zaman tüneli
sözlük yazarlarının yaptığı mesleğin en zor yanı
6-7 aya karaya ayak basmamak. internetin kısıtlı olması. sallantıdan dolayı uykusuz geçen geceler. psc, bayrak, class surveyler. şirket baskısı. hiyerarşi. birbirinin ayağını kaydırmaya çalışan ama yüzyüze gelince sevgi pıtırcığı haline gelen karaktersiz insanlar. kan, vahşet, intikam. bir de bilgisi olmayan insanlar ne güzel işin var. hem dünyayı geziyorsun hem de tonla maaş alıyorsun diyor.
devamını gör...
sözlük kapanmadan üçüncü nesil yazar alımı yapılması
normal sözlük'ün yüzde 60'ı bottur.
aziz nesil
aziz nesil
devamını gör...
kaşık
pozisyonu güzeldir.
devamını gör...
sözlük kapanmadan üçüncü nesil yazar alımı yapılması
hiç olmazsa torunlarımıza anlatacak "neslimize ait bi şeyler" olurdu. 2021'den beri 2. nesil yazar almak neyin nesi? alo? zaten 2020'de açılmış bir sözlük bu.
ben de ne diyom: deve neden eğri boynun falan...hay dilimi...
ben de ne diyom: deve neden eğri boynun falan...hay dilimi...
devamını gör...
bok böceğine göre bokun bok olmaması
zaten ona sorarsan kendisi de bok böceği değil.
devamını gör...
sözlük yazarlarının yaptığı mesleğin en zor yanı
her meslekten insanın hedef tahtası olmak*.
devamını gör...
evde kedi beslemek
kimseye tavsiye etmiyorum. bir merak ya da kedi sevgisiyle yapılsa da yapılmasa da tavsiye etmiyorum.
genellikle ekşi sözlük gibi yerlerde evde hiç büyümeyen çocuk tek masrafı kum ve mama ama sevgisi bir dünya falan diye enteresan guzellemeler yapılıyor.
kedi hiçbir işe yaramayip evdeki en masraflı bireydir. yaşına göre özel mama alırsın bazıları kumunu beğenmez surekli farklı kumları denersin kızışma döneminde etrafa koku bırakmak için işer vs.
eğer benim gibi alerjiniz de varsa ayda sadece ilaç masrafınız 1k olacak. kediye ise düzenli tüy dökücü maltlar, kusmasini önlemek için maltlar, aşılar vs alacaksınız.
evden çıkmadan önce oturuyorsunuz. oturduğunuz koltuk kıl tüy. üstünüzü temizlemek için yapışkan bant alacaksınız sürekli. kediyi düzenli tarayacaksınız ki tırnak kesimiyle birlikte kediniz huysuzlanabiliyor, kaçıp gidebiliyor da.
en sonunda ya her gün süpürge olmaz deyip robot süpürge alacaksınız, balkonunuzu file ile kaplayacaksınız, tüm pencerelerinize sineklik takacaksiniz. ki o sineklikleri zamanla deldikleri için senede bir degistirmeniz gerekecek.
sayamadığım bir ton şey daha var. vicdanım el verse evdeki iki hayirsizi da başkasına vericem de olmuyor. zaten ben istediğim için değil başıma kaldıkları için bendeler.
en sevdiği hayvan kedi olan biri olarak sokaktakinin başını oksayin su, mama koyun yeter eve almaya gerek yok diye düşünüyorum.
edit: bir de o hayvanın dünyası sensin knk. ne oyuncak alırsan al oynadığı tek şey sensin yani. ve ömrü ev içinde geçecek. egonuzu tatmin etmek için hayvana zulmetmeyin. işiniz olacak, dışarı çıkacaksınız o hayvan evde tek kalacak.
genellikle ekşi sözlük gibi yerlerde evde hiç büyümeyen çocuk tek masrafı kum ve mama ama sevgisi bir dünya falan diye enteresan guzellemeler yapılıyor.
kedi hiçbir işe yaramayip evdeki en masraflı bireydir. yaşına göre özel mama alırsın bazıları kumunu beğenmez surekli farklı kumları denersin kızışma döneminde etrafa koku bırakmak için işer vs.
eğer benim gibi alerjiniz de varsa ayda sadece ilaç masrafınız 1k olacak. kediye ise düzenli tüy dökücü maltlar, kusmasini önlemek için maltlar, aşılar vs alacaksınız.
evden çıkmadan önce oturuyorsunuz. oturduğunuz koltuk kıl tüy. üstünüzü temizlemek için yapışkan bant alacaksınız sürekli. kediyi düzenli tarayacaksınız ki tırnak kesimiyle birlikte kediniz huysuzlanabiliyor, kaçıp gidebiliyor da.
en sonunda ya her gün süpürge olmaz deyip robot süpürge alacaksınız, balkonunuzu file ile kaplayacaksınız, tüm pencerelerinize sineklik takacaksiniz. ki o sineklikleri zamanla deldikleri için senede bir degistirmeniz gerekecek.
sayamadığım bir ton şey daha var. vicdanım el verse evdeki iki hayirsizi da başkasına vericem de olmuyor. zaten ben istediğim için değil başıma kaldıkları için bendeler.
en sevdiği hayvan kedi olan biri olarak sokaktakinin başını oksayin su, mama koyun yeter eve almaya gerek yok diye düşünüyorum.
edit: bir de o hayvanın dünyası sensin knk. ne oyuncak alırsan al oynadığı tek şey sensin yani. ve ömrü ev içinde geçecek. egonuzu tatmin etmek için hayvana zulmetmeyin. işiniz olacak, dışarı çıkacaksınız o hayvan evde tek kalacak.
devamını gör...
nesimi’ye soru sormak
epey token yakar
devamını gör...
bok böceğine göre bokun bok olmaması
(bkz: kime göre neye göre böceği)
devamını gör...
nesimi’ye soru sormak
derisini yüzmüşler,
darbukaya germişler,
çalar şopar,
bu mi'nin nesi deyu...
darbukaya germişler,
çalar şopar,
bu mi'nin nesi deyu...
devamını gör...
yeşil burun adaları
cami yok muymuş?
devamını gör...
acun ılıcalı'nın kol saati 139 milyon tl olması
o para ile kaç hayat değişirdi, dei?
devamını gör...
20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı
bizim villalara, aman bizim çocuklara başarılar. tüm oyuncularımıza maç öncesi bir villa ya da prim verirsek bu maçı alırız.
devamını gör...
istanbul trafiği
yüzde 20sini elünde twlwfonla seyreden davarlar oluşturuyo
devamını gör...
orc’ların aşırı orc olması
bunların en ünlüsü orci babadır. orci yaparken ölmeyeydi iyiydi. bir orc kolay yetişmiyor.
devamını gör...
hastıroloji
henüz emekleme aşamasındaki bir bilim dalı. merter metrosuna girdiğimiz için hayatımız alt üst olabilirmiş. öyle diyor hastırologlar. venüs uzaklardan bize göz kırpıp, mars el ense çekerse o zaman işler daha fena olabilirmiş. daha jüpiter ile satürn'ün dünya'yı kıskandığı için yaptığı hain planları yazmadım. ama oyun büyük, bilin istedim. günlük hurç yorumları ve havuçlu kek tarifi için takipte kalın.
devamını gör...
bok böceğine göre bokun bok olmaması
- akşam yemeğinde nerede yiyelim?
- şu yeni açılan ahıra gidelim aşkım, hollanda’dan simental cinsi bir şef getirmişler, gurmeler 5 yıldız falan vermiş.
- iyi madem.
- şu yeni açılan ahıra gidelim aşkım, hollanda’dan simental cinsi bir şef getirmişler, gurmeler 5 yıldız falan vermiş.
- iyi madem.
devamını gör...
burcunda taşıdığın bir özellik
çok gerginim.
devamını gör...
acun ılıcalı'nın kol saati 139 milyon tl olması
o saati satıp 20 milyonu bana verse emekliyim.
devamını gör...
