1.
çok ciddi bir soru, şampuan değiştirdim sorun çözülmedi, ılık su da çözmedi, sinir stres hat safhada azaltamıyorum. ne yapmalıyım?
devamını gör...
2.
eczanelerde böyle kırmızımsı bi kepek şampuanı önermişlerdi bana eskiden.%95 geçirdi ismini tam hatırlayamıyorum.
devamını gör...
3.
haldır şaldır bu konuda en iyisi. en az 2 günde bir yıka.
stresi azaltmak için de resme ya da yazıya yönelmeni tavsiye edebilirim yaz aklına geleni ya da çiz söz uçar yazı kalır en nihayetinde rahatlama sağlar
stresi azaltmak için de resme ya da yazıya yönelmeni tavsiye edebilirim yaz aklına geleni ya da çiz söz uçar yazı kalır en nihayetinde rahatlama sağlar
devamını gör...
4.
konazol şampuan saçtaki egzama ve bakteriler için kullanılıyor. kırmızı renkte hoş kokusu var.2 gün kullanıp 2 gün ara veriliyordu sanırım. işinizi hayli görür.
ayrıca saçınızı yaş ya da nemli bırakmayın. kepek, bakteri oluşumunu hızlandırıyor
ayrıca saçınızı yaş ya da nemli bırakmayın. kepek, bakteri oluşumunu hızlandırıyor
devamını gör...
5.
kes köse, kes kafayı koy kümese.
bir hafta da yem virme, sonra takırt!
bir hafta da yem virme, sonra takırt!
devamını gör...
6.
ilk adım: nasıl başlık açılacağını öğrenmelisin.
ikinci adım: kepeğin türleri vardır. herhangi birine yarayan tavsiye sana yaramayabilir. bazen şampuanını değiştirmekle ya da sirkeli bir saç toniği kullanmakla bile çözülebilecek sıradan bir durumdur. ya da örneğin atopik dermatit benzeri bir durum vardır ki en iyi kepek şampuanı bile bu işi çözemez. en doğrusu bir cildiye uzmanından yardım alman olur.
ikinci adım: kepeğin türleri vardır. herhangi birine yarayan tavsiye sana yaramayabilir. bazen şampuanını değiştirmekle ya da sirkeli bir saç toniği kullanmakla bile çözülebilecek sıradan bir durumdur. ya da örneğin atopik dermatit benzeri bir durum vardır ki en iyi kepek şampuanı bile bu işi çözemez. en doğrusu bir cildiye uzmanından yardım alman olur.
devamını gör...
7.
eszere yoldaş, kepekli de olsa saç özlemi ile yanıp tutuşan erkek yazarları, gecenin 23:49'unda uykularından etme fikri sence makul mü.. sık dişini be kardeşim. kepeklerini de alıp gidecekler nasılsa..
devamını gör...
8.
cok da onem arz etmeyen onerilerdir. kepekten kime ne zarar gelmis. bu durumla ilgili oncelikle 5 yillik, her naneye baslik acilmis sozlukte hicbirinizin aklina (bkz: kepek) basligi acmak gelmedi mi, ilk serzenisim bu. harbiden mi yani, (bkz: balkonda uyurken ossuran komşu) yani su basligi acmak akliniza geldi ama kepek gibi onem arz eden nezih bi konunun basligini acmak hic mi akliniza gelmedi. nitekim ben de acmadim, banane.
kepekle ilgili sunu soylemek isterim, benim saclar su an 3 numara olmasina ragmen hayvan gibi kepek yagiyor. hatta az once yikandim ama hala hayvan gibi kepek yagiyor. ablam sac egzamasi dedi, ne kadar dogru bilinmez, eger bunun bi asli varsa kepek sandiginiz sey sac egzamasi olabilir. ama benim size onerim saci 0'layip peruk takin, firat sobutay misali, ama tabi sakaliniz varsa (bkz: sakal kepeklenmesi) denen bi sey de var. evet.
kepekle ilgili sunu soylemek isterim, benim saclar su an 3 numara olmasina ragmen hayvan gibi kepek yagiyor. hatta az once yikandim ama hala hayvan gibi kepek yagiyor. ablam sac egzamasi dedi, ne kadar dogru bilinmez, eger bunun bi asli varsa kepek sandiginiz sey sac egzamasi olabilir. ama benim size onerim saci 0'layip peruk takin, firat sobutay misali, ama tabi sakaliniz varsa (bkz: sakal kepeklenmesi) denen bi sey de var. evet.
devamını gör...
9.
jöle kullanmayın ve yediğinize-içtiğinize sürekli olarak dikkat edin, vücut halleder onu. bu arada sıkıntının saç kepeği olduğuna da dua edin, eğer başka bir yerinizin kepeği olsaydı muhtemelen halledemezdiniz.
devamını gör...
10.
kafanıza sıcak su vurmayın. soğuk ya da ılık suyla duş alın. salisilik asit içeren şampuan kullanın. kızartma falan yemeyin. geçecektir.
devamını gör...
11.
devamını gör...
12.
saçlarımda kepek yok ama kendimi bildim bileli kepeğe karşı şampuan kullanıyorum, hem kokusu ferah oluyor hem de bir zamanlar üzerinde c. ronaldo var diye alıyordum. saçlarınızı iyi durulayın bu arada, iyi durulanmamış saçta kepek artış oranı yükselir demişlerdi zamanında.
devamını gör...
13.
head&shoulder * kullanarak yok edebilirsiniz.
devamını gör...
14.
sirke ve tuzla saçı yıkayınca fayda ediyor dozunu çok kaçırmadan.
devamını gör...
15.
çok gerekmedikçe (saç kesimi vb.) şampuan vs. kullanmayın. saç kendini 1-2 haftaya toparlayacaktır. belki herkeste etili olmaz ama ben de etkili olmakta.
devamını gör...
16.
jilet ile saç tıraşı olun.
devamını gör...
17.
dermatolog diye bir şey var. tıp fakültesinden mezun olunca olunuyor. bi uğra ona.
devamını gör...
18.
eğer kepek problemi yoğunlaşmışsa ya da egzama (yoğun iri döküntü, pullanma, kaşıntı, kızarma vb) bioxcin'in termal şampiyan seti var, günlük kullanım için büyük, haftada 2-3 kez kullanım için küçük olanını kullandığınız. eğer ılık suyla düzenli kullanırsanız (sıcak su tetikliyor saç derisini ani ve aşırı kuruttuğundan) büyük oranda azalma görebilirsiniz hatta tamamen geçebilir ama tıpkı alerji gibi berbat bir hastalık tipi aslında bu. mevsimsel değişimler, hava değişimleri, nem, stres ki özellikle stres, beslenme şekli aşırı etkiliyor. 400-500 lira bir fiyatı var. kepek sorununuz hafifse sadece büyük olanı da satılıyor tekli şekilde.
devamını gör...
19.
normalsozluk.com/entry/4000862
yazılan markanın tv reklam versiyonu değil ama eczaneler ve üreticinin pazaryeri sitelerinde bulunabilecek olan clinical strenght versiyonu kepek sorununu nihai olarak çözecektir. fiyatının bir tık yüksek olduğunu ve hoş kokulu bir ürün olmadığını da hatırlatmak isterim.
yazılan markanın tv reklam versiyonu değil ama eczaneler ve üreticinin pazaryeri sitelerinde bulunabilecek olan clinical strenght versiyonu kepek sorununu nihai olarak çözecektir. fiyatının bir tık yüksek olduğunu ve hoş kokulu bir ürün olmadığını da hatırlatmak isterim.
devamını gör...