toplu taşımada yanında para olmadığını fark etmek
başlık "bay panda" tarafından 14.05.2026 09:58 tarihinde açılmıştır.
1.
ufacık bir anksiyete yaşadım , sonra üstün iletişim yeteneklerim aklıma geldi. tanımadığım biri vardı, dedim ormanın orada mı ineceksiniz, yok metaluraji mi ne dedi, dedim para almayı unutmuşum falanda , sağolsun 40 yıllık dost gibi adam çıkardı verdi 20 lirayı, ismini sınıfınıda vermedi. bir daha karşılarsam veririm, şimdi kalabalıkta bulmanın imkanı yok.
devamını gör...
2.
nadiren de olsa bu durumu yaşıyorum - kent kartımda para bitmiş, nakit taşımıyorum ve şansa internet paketim de bitmiş senaryosundan bahsediyorum, baaya düşük ihtimal yani - o anlarda da kusura bakma abi deyip oturuyorum bir yere. valla genelde insanlar ya başkalarından ister ya da araçtan inerler. sanırım ben biraz yüzsüzüm. ahahajks.
ed: banka kartı geçiyormuş yahu. sözlük her gün ufkumu açıyor yemin ediyorum.
ed: banka kartı geçiyormuş yahu. sözlük her gün ufkumu açıyor yemin ediyorum.
devamını gör...