zaman tüneli
kız mısın diye mesaj atan erkek yazar
yok değilim. bekaretimi birisine verdim geçen sene diye cevap verirdim .
devamını gör...
pisuvar
biran önce standart hale gelmeli ya
kiler miler yapacağına pisuvar ekpensin evlere bence
müthiş bi icat
kiler miler yapacağına pisuvar ekpensin evlere bence
müthiş bi icat
devamını gör...
cinsiyetsiz tuvaletler istiyoruz
saçmalamay6n ya
pisuvar konforumu hiçbir şeye değişmem
pisuvar konforumu hiçbir şeye değişmem
devamını gör...
abd’nin yedek kadrosunu yenip gurur duymak
öncelikle her şeye rağmen tebrik ederiz. her ne olursa olsun ortada bir galibiyet var.
ancak abd’nin yedek kadrosunu bile son dakika golüyle yendik. bu bir gurur kaynağı değil.
teknik ekip yüzünden kupadan elendik. 24 yıl boyunca boş yere beklemişiz. yine de tebrikler bizim çocuklar, ne diyelim…
ancak abd’nin yedek kadrosunu bile son dakika golüyle yendik. bu bir gurur kaynağı değil.
teknik ekip yüzünden kupadan elendik. 24 yıl boyunca boş yere beklemişiz. yine de tebrikler bizim çocuklar, ne diyelim…
devamını gör...
sözlüğün iyice ıssız kalması
bir ara uludağ'ın gerizekalı troll takımı gelmeye kalktı..
onlar geleceğine sözlük boş kalsın..
benim bir arkadaşım, kiracılarını o kadar zorlukla çıkardı ki, kötü kiracıyla uğraşmamak için evleri boş tutuyor.
onlar geleceğine sözlük boş kalsın..
benim bir arkadaşım, kiracılarını o kadar zorlukla çıkardı ki, kötü kiracıyla uğraşmamak için evleri boş tutuyor.
devamını gör...
cinsiyetsiz tuvaletler istiyoruz
kız-erkek karışık yurtta kaldım. yurt dediğim de, her odanın banyosu var, boğaz manzaralı falan..
ve bu yurdu komple haşere ilaçlaması yapmak zorunda kaldılar.. peki neden?
atıyorum, bayram tatiline gidiyoruz ve dönüşte hepimiz evde yiyecek bir şeyler getiriyoruz, değil mi?
erkekler ne yapar? herkes ne varsa ortaya koyar, iki gün topluca ziyafet çekilir..
kızlar ne yapar? dolabında saklar. buzdolabına sığmıyorsa, elbise dolabına..
bizler aynı değiliz, farklıyız.
aynı yurtta her sabah temizlik de olurdu.. bir iki teyze, her odayı temizlerdi.. erkekler en azından, "teyzeye ayıp olur" diye ortaya çamaşır falan koymaz, bir tık bir çaba gösterir.. ki biz, teyzeler kızlardan şikayet edene kadar hayvan gibi yaşadığımızı zannediyorduk, meğer beterin beteri varmış..
ve bu yurdu komple haşere ilaçlaması yapmak zorunda kaldılar.. peki neden?
atıyorum, bayram tatiline gidiyoruz ve dönüşte hepimiz evde yiyecek bir şeyler getiriyoruz, değil mi?
erkekler ne yapar? herkes ne varsa ortaya koyar, iki gün topluca ziyafet çekilir..
kızlar ne yapar? dolabında saklar. buzdolabına sığmıyorsa, elbise dolabına..
bizler aynı değiliz, farklıyız.
aynı yurtta her sabah temizlik de olurdu.. bir iki teyze, her odayı temizlerdi.. erkekler en azından, "teyzeye ayıp olur" diye ortaya çamaşır falan koymaz, bir tık bir çaba gösterir.. ki biz, teyzeler kızlardan şikayet edene kadar hayvan gibi yaşadığımızı zannediyorduk, meğer beterin beteri varmış..
devamını gör...
iki elle doğrultulamayan şeyler
mukavemet sınavımızın sorusuydu bu, dümdüz ergen muhabbeti..
sabit bir açıda ve duruş pozisyonunda alınan yükü, vesaireyi vermişlerdi..
ayağın zemine bastığı yerde aldığı kuvveti ve kemiğin bu kkuvvete dayanıp dayanamayacağını,
bilekteki oynar mafsaldaki direnci ve dayanımını,
tendonları tel olarak kabul edip çekme dayanımlarını,
bel noktasına gelen her iki doğrultudaki yükü ve mafsalın dayanımını, omurgayı, el ve kolları ölçmüştük.
sabit bir açıda ve duruş pozisyonunda alınan yükü, vesaireyi vermişlerdi..
ayağın zemine bastığı yerde aldığı kuvveti ve kemiğin bu kkuvvete dayanıp dayanamayacağını,
bilekteki oynar mafsaldaki direnci ve dayanımını,
tendonları tel olarak kabul edip çekme dayanımlarını,
bel noktasına gelen her iki doğrultudaki yükü ve mafsalın dayanımını, omurgayı, el ve kolları ölçmüştük.
devamını gör...
normal sözlük moderasyonu
ne yapın edün 3'ü geri getirin
işim yarım kaldı
işim yarım kaldı
devamını gör...
veganlık
ülkemiz özelinde değil izlediğim kadarıyla dünya genelinde en önemli cahil turnusolü bir başlık veganlık. bir insan temelsiz iddialarla "veganlık boş iş, şımarıklık..." falan yazıyorsa gerisini okumaya gerek yok. veganlığın etik, sağlık ve ekolojik olarak o kadar fazla sayıda destekçisi olan argüman varken hâlâ veganlığa saydırmak için ya çok cahil olmalısınız ya da iki yüzlü. tüm bunların ötesinde vegan/vejetaryen olmayıp (kimsenin böyle bir zorunluluğu yok) uzaktan saygı duyup geçmek varken boş beleş insanların yapacağı gibi atıp tutmak sizin ne kadar duyarsız, boş beleş biri olduğunuzu gösterir.
devamını gör...
normal sözlük moderasyonu
yeni moderasyon kuruldu mu acaba..? çoğu istifa etti gitti diye biliyorduk. bu konuda da şeffaflık olmalı bence, arada yazarlara açıklama yapılabilmeli..
devamını gör...
sözlüğün iyice ıssız kalması
belki de keyfi bundadır. kalabalık isteyen ekşiye gitsin.
devamını gör...
keyifle içilen çayın bir anda ağız yakması
ağız yakmayan çayı içemiyorum. sıcaklık derecesi de bir lezzet unsuru bence.
devamını gör...
kız mısın diye mesaj atan erkek yazar
bu devirde hala bekarwt kontrolü yapan kınanılası erkek yazar
devamını gör...
kız mısın diye mesaj atan erkek yazar
üniversitede konyalı bir arkadaşım vardı. o anlatmıştı. bazı teyzeler sokak sokak dolaşıp kapısını çaldıkları evlere sizin evde kız var mı diye sorarlarmış. benim arkadaşa da denk gelmiş hatta. kız varsa girip isteyecekler kızı.. öylesi bir aymazlık içeren bir durum bu da..
devamını gör...
çayı şekersiz içenler örgütü vs klima çarpıyor örgütü
klima çarpıyor örgütüne yıllarımı vermişim. artık içimden söylenirim: beni çarpan sizi de çarpsın.. *
devamını gör...
hak etmeyen biri için yapılan en büyük şey
günümüzde cevap bir çok kişi için “nikah” olabilir.
devamını gör...
normal sözlük yazarları
gidenler oldu.
gitmeyenler oldu.
bazı mallar da gitti.
bazı mallar kaldı.
kaliteli olanları ayrı severim.
paçoz olanlara sadece gülerim.
tarzım bu bebeğim, üzgünüm ciddiye alamam.
gitmeyenler oldu.
bazı mallar da gitti.
bazı mallar kaldı.
kaliteli olanları ayrı severim.
paçoz olanlara sadece gülerim.
tarzım bu bebeğim, üzgünüm ciddiye alamam.
devamını gör...


