zaman tüneli

çünkü bu saatte tekelci abiye "günaydın kaçta açıyorsun abi evden çıkmadan bir uğrayacağım" diye mesaj atmıyorum...

saat 10 gibi ağabeyimler gelecekmiş, "ben o saatte giderim" demiyorum.

babam nerede?
-geliyor yolda
-tamam yetişirse görüşürüm yoksa yarın

demiyorum.

alkole koşmuyorum. alkolik değilim bu yüzden...
devamını gör...

kesinlikle sütlü tatlılar alır bu kıyası. zira sıcaktan bayılırken 2 baklavayı üst üste yiyemezsiniz ama herhangi bir sütlü tatlıdan 3 kâse yer doymazsınız.
devamını gör...

seni seviyorum, önemsiyorum; sen değerlisin bla bla diye uzayıp giden saçmalıklar silsilesidir. her seferinde inanan bi gerizekâlı da benim. durum içler acısı anlayacağınız.
devamını gör...

en azından gol attık demek için atılan golfür. sizin sucuklar onu bile atamadı. olsun ama saçları iyi değil mi?
devamını gör...

benim için evladımın doğduğu gündür. en nihayetinde o tarihte babalara gelmiş, yani baba olmuşumdur. o sebeptendir ki kendisi her doğum gününde babalar günümü de kutlar...
devamını gör...

atatürk'ün sözünü kullandıkları için meydan dayağı çekmeliydi polis. bi ibneler eksikti başka derdimiz yokmuş gibi.
devamını gör...

hayatıma sadece para akışı sağlayan insan. ekonomik özgürlüğü 3 sene içinde elde edip kurtulmak ilk planım arasında.
devamını gör...

sevgililer günü kadar gereksizdir, aynı şey anneler günü için de geçerli. kapitalizm insanları nereden vuracağını çok iyi biliyor. ananızı, babanızı, eşinizi, dostunuzu sadece tek bir günde hatırlayıp hediye alıyorsunuz. ileride çocuğum kutlarsa evire çevire dayak atarım yaşı kaç olursa olsun.
devamını gör...

canım babalar.
kutlu olsun*
devamını gör...

günaydın canım sözlük
öncelikle tüm iyi babaların babalar gününü kutluyorum.
iyi diye belirttim, malum ülkenin %80'i ruh hastası.
buna önlem almayıp üremişler ve yeni ruh hastaları yetiştirmişler.

aman, onlardan uzak durun.
devamını gör...

kelimelerin köleleştirildiği,
hafıza muhafızları’nın her köşe başında nöbet tuttuğu bu diyarda, rejimin en büyük fazileti geçmişin acı-tatlı bütün hatıralarını silmek, yani "unutturmaktı". düzen bu şekilde sağlanıyordu.
kör bir teslimiyetle sahte bir istikbali bekleyen insanlar meydanlarda toplanıp riyakarlık kokan sevgi ve sahte kardeşlik ayinleri düzenliyor, birbirine sarılarak içlerindeki nefreti gizliyorlardı.
bu kolektif trajediyi ve samimiyetsizliği bozmak kimsenin aklına geliyor >ama< işine gelmiyordu.
insanların sosyal medyada, sahnelerde, sokaklarda "ben de buradayım" diye bağırdığı varlık çılgınlığında, yokluğun kara deliğinde kaybolmak ise "akli vaka" sayılıyordu.
devamını gör...

herhangi bir kişisel çatışma içerisine girmeden bunu çok ama çok zengin olmak için kullanırdım.

e zaten çok sürmez, doğru planlamayla 2-3 seneye ömür boyu çalışmamalı hayat oluşturulabilir.

en son da sakin ve büyük arazideki evimde yaşar, bol bol tatile çıkar ve kafam yorulmasın diye az insanlı yaşardım.
devamını gör...

zaten sevmeyen insanla işim olmaz. rafadan yumurtayı üstten açacaksın, oraya biraz tuz, karabiber, kimyon, biraz belki pul biber, sonra hafiften çay kaşığıyla yiyeceksin... harika.

bu zevki bilmiyorlar.
devamını gör...

cevabını duymak istemeyeceğim soruları sormazdım.
devamını gör...

okumazdım. zira okumayı seven biri değilim. bir heves alıp da kütüphanede eskittiğim kitaplar gibi olurdu sanırım. insanların akıllarını alır kenara koyar ve asla okumazdım. filmi dizisi çekilirse izlerim.
devamını gör...

ben zaten istemiyorum da. annem odaya gelince "kız şuraya masa alsam şuralara da biraz tablo" dedim, ay öf evlen evini bar yap dedi. ya kardeşim ne alakası var. sanki şey...

tablosuz ev, duvar mı olur, her duvara bir tablo... biraz retro bar tabii mümkünse kübik de olur fresk lütfen. biraz böyle vitray meryem filan. kilise içi gibi.

ne güzel ya. amaaan. millet estetik bilmiyo.
ben evlenemem çok uzak.
devamını gör...

sensin günaydın sözlük.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

ayıltır inş*
devamını gör...

mutlulukla dost olduğumuz bir gün olsun dileklerimizle, günaydın herkese.
devamını gör...

al birazdan kalmaz karzberk diye bildirim geldi.

allah'ım, aldırma, of odama tam köşeye, of annem söver, babam döğer, of alma, of bir daha bulamazsın, aman allah'ım...

www.sahibinden.com/ilan/iki...

ağlayacağım.
devamını gör...

mor efrem'in de dediği gibi, paraya düşkünüm ve hakikata direniyorum. para her şey. paran kadarsın. kabul. bir de intiba ve itibar vardır ve yine parayla ilişkisi var...

güzellik şurada, karun kadar paran olmasın. bir el kaldırmayla en efendi şekilde çık o yerden, veya senin olduğun masadan kimse hesap ödeyemesin, gidersin ödemeye, almazlar... ben yarın görürüm hesabı.

güzellik şurada, "burası berat'ın" , bunu safi efendilikle oluşturduk şükür, günah şeye şükür.

allah affetsin. ben zenginlerden zenginim. param onlar kadar yok ama ben onlardan zenginim.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim