zaman tüneli

cinsel cimalı seks zinası.
devamını gör...

futbol,siyaset,araba.
devamını gör...

özellikle araya kaçsın diye üretilenleri de var.
devamını gör...

(bkz: allah başka dert vermesin)
devamını gör...

yalnız yaşıyorsa,toplum içine karışmıyorsa kokabilir diyeceğim ama insana kendi ter kokusu bile rahatsızlık vermekte. kokmayalım,temiz olalım.
devamını gör...

evet lütfücüğüm
devamını gör...

ifadeleri genelde şöyle olur “ a ama değil b b ama değil c ,öyle öyle ama değil” gibi karışık ifadelerdir buna ek olarak terimsel bilimsel konuşurlar ki insanlar o ifadeleri dinlerken içinde kaybolurlar çünkü terimlerin anlamını bilmezler. kısaca psikologların ifadeleri insanlar eve gittiklerinde onları çıkmaza aynı döngüye sürükleyen içinde kaybettiren anlaşılması zor rubik küp bulmacası gibi ifadelerdir
devamını gör...

montella türk tür.

aptallıksa aptallık.

boş boğazlıksa boş boğazlık.

cahillikse cahillik. kısmet miş.
devamını gör...

bir teori düşünüyorum ama ne kadar doğru bilmiyorum: eğer bunu özel hastanedeki psikolog yapıyorsa hastayı sırf ektye sokmak içindir açıklamak gerekirse hasta ya da danışan kötü ruh haliyle bir iki kez gider o bilerek sorunları dışında konuşur hasta psikoloğa kızınca da psikolog da hemen durduk yere masuma oynama numarası yapar kavga çıkarır hastayı tahrik ettikten sonra. ondan sonra psikiyatriye şutlar psikiyatri de rapora şöyle yazar durduk yere sataşma öfke nöbeti vs arttığı için yatışına karar verilmiştir
devamını gör...

çok bilindik bir hikayedir.
" hoca tebeşirle tahtaya kocaman bir (1) rakamı yazıyor.
‘bakın’ diyor. ‘bu, kişiliktir. hayatta sahip olabileceğiniz en değerli şey...’
sonra (1)’in yanına bir (0) koyuyor:
‘bu, başarıdır. başarılı bir kişilik (1)’i (10) yapar’.
bir (0) daha...
‘bu, tecrübedir. (10) iken (100) olursunuz’. sıfırlar böyle uzayıp gidiyor:
yetenek... disiplin... sevgi...
eklenen her yeni (0)’ın kişiliği 10 kat zenginleştirdiğini anlatıyor hoca... sonra eline silgiyi alıp en baştaki (1)’i siliyor. geriye bir sürü sıfır kalıyor. ve hoca yorumu patlatıyor:
‘kişiliğiniz yoksa öbürleri hiçtir’.”
devamını gör...

götümüz belirler bence.
devamını gör...

galerici & emlakçı
devamını gör...

"neyi unuttum acaba ya?" seviyesinde.
devamını gör...

taşşşşş gibi bir yazar* ama hiçbir fikrim yok tanımıyorum
devamını gör...

evvel zaman içinde kalbur saman içinde çok çok küçükken bu insana dönüştüm.
tavsiye ederim.
yatırım tavsiyesidir.
devamını gör...

fotoğrafı eğer kendisine aitse acil stil değişikliği yapması gereken bir yazar, yüz hatları çok iyi. güzel bir takım elbise, iyi bir saç kesimi ve yüzüne yakışacak bir kaç güneş gözlüğü tercihi ile 10/8 dolaylarını zorlayacak biri
devamını gör...

yuvada bir arkadaşımın ayakkabılarında ufak bir pembe rengi varmış onları görünce bayağı taştaş geçmişim hatırlamıyorum o hatırlattırdı 6 sene sonra aynı ortaokulda olunca
devamını gör...

paralı asker. iyi bir grubun içinde yıllarca oradan oraya maceradan maceraya sürüklenip itlik, köpeklik yapmaca
devamını gör...

anılarım bile yok. üniversitede neler yaşadım, askerlik nasıl geçti, pandemide neler yaptım, hiçbirini hatırlamıyorum.
devamını gör...


bir beyaz gemiydi ayıran onları
kadın güvertedeydi, adam rıhtımda
şimdi unuttum yüzünü kadının
adamın gözleri aklımda..


ü.yaşar oğuzcan
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim