zaman tüneli
türkiye'de cinsel eğitim verilmesi gerekliliği
eğitim sistemi artık seküler bir eğitim anlayışını benimsemiyor. yani toplumda doğanlar toplumun malı olarak görülüyor.
evlilikler azalıyor boşanmalar artıyor. doğum oranları 1.48 tarihin en dip seviyesinde. böyle bir halka cinsel sağlık dersi verirseniz kondom kullanımını falan özendirirseniz cinsel hastalıkların görülme potansiyelini azaltırsınız ama doğum kontrolünü de sağlamış olursunuz.
mevcut yönetim doğumu kontrol etmek istemiyor. aksine 3 diyor 5 diyor.
evlilikler azalıyor boşanmalar artıyor. doğum oranları 1.48 tarihin en dip seviyesinde. böyle bir halka cinsel sağlık dersi verirseniz kondom kullanımını falan özendirirseniz cinsel hastalıkların görülme potansiyelini azaltırsınız ama doğum kontrolünü de sağlamış olursunuz.
mevcut yönetim doğumu kontrol etmek istemiyor. aksine 3 diyor 5 diyor.
devamını gör...
iran'ın grönland'ı biz koruruz açıklaması
ya kimin gardaşı sen bi kendini koru allasen!
devamını gör...
iran'ın grönland'ı biz koruruz açıklaması
sarı kafayı iyice taştaş oğlanına çevirdiler*.
devamını gör...
saçlarını kısacık kestiren kadınlar
dahil olduğum kadınlardır.
kısa saç rahatlık. üşengeç bünyenin kurtarıcısı. iyi görünüp görünmemem umurumda değil. haftada iki saç tarıyorum. ahahahahhahahhahaah.
kısa saç rahatlık. üşengeç bünyenin kurtarıcısı. iyi görünüp görünmemem umurumda değil. haftada iki saç tarıyorum. ahahahahhahahhahaah.
devamını gör...
iran'ın grönland'ı biz koruruz açıklaması
dünya değil komedi dükkanı..
devamını gör...
insanların yüzyıllardır hep eskileri güzellemesi
bi gercektir. binlerce yillik yazitlarda bile eskiden anaya babaya saygi vardi, simdiki gencler cigrindan cikti, kiyamet yakin falan minvalinde seyler geciyor, az aratin bulursunuz. hep de bi nesil kendisinden onceki neslin daha iyi olduguna inanmistir. nerde o eskiler nerde o eskiler. mesela simdi 40 yasinda olan bi adam 2018'de 2000'leri guzelliyordu ise (guzelliyorduysa, veya her neyse artik), bugun yani 2026'da da bi cocuk, bi genc 2018'i guzelliyor.
mesela gunumuzde dunya cigrindan cikti, sonumuz yakin diyoruz, ama bi 10-15 sene sonra millet bugunki sokak roportajlarindan iyi olanlarini paylasacak ve insanlar 'vaay bee o donem ne huzurluymus insanlar, dunya ne renkliymis' diyecek.
bakin bu entry de 22.03.2026 olarak tarihe not dusulsun. rezalet de bi senedir, ok gibi de bi yildir. 2016 da ok gibiydi, 2026 da ok gibi. hepsi kotu. ilerde bugunleri ozlersem, bugun guzel oldugundan degil, bugun daha genc yaslarda oldugumdan ve o gun bu halimi ozledigimden guzelliyorumdur. evet.
mesela gunumuzde dunya cigrindan cikti, sonumuz yakin diyoruz, ama bi 10-15 sene sonra millet bugunki sokak roportajlarindan iyi olanlarini paylasacak ve insanlar 'vaay bee o donem ne huzurluymus insanlar, dunya ne renkliymis' diyecek.
bakin bu entry de 22.03.2026 olarak tarihe not dusulsun. rezalet de bi senedir, ok gibi de bi yildir. 2016 da ok gibiydi, 2026 da ok gibi. hepsi kotu. ilerde bugunleri ozlersem, bugun guzel oldugundan degil, bugun daha genc yaslarda oldugumdan ve o gun bu halimi ozledigimden guzelliyorumdur. evet.
devamını gör...
hüznün hazzı
mazoşizm değil kastettiğim, kelimelerle tarife muktedir olamayacağım derecede muğlak bir şey!
al dinle bi, anlayacaksın;
al dinle bi, anlayacaksın;
devamını gör...
müzik dinlerken yürümek
yürümek bahanedir, müzik seni alır götürür. sen sadece fiziksel olarak yer değiştirsin..
kimse senin ne dinlediğini bilmiyor ama sen o an bambaşka bir evrendesin. yanından geçenler için sıradan birisin, kendi içinde ise başrol.
kendini bir filmin sahnesine bırakmak gibi. kulaklıkları takıyorsun, dünya sessize alınıyor, bir tek senin seçtiğin şarkı konuşuyor. kaldırım bile başka basılıyor o an, adımların ritme uyuyor fark etmeden..
bazen en sıradan sokak, en dramatik sahneye dönüşüyor. slow bir şarkı açıyorsun, hafif yağmur varsa tamam, oscar’lık performans..
buradan
kimse senin ne dinlediğini bilmiyor ama sen o an bambaşka bir evrendesin. yanından geçenler için sıradan birisin, kendi içinde ise başrol.
kendini bir filmin sahnesine bırakmak gibi. kulaklıkları takıyorsun, dünya sessize alınıyor, bir tek senin seçtiğin şarkı konuşuyor. kaldırım bile başka basılıyor o an, adımların ritme uyuyor fark etmeden..
bazen en sıradan sokak, en dramatik sahneye dönüşüyor. slow bir şarkı açıyorsun, hafif yağmur varsa tamam, oscar’lık performans..
buradan
devamını gör...
kapı
bazı insanların dışarıdan kapatması gerekiyor.
devamını gör...
yazarların bugün aldığı en güzel iltifat
bugün yolda geçti vaktim sanırım ondan henüz almadım. yoo kendimi teselli etmiyorum.
devamını gör...
kapı
söyleyeceğine git bak, onu da ben mi yapayım?
devamını gör...
porno izlemek
bir insanın kendine yapabileceği en büyük kötülük.
ben olayın dini/ahlaki boyutunda değilim bilimsel olarak açıklayacağım.
bak sevgili dostum sen bunu yaparak yapay bir endorfinle dopamin algını bozuyorsun. bu olayın psikolojik tahribatı, ayrıca dolaylı olarak sosyal ilişkilerine de zarar verdin, artık senin için kadın denilen varlık somut olarak yalnızca cinsel bir haz kaynağı haline geldi. böyle olmak zorunda değil ruhuna iyi gelen bir kadının verdiği mental hazzın yanında bu devede kulak kalır ve kıyaslanamaz bile.
ayrıca tebrik ederim bonus olarak artık erken boşalıyorsun, bunun problemini partnerinden daha çok sen yaşayacaksın, o yüzden yapma!
ben olayın dini/ahlaki boyutunda değilim bilimsel olarak açıklayacağım.
bak sevgili dostum sen bunu yaparak yapay bir endorfinle dopamin algını bozuyorsun. bu olayın psikolojik tahribatı, ayrıca dolaylı olarak sosyal ilişkilerine de zarar verdin, artık senin için kadın denilen varlık somut olarak yalnızca cinsel bir haz kaynağı haline geldi. böyle olmak zorunda değil ruhuna iyi gelen bir kadının verdiği mental hazzın yanında bu devede kulak kalır ve kıyaslanamaz bile.
ayrıca tebrik ederim bonus olarak artık erken boşalıyorsun, bunun problemini partnerinden daha çok sen yaşayacaksın, o yüzden yapma!
devamını gör...
arkadaşlar susar mısınız piyano çalacağım
sesim piyanonun tuşuna zarar mı veriyor? uydurma
devamını gör...
kapı
romalılar, evlerin dış kapıları çok dar olan sokağa doğru açıldığı için evden çıkacak olanlar, kimseye çarpmasın diye içeriden çalarak açarlarmış kapılarını.
devamını gör...
arkadaşlar susar mısınız piyano çalacağım
marifet piyanoyu çalarken müziğin büyüleyici atmosferiyle insanları susturabilmekte.. asker mi dinleyenler ki komutla hareket etsin?
devamını gör...
saçlarını kısacık kestiren kadınlar
kısa bir yüzüm ve kafam olsaydı bu kadınlardan olmayı denemek isterdim.
devamını gör...
300-400 bin şehit veririz israil'i yok ederiz açıklaması
hem söyleyen kişi hem de söylem açısından rahatsız edici gözükse de bir noktada hakikat tam olarak böyle cereyan edecek gibi görünüyor.
eninde sonunda bu israil ve işbirlikçileri ile karşı karşıya geleceğiz zira tamam güneydoğu'yu bırakıyorum demediğin sürece ki bu asla olmayacak o halde kaçınılmaz son belli.
sülünün bunu söylemiş veya söylememiş olması bu gerçeği değiştirmez. iran israil'i epey hırpaladı savaş sahnesi tekrar gösterdiki sadece havadan saldırarak bir savaş kazanılamaz, savaşı kazanmak için karaya ayak basmak gerekiyor. bunlar daha iran'a kara operasyonu yapmaktan korkuyorlar iran'da bile böyle zorlanıyorsa anadolu sınırına gelirlerse bunların anasını belleriz diye düşünüyorum.
yani evet bedel ödeyecek gibiyiz bu kaçınılmaz görünüyor ama biz böyle ağır bedel ödersek ortada israil diye bir ülkede bırakmayacağımız nettir.
eninde sonunda bu israil ve işbirlikçileri ile karşı karşıya geleceğiz zira tamam güneydoğu'yu bırakıyorum demediğin sürece ki bu asla olmayacak o halde kaçınılmaz son belli.
sülünün bunu söylemiş veya söylememiş olması bu gerçeği değiştirmez. iran israil'i epey hırpaladı savaş sahnesi tekrar gösterdiki sadece havadan saldırarak bir savaş kazanılamaz, savaşı kazanmak için karaya ayak basmak gerekiyor. bunlar daha iran'a kara operasyonu yapmaktan korkuyorlar iran'da bile böyle zorlanıyorsa anadolu sınırına gelirlerse bunların anasını belleriz diye düşünüyorum.
yani evet bedel ödeyecek gibiyiz bu kaçınılmaz görünüyor ama biz böyle ağır bedel ödersek ortada israil diye bir ülkede bırakmayacağımız nettir.
devamını gör...
devlet kurumlarının hafta sonu açık olmaması
nöbetçi eczanelerden sonra nöbetçi noter uygulaması da başladı.
benzer şekilde böyle kurumların nöbetçileri arttırılabilir elbet. hiç bir zorluğu yok bunun.
sadece sorun kafa da!kafalarda oluşuyor çözümsüzlükler.
benzer şekilde böyle kurumların nöbetçileri arttırılabilir elbet. hiç bir zorluğu yok bunun.
sadece sorun kafa da!kafalarda oluşuyor çözümsüzlükler.
devamını gör...
muzlusüt_ (yazar)
ikinci nesil yazar adayı.
iyi sözlükler dilerim.
iyi sözlükler dilerim.
devamını gör...
