21.
yok ebesinin şeyi.
o kadar da platonik olmasın, yaşlandık artık.
o kadar da platonik olmasın, yaşlandık artık.
devamını gör...
22.
ıcinde bulundugum haleti ruhiye. ben (bkz: abazan) degilim aga. sadece aska asigim.
devamını gör...
23.
(bkz: hastalık hastası)
devamını gör...
24.
aşk asla yalnız dolaşmaz.. hep birileriyle birlikte ya da birindedir.. aşka aşık olamazsınız.. bulursa o bulur sizi. ancak o zaman farkedersiniz..
devamını gör...
25.
kulağa kuskunç bir şey gibi geliyor.
bence aşka değil bir varlığa aşık olunur. ve onda da bana kalırsa sadece tek bir hakkımız var.
birinden bütün hücrelerinize kadar etkilendiğinizi söyleyeceksiniz, sonra o hisler geçecek? ve tekrar aynı şey?
gönlün yalama olması gibi bir şeydir bu.
güvenilmez öylesi sevgilere.
aşka aşık olmak hikaye...
ömrünce tek bir insanı sevmek şahane.
bence aşka değil bir varlığa aşık olunur. ve onda da bana kalırsa sadece tek bir hakkımız var.
birinden bütün hücrelerinize kadar etkilendiğinizi söyleyeceksiniz, sonra o hisler geçecek? ve tekrar aynı şey?
gönlün yalama olması gibi bir şeydir bu.
güvenilmez öylesi sevgilere.
aşka aşık olmak hikaye...
ömrünce tek bir insanı sevmek şahane.
devamını gör...