türk bayrağının adı değişmeli
başlık "bilge tonyukuk" tarafından 13.05.2026 00:47 tarihinde açılmıştır.
1.
hüdapar genel başkanı zekeriya yapıcıoğlu'na ait söylem. türk bayrağıyla dertleri hiçbir zaman bitmeyecektir.
bu ülkede son türk kalıncaya kadar adı "türk bayrağı"dır.
işte o kadar.
bu ülkede son türk kalıncaya kadar adı "türk bayrağı"dır.
işte o kadar.
devamını gör...
2.
ısterseniz bir deneyin beyler zararınıza olur
devamını gör...
3.
isterseniz direği var direğini verelim.
devamını gör...
4.
ortağı olan akpliler için sorun olmayan söylem. onlar için teknofestte vatan kurtarmaca oyununa devam.
tepki olarak halk, akp binasına bayrak direkleri bırakırsa çok gülerim. sözlükteki aktrollere de gönderin.
tepki olarak halk, akp binasına bayrak direkleri bırakırsa çok gülerim. sözlükteki aktrollere de gönderin.
devamını gör...
5.
ne olmalı peki yobaza göre? acaba işinize gelmiyorsa defolup gitseniz mi ülkeden ne dersiniz?
devamını gör...
6.
kimliğinde babasının adının belli olması zoruna giden şahıs talebi.
öyle kürsülerden sallaması kolay, mesela gelip şu talebini yüzüme söylesene yılan gibi derini değiştireyim.
l
öyle kürsülerden sallaması kolay, mesela gelip şu talebini yüzüme söylesene yılan gibi derini değiştireyim.
l
devamını gör...
7.
x.com/TarihteOan/status/180...
geçmişte de olduğu gibi buna yeltenen/yeltenecek olan soysuz böcekler anında ve itinayla temizlenir.
geçmişte de olduğu gibi buna yeltenen/yeltenecek olan soysuz böcekler anında ve itinayla temizlenir.
devamını gör...
8.
böyle partilerin ortaya çıkmasını, palazlanmasını, bu tür söylemler üretmesini sağlayan, türk toplumudur.
kendi etti, kendi buluyor. böyle, sosyolojik olarak intaar eden toplumlara acınmaz...türk toplumu bunu haketti, buna laf söyleyene "koyduk mu?" dedi (demedi mi?!)...
bak bu da iktidar partisinin yandaşı parti.
benim için hava hoş, ülkenin resmi dili değiştiğinde ya ingilizce olur, ya fransızca, ben o dillerde de yazarım...bayrağı değişir, dili değişir, gelen dili konuşamayan bütün bürokrat doktor, öğretmen kovulur...faturaların anlamadığın dilde gelmeye başlar...
o gün geldiğinde inan, kimse sana acımaz, sen kendin kaşındın.
kendi etti, kendi buluyor. böyle, sosyolojik olarak intaar eden toplumlara acınmaz...türk toplumu bunu haketti, buna laf söyleyene "koyduk mu?" dedi (demedi mi?!)...
bak bu da iktidar partisinin yandaşı parti.
benim için hava hoş, ülkenin resmi dili değiştiğinde ya ingilizce olur, ya fransızca, ben o dillerde de yazarım...bayrağı değişir, dili değişir, gelen dili konuşamayan bütün bürokrat doktor, öğretmen kovulur...faturaların anlamadığın dilde gelmeye başlar...
o gün geldiğinde inan, kimse sana acımaz, sen kendin kaşındın.
devamını gör...
9.
adı değişsin diyenler o bayrağın ne taşıdığını anlamıyor. çünkü onlar için sadece bir kumaş parçası, adı da sanki masa başında konulmuş basit bir şey. oysa bu bayrak; savaş meydanında düşenin üstünü örten, evladını bekleyen annenin camına asılan, sevincimizi, bağımsızlığın bedelini anlatan bir simgedir. kimsenin, uğruna can verilmiş bir değere isim biçmeye gücü yetmez. bu sadece bir bayrak meselesi değil; tarihle, şehitle ve bu milletin hafızasıyla kavga etmektir.
dünyanın neresine gidersen git ay yıldızın adı da belli, anlamı da bellidir: "türk bayrağı. "
ay yıldızı görünce milyonlarca insanın içinde aynı duygu uyanıyorsa o isim zaten değişmez. zaten rahatsız oldukları şey bayrak değil, türk milletinin kendisi. türk bayrağı’nın adını tartışacak cesareti kendinizde bulmanız bile fazla.
dünyanın neresine gidersen git ay yıldızın adı da belli, anlamı da bellidir: "türk bayrağı. "
ay yıldızı görünce milyonlarca insanın içinde aynı duygu uyanıyorsa o isim zaten değişmez. zaten rahatsız oldukları şey bayrak değil, türk milletinin kendisi. türk bayrağı’nın adını tartışacak cesareti kendinizde bulmanız bile fazla.
devamını gör...
10.
aynı teklifi yapan bir akp'li gazeteci vardı. pkk açılım süreci vardı. adı hilal kaplandı.
devamını gör...
11.
adı da güzel kendi de güzel, ilişmeyin.
devamını gör...
12.
bak canım kardeşim bu bayrak bu da direği bayrağı başka bayrak direğinde göndere çeker, büyük direğie de mabadına sokar üstüne beton döker kaynak yaparım ki bir daha böyle fikirler aklına geldiğinde hatırla ve unut diye.
devamını gör...
13.
vatandaşın biri talebini demokratik bir şekilde dile getirmiş. sözlükteki vatandaşlarda demokratik bir şekilde düşüncelerini yazmış. demokrasi dedikleri bu herhalde.
#3975898 katılıyorum.
adı da güzel kendi de güzel ilişmeyin. sizleri kimlerin kaşıdığını, gaz verdiğini de biliyoruz bela aramayın.
#3975898 katılıyorum.
adı da güzel kendi de güzel ilişmeyin. sizleri kimlerin kaşıdığını, gaz verdiğini de biliyoruz bela aramayın.
devamını gör...
14.
direğin adı sabit kalıyor. ister misiniz?
devamını gör...