81.
deprem zamanı, oynanarak kazanılmış maçları emsal göstererek, sahaya çıkmayan takımı bir tutup havadan puan istemiş peruk mağduru.
galatasaray'ın uefa kupası kadrosu sayesinde dünya 3.lüğü apoletine konmuş şahıs.
adı federasyon başkanlığı için geçiyormuş. koltuk trabzonlular arasında gidip gelecek anlaşılan.
zamanında yabancı sınırını savunup, boş beleş topçuların sırf vatandaşlık kimliği var diye büyük kulüplere fahiş fiyatlara satılmasının emektarlarından biri de buydu. hemşerisi tek maçlık yabancı hoca icadı çıkarmıştı. bundan da benzerlerini görürüz artık. üzerine bol bol da felsefe sosu koyar.
galatasaray'ın uefa kupası kadrosu sayesinde dünya 3.lüğü apoletine konmuş şahıs.
adı federasyon başkanlığı için geçiyormuş. koltuk trabzonlular arasında gidip gelecek anlaşılan.
zamanında yabancı sınırını savunup, boş beleş topçuların sırf vatandaşlık kimliği var diye büyük kulüplere fahiş fiyatlara satılmasının emektarlarından biri de buydu. hemşerisi tek maçlık yabancı hoca icadı çıkarmıştı. bundan da benzerlerini görürüz artık. üzerine bol bol da felsefe sosu koyar.
devamını gör...
82.
oğulları var mıydı bilmiyorum ama iyi maval okuyordu. kalebodur söyleşi olduğu bir hafta ayazağa da görmüştüm, kaşı açıktı, neden diye sordum? maç falan demişti. orada ne arıyordu bilmiyorum.
devamını gör...
83.
beşiktaş tarihinin gelmiş geçmiş en büyük hocalarından birisi belki de birincisi .oynattığı futbolun,değerini katladığı topçunun değerini bilemedi bu camia. başarısız bulunan ikinci döneminde bile salih ,gedson ,amir orta sahasıyla seri galibiyetler aldı yine de hakkını veremedik hocamın. şampiyonlar liginde yedek kadroyla leipzig deplasmanı galibiyetinden iç sahada yedek kadrolu trabzon mağlubiyetine.
devamını gör...
84.
@ zed's dead baby
miadı dolmuş bir teknik direktördür. şenol güneş bundan sonra "vuvuzela" mevzusunda verdiği cevap gibi, "kirli" dediği ıstanbul havasından uzak, daha öğretici(!) hikâyelere odaklanmalıdır.
genişetin ufkunuzu sonra biz her sene şampiyonluk filan kutluyoruz ne kadar pahalı bir şey şampiyonluk kutlaması biliyor musunuz dün götümün üstünde oturup evde maçımı izleseydim 2 bin liram gidecekti sokakta ağa olduğum için 10 bin liram gitti, artık yeter. seneye başka birileri şampiyon olsun vallahi yıldıııkkkk.
miadı dolmuş bir teknik direktördür. şenol güneş bundan sonra "vuvuzela" mevzusunda verdiği cevap gibi, "kirli" dediği ıstanbul havasından uzak, daha öğretici(!) hikâyelere odaklanmalıdır.
genişetin ufkunuzu sonra biz her sene şampiyonluk filan kutluyoruz ne kadar pahalı bir şey şampiyonluk kutlaması biliyor musunuz dün götümün üstünde oturup evde maçımı izleseydim 2 bin liram gidecekti sokakta ağa olduğum için 10 bin liram gitti, artık yeter. seneye başka birileri şampiyon olsun vallahi yıldıııkkkk.
devamını gör...
85.
abicim çare tedesco.
devamını gör...
86.
bana hiç büyük takım hocası gibi gelmiyor. diyeceksiniz ki, "sen ne anlarsın" haklı olabilirsiniz ama hislerin önüne geçemiyorsun.
galatasaray'ın başına gelse "iyi lan şenol hoca geldi. sırtımız yere gelmez" demem mesela. en büyük başarısı milli takımla. o kupada da underdog olduğumuza kimse itiraz etmez bence. iyi oynamıştık ama anlatmak istediğim şey farklı. umarım anlaşılır.
real madrid'in başına, yarın yanlışlıkla ben de geçsem, real madrid büyüktür. bir rahatlık vardır. benim çapsızlığım real madrid'in büyüklüğünü etkilemez. işte o rahatlığı vermiyor kimseye şenol hoca. teknik taktik tartışılır. öğrenilir, öğretilir ama bu başka bir şey. ya vardır ya yoktur.
galatasaray'ın başına gelse "iyi lan şenol hoca geldi. sırtımız yere gelmez" demem mesela. en büyük başarısı milli takımla. o kupada da underdog olduğumuza kimse itiraz etmez bence. iyi oynamıştık ama anlatmak istediğim şey farklı. umarım anlaşılır.
real madrid'in başına, yarın yanlışlıkla ben de geçsem, real madrid büyüktür. bir rahatlık vardır. benim çapsızlığım real madrid'in büyüklüğünü etkilemez. işte o rahatlığı vermiyor kimseye şenol hoca. teknik taktik tartışılır. öğrenilir, öğretilir ama bu başka bir şey. ya vardır ya yoktur.
devamını gör...
87.
nesli tükenmekte olan bir dalın son temsilcilerinden.
sanatçı teknik direktör deyince biraz geçmiste kalan üç beş babayı saymazsak denizli geliyor bir de rahmetli lucescu.
bu adamlar futbola zanaat değil sanat gözüyle bakan adamlar.
eline verdikleri love denen herifle bile iyi işler yapmaya çalışmış bir hocadır kendisi.
michelin yıldızlı şef statüsünde bir adama donmuş tavuk verip dünya standardı bekleyemezsin.
o yüzden mevcut futbol düzenine bu adamlar fazla gelir.
sanatçı teknik direktör deyince biraz geçmiste kalan üç beş babayı saymazsak denizli geliyor bir de rahmetli lucescu.
bu adamlar futbola zanaat değil sanat gözüyle bakan adamlar.
eline verdikleri love denen herifle bile iyi işler yapmaya çalışmış bir hocadır kendisi.
michelin yıldızlı şef statüsünde bir adama donmuş tavuk verip dünya standardı bekleyemezsin.
o yüzden mevcut futbol düzenine bu adamlar fazla gelir.
devamını gör...
88.
sergen gidecek ise tedesco gelsin. fenerbahçe’de kendi eseri olmayan takım ile iyi şeyler yapmaya çalışıyordu. şenol hoca trabzonspor’da yönetici olarak devam etsin bence.
devamını gör...
89.
oğlum sizin kafanız mı güzel?
bu herifin miadı doldu. bu herifin tek takıntısı var o da her maç bordo mavi gömlek kravatla çıktığı, kafasına gök taşı düşmüş gibi yerlerde yuvarlandığı fenerbahçe.
uzak durun bu heriften. bunun kendine faydası yok. anca gerginlik çıkartır, çakma filozof.
bu herifin miadı doldu. bu herifin tek takıntısı var o da her maç bordo mavi gömlek kravatla çıktığı, kafasına gök taşı düşmüş gibi yerlerde yuvarlandığı fenerbahçe.
uzak durun bu heriften. bunun kendine faydası yok. anca gerginlik çıkartır, çakma filozof.
devamını gör...
90.
seninle mutsuzluğa da varız.
devamını gör...
91.
amedspor’a hoş geldin süper lige paylaşımı yapan resmi hesabımız tarafından bugün doğum günü paylaşımı yapılmamış olan gerçek efsanemiz.nice yaşların olsun hocam .
devamını gör...