bilemedimkibirden
başlık "bilemedimkibirden" tarafından 02.06.2021 14:36 tarihinde açılmıştır.
nickaltı sahibi yazar profili: bilemedimkibirden
1.
muhtemelen mahlasının doğrusu " bilemedim ki birden " olan fakat benim "bilemedim kibirden" diye okuduğum, bu kadar da kibirli olmadığını düşündüğüm sözlük yazarımız.
devamını gör...
2.
#1013813
okunuşunu bu şekilde hiç düşünmemiştim hakikaten.
okunuşunu bu şekilde hiç düşünmemiştim hakikaten.
devamını gör...
3.
transfer ücreti ümidiyle gelip sonrasında bazı katakullilerin döndüğünü anlayıp azıcıkta yusuf yusuf modlarına büründüğümüz yazar arkadaşım. az öz nokta atışı tanımlarıyla kendini okutturuyor doğrusu. ben sevdim kendilerini siz de sevin. biz adı lazım değil sözlükzedeler olarak burayı pek sevdik pişman etmeyin uleynnn hihihhh. daim olsun efem.
devamını gör...
4.
nicki çok güzel olan yazardır.
devamını gör...
5.
biz kimsesizlerin sesi olmaya and içtik.
kederli bir yazar arkadaşımız, üzülmesin buradayız.
kederli bir yazar arkadaşımız, üzülmesin buradayız.
devamını gör...
6.
hiç tanımıyorum ama iyi bir yazara benziyor. seviliyorsun seni çılgınnn.
tanım: tanımları orta şekerli olan yazar.
tanım: tanımları orta şekerli olan yazar.
devamını gör...
7.
bugün bu ablanızın doğum günü. “peki bundan bize ne?” diyenler olacaktır ama olsun sizlere sevincimden ve neşemden bir dilim paylaşmak istedim. her biriniz için temennim güzelliklerle süprizlerle dolu günlerinizin olması. bugün hepbirlikte gülelim. kalabalık olacak azıcık ama olsun. güzel olur. beğenmeyenler bunu günlüklerine ağlayarak yazabilir.
devamını gör...
8.
bundan bize ne?
demiyorum tabii ki de. paylaşmak güzeldir. doğum gününüz kutlu olsun efendim.
demiyorum tabii ki de. paylaşmak güzeldir. doğum gününüz kutlu olsun efendim.
devamını gör...
9.
mutlu yıllar dilemek istediğim yazar. her şey sevdiklerinizle birlikte ve gönlünüzce olsun efendim.
devamını gör...
10.
iyi doğmuş yazarı.
mutlu yaşlar efenim.
mutlu yaşlar efenim.
devamını gör...
11.
kibirli biri mi? yoksa aniden sorulan soruya şaşkınlıktan mı cevap veremedi muamma olan yazar.
doğum günüymüş kutlu olsun efenim. sorumun cevabını da merakla bekliyorum. mutlu seneleri olsun.
doğum günüymüş kutlu olsun efenim. sorumun cevabını da merakla bekliyorum. mutlu seneleri olsun.
devamını gör...
12.
doğum günü kutlu olsun yazarı.
ay ne güzel gelip mutluluk paylaşıyor falan. homurdanıp laf sayacaklar gelmeden şöyle iki gülümseyelim madem.
ay ne güzel gelip mutluluk paylaşıyor falan. homurdanıp laf sayacaklar gelmeden şöyle iki gülümseyelim madem.
devamını gör...
13.
soru soran ama cevabını alma isteği taşımayan pek çok yazardan biri. maalesef.
genelden soru sormuş, cevap yazdım.
ama engellemiş. yapacak bir şey yok.
genelden soru sormuş, cevap yazdım.
ama engellemiş. yapacak bir şey yok.
devamını gör...
14.
sevgili sözlük ahalisi, saat itibariyle bugün benim doğum günüm. aylar öncesinden düşünmüştüm ben, instagramda paylaşacaklarımı, bu seneyi önceki senelerden daha şanlı kutlayacaktım çünkü “41 kere maşallah”lık olmustum. hayatın bana öğrettikleri ile doluydu yazacaklarım. şimdi sessiz sakince, yanımdakilere bile benım doğum günüm demeye utanır buldum kendimi. demekki hayat bana bunuda öğretecekmiş. kutlayamadığım bir yaşım da olacakmış. belki de bu kadar önemsizmiş aslında olmuş ya da olacaklar yanında bir doğum günü.
sizlere yazıyorum ancak; hiç birinizi görmediğim, tanışmadığım içindir belki de, ya da bunda sevınılecek bır şey olmadıgı için.ya da aslında cok severım ben doğum günlerimi en azından sizlere yazarken utanmak istemediğimdendir. siz yine de beni linçlemeyin olur mu? bu yaşım pek bir yorgun ve kırılgan geldi zira.
geçen sene de sizlere tüm samimiyetimle dilekler dilemiştim. bu sene ki dileğim; ardında kalanların hayatına güneşi yine doğur allahım, doğsun ki ısınabilsinler. her bırınıze bolca gülebileceğimix, , içimizi ısıtacak, sevinçli haberlerle dolu sağlıklı bir yıl dilerim.
kendıme de; iyi ki doğdun kadın. sevıyorum seni
sizlere yazıyorum ancak; hiç birinizi görmediğim, tanışmadığım içindir belki de, ya da bunda sevınılecek bır şey olmadıgı için.ya da aslında cok severım ben doğum günlerimi en azından sizlere yazarken utanmak istemediğimdendir. siz yine de beni linçlemeyin olur mu? bu yaşım pek bir yorgun ve kırılgan geldi zira.
geçen sene de sizlere tüm samimiyetimle dilekler dilemiştim. bu sene ki dileğim; ardında kalanların hayatına güneşi yine doğur allahım, doğsun ki ısınabilsinler. her bırınıze bolca gülebileceğimix, , içimizi ısıtacak, sevinçli haberlerle dolu sağlıklı bir yıl dilerim.
kendıme de; iyi ki doğdun kadın. sevıyorum seni
devamını gör...
15.
buruk bir sevinçle karşıladın bugün doğum gününü biliyorum. ben olsam , aynı şeyleri hissederdim.
iyi ki doğdun.ben de seni tanımıyorum ama tanımındaki naiflikten ne kadar ince ruhlu bir insan olduğun anlaşılıyor zaten.
utanma. insan hayatı sever, yaşamayı sever, kendini de sever , sevmelidir de. sen de çok sev. iyi ki bizimle paylaştın.
mutlu güzel senelerin olsun.
iyi ki doğdun.ben de seni tanımıyorum ama tanımındaki naiflikten ne kadar ince ruhlu bir insan olduğun anlaşılıyor zaten.
utanma. insan hayatı sever, yaşamayı sever, kendini de sever , sevmelidir de. sen de çok sev. iyi ki bizimle paylaştın.
mutlu güzel senelerin olsun.
devamını gör...
16.
tanımlarını severek okuyorum. üşenmiyor çok güzel yazıyor. *
devamını gör...
17.
sözlükte var olduğumdan bu yana kendimce adet edindiğim üzere,bu sene de sizlerle kutlamak isterim. bugün bu kız kardeşinizin, ablanızın bir kısım için teyzenizin doğum günü. iyi ki doğdum canlarım….
devamını gör...
18.
'' kendimce adet edindiğim üzere '' diyerek bir nevi sanal doğum günü partisine çağrıda bulunmuş yazar.
davete icabet edelim zevkle.
tebriklerrr, kaç oldunuz acibaaa, 19 ?:))
davete icabet edelim zevkle.
tebriklerrr, kaç oldunuz acibaaa, 19 ?:))
devamını gör...