zaman tüneli

1.zihnini başka bir şeye yönlendir.
3.çevredeki renkleri, şekilleri, dokularıni zihninde ayrıştır.
3.birde kedi mıncıkla
devamını gör...

maç 5-0 bitti ve cristiano 2 gol attı.
devamını gör...

karşılarında portekiz milli takımı var boru değil. buna rağmen bizimkiler kadar ruhsuz oynamadılar.

bizimkilerin karşısında kim vardı?
devamını gör...

kıza iyilik etmektir.
devamını gör...

personal dağılım problemi olan takım. ıkinci toplar, bu dağılım yapılana kadar , çok uzun sürüyor. eski, 70'lerin sovyetler anlayışıyla oynuyorlar. çok zaman kaybediyorlar bu yüzden.

ancak çok yavaş bir takım değil özbekistan. o çok iyi.
devamını gör...

bana güzel soslu makarna bile yapsa artı puandır. ama bazı yemekleri meziyetli erkekler çok güzel yapıyor. allah için.
devamını gör...

mutsuzluğuma tahammül edebiliyorsam kulaklığımdan/kulağımdan düşmeyen müziktir.
devamını gör...

roman vatandaşların olduğu bir mahalleye git.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bu başlığa cemal süreya'nın dizeleri ile cevap vermek istiyorum.

ne çıkar yanımda olmasan,
kalbim senden ibaret değil mi?
uzaktan sevmek zor demişsin,
etme sevdam!
görmeden sevmek ibadet değil mi?


t: yürütmenin zor ama imkansız olmadığı ilişki türü.
sevince ne mesafelerin önemi kalır ne de başka engellerin. iki insanın kalbi birlikte atmaya başlamışsa her türlü o ilişki yürür. mühim olan güzel sevmek, gönülden sevmek. kabul ediyorum evet daha zordur yan yana, yüz yüze olan ilişkilere göre. ama imkansızmış gibi de kesinkes konuşan yazar arkadaşlarımı pek anlamıyorum.
eyvallah sözlük.
devamını gör...

portekiz'in 4-0 önde olduğu maç.

kendimiz elendik yetmedi, desteklediğimiz ülkeler de eleniyor.

bu kadar mutsuz geçecek bir dünya kupası hayal etmemiştim ben.

edit: yalnız özbek taraftarlar gol yiyince bile gülüyorlar. yenildik ama en azından dünya gözüyle ronaldo'yu gördük diye mi düşünüyorlar acaba.

edit2: 5-0 portekiz galibiyetiyle bitti.

spiker bir ara ronaldo için dünya kupasında gol atan en yaşlı futbolcu dedi. bi tuhaf hissettim.
devamını gör...

seyreltilmiş erkektir
ben tekte girerim
devamını gör...

evet, benim çeyizim 20 cilt oldu. 21.'ye başlayacağım.*
devamını gör...

keyifli olsun. sağlığımıza…
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bir erkeğin en büyük çeyizi yaptığı yemeklerdir. şimdiden fotoğraflarını çekmeye başlayın ilerde sevgilinizi etkilerken lazım olur.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

isra yani gece yürüyüşü.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

uyudun mu? en sevdiğim valla.*
devamını gör...

var mıdır olabilir. başarı da sorumluluk getirir.
devamını gör...

nama sevk ödemeniz yapıldı…
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim