zaman tüneli
bir daha asla yapmam dediğiniz yanlışlar
bu kadar iddialı konuşmak. hep derim "asla asla dememek lazım" diye. sonra bu büyük büyük konuşmalar neticemizde patlıyor çünkü, hiç gerek yok.
devamını gör...
bir daha asla yapmam dediğiniz yanlışlar
yaşam hergün, küçük ya da büyük bu kişisel sorgulamayla sürer/sürmelidir. bunların hangilerinin 'asla'lık olduğu konusunda bile düşüncelerinizin değiştiği bir kendinle hesaplaşma süreci..
saymanız gerekmez, belki sıralayıp sınıflamanız bile.. ama mutlaka gereklidir.. gelişmenin de, yaşıyor olmanın da gereği budur.. siz ve yanlışlarınız.. bilin ve farkında olun yeter.
saymanız gerekmez, belki sıralayıp sınıflamanız bile.. ama mutlaka gereklidir.. gelişmenin de, yaşıyor olmanın da gereği budur.. siz ve yanlışlarınız.. bilin ve farkında olun yeter.
devamını gör...
bisküvili pasta
amatör pastadır
devamını gör...
sigara
nefret ediyorum kendisinden. tüketmenin hiçbir mantığı olmayan leş kokulu bu şeyin neden bu kadar tiryakisi var anlamıyorum ya.
devamını gör...
anne
bugün birgün gazetesinde annelik ile ilgili put kırıcı bir film tanıtımı okudum. "bacaklarım olsa seni tekmelerdim" filmin adı. film annelik bir kutsallık değil insan olma halidir diyor. en iyi kadın oyuncu dalında altın küre ödülü alan filmi vizyona girer girmez izlemek istiyorum.
devamını gör...
fotoğraflarda daha çirkin çıkmak
bence ben. fotoğraflarda kendimi beğenmiyorum. bence gerçekte olan hâlim daha güzel.
devamını gör...
anne
''ana haktır, sen bu sırra erdin mi?''*
devamını gör...
bir daha asla yapmam dediğiniz yanlışlar
aklıma ercan turgut şarkısı geldi...
bir daha mı tövbe aşık olamam
bir daha mı tövbe hayal kuramam
bir daha mı tövbe aşık olamam
bir daha mı tövbe hayal kuramam
devamını gör...
anne
bir insan hatta hayvanlar için bile "var"oluşlarının, tartışmasız en anıtsı simgesidir anne.. sizinle yaşamını bölüşmüş, size bir yaşam kazandırana değin sadece sizin için yaşamıştır.
ve bilinki son nefesine kadar da sizin için yaşayacaktır.. tanrılar masalsı yaratıcılardır, annelerse gerçek.. nokta.
ve bilinki son nefesine kadar da sizin için yaşayacaktır.. tanrılar masalsı yaratıcılardır, annelerse gerçek.. nokta.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
#3854411 saygı duyduğum birkaç yazardan biri.
devamını gör...
sevişmemek için söylenen yalanlar
her kadın en az bir kere ağrımadığı halde başım ağrıyooo demiştir de erkeklerin bu konuda pek yalan söyledikleri yoktur. yani sevişmeyelim demişliği yoktur.
devamını gör...
en son alınan iltifat
birbirine yakıştırdığım iki insanın çöpünü çattıktan sonra
"insanın hammaddesisin" demişlerdi ayrı ayrı haftaya nikah şahitliği yapacağım kişiler.
24 nikah şahitliği sıfır boşanma ciddi ciddi yeni iş kolu kurmayı düşünüyorum.
"insanın hammaddesisin" demişlerdi ayrı ayrı haftaya nikah şahitliği yapacağım kişiler.
24 nikah şahitliği sıfır boşanma ciddi ciddi yeni iş kolu kurmayı düşünüyorum.
devamını gör...
bir daha asla yapmam dediğiniz yanlışlar
çok fazla var ama en net olduğum şey; bir erkeğe artık bu kadar çok güvenmem ve hayatımın merkezi yapmam.
devamını gör...
fotoğraflarda daha çirkin çıkmak
o yüzden selfie de çekmem başkasının kadrajına poz da vermem. kimlik için vesikalık olmasa fotoğrafla da fotoğrafçıyla da işim olmayacak.
devamını gör...
sigara
son zamanlarda canım o kadar çok istiyor ki. en son tek dal bir sigara alıp kokladım. nasıl ilet bir şey bu.
devamını gör...
fotoğraflarda daha çirkin çıkmak
fotoğrafta değil suç ben çirkinim zaten bilim bile bu noktada çaresiz fotoşop bile çare değil tipime onu ne yapacağız be hacı ?
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
severiz efendi insanları, bu arkadaşta da görüntü öyle.
devamını gör...
en son alınan iltifat
"sana yetememekten korkuyorum"
- kendimden 12 yas kucuk sevgilim
- kendimden 12 yas kucuk sevgilim
devamını gör...
fotoğraflarda daha çirkin çıkmak
bir de tersi vardır ki daha tercih edilesi bir durumdur.
devamını gör...
