1.
biz çok zekiyiz sen aptalsın tavrı bana hep antipatik gelmiştir. herkes aptal yargısını pek sorgulamıyorum ama ben çok zekiyim yargısı da bana göre değildi hiçbir zaman. artık insanlara gıcıklık olsun diye ben çok zekiyim herkes aptal tavrını takınmaya karar verdim. yıllar içerisinde sakinleşinceye kadar da bu böyle olacak.
devamını gör...