zaman tüneli
huzurevi
bana nedense mantıklı gelen yerdir.
o yaşlarda bir başıma olursam, net olarak düşünürüm.
aylık gelirinin belirli bir kısmını oraya bağışlıyorsun:
tek kişilik oda
tv
sıcak su
çamaşır hizmeti
yemek
internet
sinema
kantin
oyun salonu
ve istediğin gibi çıkıp gidiyorsun, gece belirli saat öncesi dönüyorsun.
bu tarz huzurevleri var, araştırabilirsiniz.
70 yaşımda yemekle bulaşıkla uğraşacağıma böyle takılırım muhtemelen.
o yaşlarda bir başıma olursam, net olarak düşünürüm.
aylık gelirinin belirli bir kısmını oraya bağışlıyorsun:
tek kişilik oda
tv
sıcak su
çamaşır hizmeti
yemek
internet
sinema
kantin
oyun salonu
ve istediğin gibi çıkıp gidiyorsun, gece belirli saat öncesi dönüyorsun.
bu tarz huzurevleri var, araştırabilirsiniz.
70 yaşımda yemekle bulaşıkla uğraşacağıma böyle takılırım muhtemelen.
devamını gör...
hastaneye giden tip
sağlık problemini profesyonel ellere bırakan tiptir.
bu düşüncenin aksini düşünenler çok haklı, kesinlikle hastaneye gitmemeli ve kendilerini cinci hocalara bırakmalılardır.
bu düşüncenin aksini düşünenler çok haklı, kesinlikle hastaneye gitmemeli ve kendilerini cinci hocalara bırakmalılardır.
devamını gör...
mcdonald's'a fare bırakan çomar
yanlış yapmış adamdır.
laboratuvar faresiyle olur mu o iş. sekiz, dokuz tane cardın, daha iyisi bir kutu dolusu hamam böceği atmalıydı. hamam böceğini temizlemek kolay değildir. öldürsen bie yumurtası kalır.
laboratuvar faresiyle olur mu o iş. sekiz, dokuz tane cardın, daha iyisi bir kutu dolusu hamam böceği atmalıydı. hamam böceğini temizlemek kolay değildir. öldürsen bie yumurtası kalır.
devamını gör...
arapları araplardan çok düşünmek
#2772339 kesinlikle katılmakla beraber bir taşla iki kuş vuruluyor. hem israil'in istediği oluyor hem de ülkemizin demografik yapısının içinden geçiliyor.
devamını gör...
rammstein vs metallica
metallica ile metal dinlemeye başladım. 1991 senesinde herhalde, kill 'em all albümleriyle. gerçi europe'un the final countdown parçasını da metal olarak görüyorum (çoğu kişi rock der) ve bu parçaya çocukluğumda dinler dinlemez vurulmuştum herhalde çıktığı sene veya civarında; 80'ler ortalarında metal dinlemeye başladığım da söylenebilir bu baz alındığında. ama en azından "metalci" olmam metallica dinlememle olmuştu. metallica hayranı sayılmam. daha 90'lar ortalarında çok daha fazla sevdiğim şeyler keşfetmiştim. hatta 90'lar sonlarından beri bu grubun aşırı abartıldığını ve çok daha iyi gruplar olduğunu söyleyip dururdum. bunun load albümünü çıkarmalarıyla falan alakası yok ki load'u çıktığından beri çok severim hala da en sevdiğim metallica albümlerinden biridir. master of puppets dışındaki ilk dönem albümleri de abartılıyor bence 'tallica'nın.
rammstein'ı da severim ama metallica benim için daha değerli.
bir de bu iki grup da aslında tarzlarında ikonik gruplar ama tarzları birbiriyle pek alakalı değil. böyle bir versus yapılabilir elbette ama kıstaslar önemli.
ben metallica'yı seçiyorum. rammstein'a da saygılar.
rammstein'ı da severim ama metallica benim için daha değerli.
bir de bu iki grup da aslında tarzlarında ikonik gruplar ama tarzları birbiriyle pek alakalı değil. böyle bir versus yapılabilir elbette ama kıstaslar önemli.
ben metallica'yı seçiyorum. rammstein'a da saygılar.
devamını gör...
rammstein vs metallica
metallica'nın da çok anısı vardır emme rammstein başkadır diyorum.
devamını gör...
rammstein vs metallica
zehirli oku atmış bulunmaktayım. zamanı gelmişti ve birisi yapmalıydı.
beni rammstein şarkıları daha çok etkilediği için rammstein diyorum.
beni rammstein şarkıları daha çok etkilediği için rammstein diyorum.
devamını gör...
arapları araplardan çok düşünmek
valla bugüne kadar yapılanlar dini bağlantı , komşu ülke falan diye açıklanabilir de filistin'den getirilecek 2 milyon filistinli işi biraz büyük israil planına hizmet. öyle büyük resimlik bir mevzu falan da değil. çözüm dedikleri filistinliye kamp kurup orda bakalım değil
ya da barış için arabulucu olalım da degil direkt topraklarından uzaklastiralim türkiye'ye getirelim.
getir sonra ne olur israil bal gibi de yerleşir o topraklara. bildiğin tecrit bu. gazzeye yardim ediyoruz diye israil'e yer açıyoruz.
siyasal islamin para için yapamayacağı tek bir şey söyleyin bana.
ya da barış için arabulucu olalım da degil direkt topraklarından uzaklastiralim türkiye'ye getirelim.
getir sonra ne olur israil bal gibi de yerleşir o topraklara. bildiğin tecrit bu. gazzeye yardim ediyoruz diye israil'e yer açıyoruz.
siyasal islamin para için yapamayacağı tek bir şey söyleyin bana.
devamını gör...
kanto'nun abartıldığı kadar bir hüner olmadığı gerçeği
tabii bundan 100 150 sene önce insanların eğlenebilecekleri enstrümanlar sınırlıyken ve o devre göre insanların hem dans hem müzik hem de belki de sahnede bir genç bayan olmasını da içeren bir gösteri biçimi izlemenin çok önemli bir şey sayılması nedeniyle tutmuş olmasını doğal karşılarım, ama şahsen ben ne o devri yaşadığım için ben de nostaljik bir değeri, ne de bir yandan şarkı söylerken bir yandan sahnenin bir o tarafına bir bu tarafına koşuşturan birini görmenin ben de çok önemli bir anlam ifade etmediğini belirtmek isterim, kaldı ki kanto �talyanca şarkı söylemek fiilinden gelip konsept olarak da türkiye'den çıkma değil dışarıdan türkiye'ye gelme bir gösteri sanatıdır, bu bakımdan da kültürel bir değer addetmiyorum ama beğenenlere de saygı duyarım
devamını gör...
bozulan şeyler
kavanoz salçalar. eğer ilk açtığınızda üzerine sıvı yağ koymazsanız bir hafta sonra beyaz beyaz olmaya başlar.
devamını gör...
tarihten bir fotoğraf bırak
1891 senesinde çekilip 1892'de, the strand dergisinin bir sayısında* çıkmış bir "kardan kadın" fotosu. kimisi "fake" demiş, fotoyla oynanmış falan demiş ama güvenilir sayfalar paylaşıyor bu resmi. örneğin en alttaki görseldeki yazıyı paylaşan*, "fake history hunter" isimli bir twitter sayfası, buna fake dememiş. zaten fake şeyleri belirtip, tarihten birtakım inanılmaz ama gerçek şeyleri paylaştığını iddia eden bir sayfa. bana göre de gerçek olabilir. inanılır bulunmayan her şeye şak diye "fake" deme refleksi bazen gülünç oluyor. he anam he, mısır piramitlerini de uzaylılar yaptı. aynen kanka.


devamını gör...
bozulan şeyler
bozulan ne cok sey var .eşya, insan ,gıda.
en yakın zamanda benim telefonum bozuldu ana kartı yandigi için hattimi gormuyor nasil oluyorsa internete girebiliyorum.
moralimde bozuldu :(
en yakın zamanda benim telefonum bozuldu ana kartı yandigi için hattimi gormuyor nasil oluyorsa internete girebiliyorum.
moralimde bozuldu :(
devamını gör...
3. nesil kahvecilik
alkol sevmeyen insanlar için büyük nimet.
ayrıca taksim’de sağlam mekan tavsiyelerine ihtiyacım var. önerilere açık hatta muhtacım sayın romalılar. ama kurban olayım göt göte oturmalı yerlerden olmasın. şöyle kendimi verip bi şey okuyabileyim.
ayrıca taksim’de sağlam mekan tavsiyelerine ihtiyacım var. önerilere açık hatta muhtacım sayın romalılar. ama kurban olayım göt göte oturmalı yerlerden olmasın. şöyle kendimi verip bi şey okuyabileyim.
devamını gör...
arapları araplardan çok düşünmek
dürüst olalım anne ya da baban değilse kimse kimseyi kendinden daha fazla düşünmez dediğim tanım
devamını gör...
tanrıların bizi kıskanıyor olması
seni kıskanıyo olabilirler reis her gün 2 kilo eti sabah kahvaltıda yok ediyosun beni sanmıyorum kıskansınlar az önce eti tartini bulmak için üç tane market gezdim sıfır şaka yine de bulamadım her tarafta boka bulanmış albeni var ama tartini yok..
devamını gör...




