat, ferah ama çirkin.
lanet olasılar çok çirkinler*
lanet olasılar çok çirkinler*
devamını gör...
7.
rahat olduğunu yakın çevremdeki birkaç arkadaşımdan duydum ama bir ayakkabıya vereceğim paradan pahalı olduğu için almadım hiç. herhangi bir ayakkabıya bu kadar para verirsem, benim yerime yürümesi gerekiyor. henüz o teknolojileri gelmediği için decathlon'dan devam ederim.
devamını gör...
8.
hoka çıkana kadar severdim. artık orta segmentte başka ayakkabı almam.
devamını gör...