20 mayıs 2026 malatya depremi
başlık "maraş çöreği" tarafından 20.05.2026 09:36 tarihinde açılmıştır.
1.
saat: 09:00
mw: 5,6
derinlik: 4.4
derinliği çok az olduğu için fazla hissedilmiş. elazığ, adıyaman, kahramanmaraş, adana, tunceli ve şanlıurfa'da da hissedilmiş. umarım yine aynı acıları yaşamayız. geçmiş olsun herkese.
mw: 5,6
derinlik: 4.4
derinliği çok az olduğu için fazla hissedilmiş. elazığ, adıyaman, kahramanmaraş, adana, tunceli ve şanlıurfa'da da hissedilmiş. umarım yine aynı acıları yaşamayız. geçmiş olsun herkese.
devamını gör...
2.
ne yaşarız, ne yaşamayız, n'oolur, kim ölür, onları şanslıysak 10 yıl sonra filan öğreniriz.
devamını gör...
3.
çok geçmiş olsun. depremin adını görünce mideme ağrı giriyor. allah cümlemizin yardımcısı olsun. yaşadığımız coğrafya nedeniyle ne yazık ki bu gerçekle hep karşı karşıyayız.
devamını gör...
4.
5 şiddetinde depremden bişey olmaz. dağılın.
devamını gör...
5.
açılın beyler malatya’dan bildiriyorum. biz 7.8, 7,6 ve üstüne 10.000’in üzerinde artçı deprem yaşamış insanlarız.
depremin üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen 2-3 ayda bir hissedilir depremler halen daha oluyor.
5,6 iyidir, fay hattının gazını alır.
şaka bir yana arayıp soran tüm dostlara teşekkür ederim. ülkemizin tüm şehirlerinin felaketlerden uzak kalması temennisiyle.
depremin üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen 2-3 ayda bir hissedilir depremler halen daha oluyor.
5,6 iyidir, fay hattının gazını alır.
şaka bir yana arayıp soran tüm dostlara teşekkür ederim. ülkemizin tüm şehirlerinin felaketlerden uzak kalması temennisiyle.
devamını gör...
6.
sağlam bir oynama yaptı, siverekten bildirilmiştir. geçmiş olsun.
devamını gör...
7.
malatya ve çevresinde yaşayan ve hisseden herkese geçmiş olsun.
devamını gör...
8.
geçmiş olsun. depremin büyüğünü de küçüğünü de sevmem. beden sağlığımız kadar ruh sağlığımız da önemli. umarım bu ülkede ölmeden önce akıl sağlığımızı kaybetmeden can vermiş oluruz.
devamını gör...