eşhedü enna ilahi.. neydi lan devamı.?
devamını gör...
ibadet adı altında neden hayvanları kesiyorlar? allah zaten kendisine taptıklarını bilmiyor mu da hediye istiyor?

amacım insanların inandığı dinle alay etmek ya da o dini küçümsemek değil sadece bazı şeyler mantıksız geliyor.

--- alıntı ---

islam dininde hayvanlara iyi davranılması, onlara eziyet edilmemesi, aç ve susuz bırakılmaması, güçlerinin üzerinde yük taşıtılmaması, eğlence için dövüştürülmemesi, yavrularının alınmaması gibi hayvan haklarını korumaya yönelik bir dizi emir ve tâlimatın verildiği, bazı idarî tedbirlerin alındığı, aksine davrananların uyarıldığı veya cezalandırıldığı bilinmektedir.

--- alıntı ---

ama ibadet için kesmek serbest.
devamını gör...
bence o kadar da değil. birazcık vardir.
devamını gör...
ateist derneğinde sıradan bir muhabbet...

ateist 1: allah yok.
ateist 2: allah yok.
ateist 3: yok abi allah.
ateist 4: ben bi çay koyim bari...
devamını gör...
ama böyle de sarmıyor sanki bu demek istediğim başlık.
devamını gör...
ateistlerin toplandığı bir başlık değil de daha çok 15-16 yaş arası ergen toplantısı olmuş...
devamını gör...
ateizm, tanrı veya tanrıların varlığına dair inanç yokluğudur, bir yaratıcıya inanmamaktır. müslümanlara ve islamiyete hakaret etmek değil, beyinden yoksun bırakılmış çocuklar.

şimdi muhabbetinize devam edebilirsiniz.
devamını gör...
eğer bir yaratıcıya inanmıyorsan ve sana göre bir yaratıcı yok ise kime hakaret ediyor, onunla dalga geçiyorsun?
başkalarının inancına, inandığı yaratıcıya hakaret etmek gibi bir hakka sahip değilsin.
ateistlik tanrı tanımazlıktır, tanımadığın tanrıya özgürlük adı altında hakaretler savurmak değildir.
devamını gör...
tamam arkadaşlar geyik yapıyorsunuz lakin itici oluyor. yaptığınız/yapacağınız geyik pek çok insanın kutsalını tiye alıyor.

fikrinizi ve bilginizi konuşturmak yerine, kusura bakmayın ama ergence tavırlar sergiliyorsunuz.

bu ülkede din ile ilgili fikrini ve birikimini konuşturan turan dursun canından oldu. ilhan arsel ölüm tehditleri ile yaşadı.

bu coğrafya da özellikle din konusunda derinlemesine çalışmalar yürüten insanların yaşamı yeterince zor zaten. bu tavırlarınızla bu zorluğa katkı veriyorsunuz.

çoğunuz sokakta orada burada müslüman numarası yapan, anasına babasına inanmadığını söylemeye korkan tipler gibi duruyorsunuz.

klavyeyi görünce coşmanız buna delalet.

ha öyle olmayanları tenzih ederim. onlar da bu zevzekliğe alet olmasınlar derim.

gelecekte müslümanım diye ortalıkta gezecek olan 3-5 ergen eğlenecek diye bir fikriyatın ırzına geçmeyin.

güncelleme editi: başlığı açan kişinin ve peşi sıra konuşanların çoğunun iletisi uçmuş. verilen sert tepki o iletilere yönelikti.
devamını gör...
son dakika imana gelsek huri ve sınırsız şarap kampanyasından faydalanabiliyor muyuz?
devamını gör...
ya kardeşim yanlış yanlış demek istediğim başlıktır.
şimdi ne diyor biz dağları karaları zelzeleden korusun diye yarattık
ama tam tersidir kardeşim dağların olduğu yerde deprem olur deprem.
olum şaka bir yana bu muhabbeti açıklayacak var mı bana nasıl oluyor bu mevzu.
celal şengör videosunda bahsediyordu.
devamını gör...
- en çok ben inanmıyorum
+ hayır ben daha çok inanmıyorum
- hayır beeenn, ayrıca sen abdulhamit i savundun
+ hayır savunmadım, allah çarpsın
- ahaahaha allah dedi, saalaaak saalaaak
+ beni sen şaşırttın allah bel..........
- ahahahaaaahaaa
devamını gör...
biz burada konuşuyorsak müslümanlar niye geldi dediğim başlık. tanımlarda da bir hakaret göremedim doğrusu.
devamını gör...
selamın aleyküm.
devamını gör...
(bkz: allah yoksa bu dağları kim yarattı?)
devamını gör...
nasıl yok lan. hiç mi yok.
devamını gör...
nasıl inanabiliyorlar acaba?
devamını gör...
dağlar büyük bir patlamadan dolayı kendiliğinden oluştu.
devamını gör...
ateizm tanritanimazlik olarak anılsa da bu tanım ateistler tarafından kabul edilmez. çünkü tanrıtanımazlik kelimesi tanrının var olduğunu kabuldür bu yüzden onlar tanrının varlığına olan inanç yokluğu şeklinde tanımlarlar.
yukarıda ateizmi sabah akşam tanrıya sövmek sananlar meseleyi çok yanlış anlamış ya da kendilerini ateist sandıkları tanıdıkları tarafindan fena halde işletilmişler.
devamını gör...
Bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

"bu başlıkta ateist ateist konuşuyoruz" ile benzer başlıklar

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
radyo & dergi sözlük kütüphanesi online yazarlar kulüpler yazarak kitap kazan yardım başlıkları puan tablosu sıkça sorulan sorular istatistikler iletişim