zaman tüneli

anneler bardakla zorla içirirken, şimdi de gönüllü devam eden alışkanlık.
devamını gör...

bir kere o balkan türk'ü olacak, onu bir duzeltirse moderasyon iyi olur.
üç metrekare yer için kardeşi, anasını babasını, atasını vurmadığı için olabilir,
ensest olmadığı için olabilir,
berdel denen rezalet olmadığı için olabilir
amca oğlu, teyze kızına, yeğenine hallenmek olmadığı için olabilir,
katili, hırsızı, tecavüzcüyü övmek olmadığı için olabilir
komşu kızına bile yan gözle bakmak olmadığı için olabilir
vatanını sevmemek nedir bilmiyor olmadığı için olabilir
yedikleri kaba sçmak kitaplarında olmadığı için olabilir
vatan haini olmadığı için olabilir
bölücü olmadığı için olabilir
tarih boyu vatan konusunda sıkıntısı olmadığı için olabilir
türkiye milli maçında rakip kim olursa onun kucağına oturmak diye bir şey olmadığı için olabilir
yani olabilir de olabilir.
bu liste çok kabarır da başkası adına utanmak "bağzılarında" olmadığı için de olabilir.
devamını gör...

sütün içinde kahve varsa olabilir.
devamını gör...

çok çok eskiden bir kız arkadaşımın daha tanışmadan önce profilinde şöyle yazıyordu;
erkek öpüşür, adam sarılır.
devamını gör...

bazen istemeyerektir. zorunda,zorda kalmıştır.
devamını gör...

7 numara.
devamını gör...

dürüm, tavuk pilav. tavuk pilav yerken leblebi gibi atıyorum ağzıma. tabi 1-2 saat sonra midem alev topuna dönüşüyor orası ayrı.
devamını gör...

#4004187

bunu yazdım diye bana "alman köpeği" dediler, hayal satan hayal tacirleri. amerika az puanlı olsaydı, bizi dumur ederdi, şimdi as oyuncuları sakatlanmasın diye rotasyona gider, diye düşünüyorum.

çok fazla hayal etmemek lazım.
devamını gör...


"dünyayı verelim çocuklara hiç değilse bir günlüğüne
allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar
türküler söylesinler yan yana omuz omuza
çocuklar dünyayı alsın elimizden
ölümsüz ağaçlar, serin sular ve gökyüzü ile donatsınlar
gökyüzü herkesindir, herkesindir gökyüzü..."



kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

lise'de bizim avustralyalı ingilizce hocası doğru cevap verince bize good boy ya da good girl derdi. köpek gibi hissederdim kendimi.
devamını gör...

genel itibari ile güzel bir sezon.eskisi kadar zaten olamaz da en azından eskiye yaklaşmış diyebilirim.akıcılık,senaryo gzüel.eski oyunculardaki yaşlılık üzse de baştan sona izletmekte.şu diziye bari eşcinsel karakterler sokmayın dedirtmedi değil. zorunluluk sanki.
devamını gör...

çiğ köfte, mantı, kokoreç..
devamını gör...

kendini baştan sona izleten başarılı bir film. son zamanlarda izlediğim en başarılı ve sürükleyici film de diyebilirim.oyunculuklar iyi,senaryo sarıyor.izlenmesi gereken filmlerden de denebilir.
devamını gör...

kadın olması yetmez mi?!
devamını gör...

lahmacun.
devamını gör...

kaçak gelinler
devamını gör...

avrupa yakası.
devamını gör...

ben öperim
duvardan duvara heö de
devamını gör...

abd'ye 4.5 gol üstü handikap oynanabilir.
devamını gör...

aslında abisi olan aslan amca'ya.
simdi çıkıp abi ne alaka diye soracak olan biraz daha geniş düşünsün.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim