ilkokul öğretmeniyle görüşmek isterdim dediğim biri; demet akalın. ay durun temed aklıan* evet oldu şimdi.
devamını gör...

odamda, çalışma masamdayım sözlük. yaklaşık 2 saattir kütlenin korunumu yasasını tekrar ediyor, soru çözüyordum. sanırım konuyu anlayabildim, umarım anlamışımdır*.nihayetinde çalışmalarımı bitirebildim, daha sırada matematik var, yorgunum, ama bu güzel bir yorgunluk.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

gürültü,yüksek sesli müzik ve lüzumsuz insanı kafam kaldırmıyor.
devamını gör...

(bkz: mustafa kemal atatürk)

adam hem zeki bir gerçek asker, hem zeki bir gerçek öğretmen, hem de zeki bir gerçek siyasetçidir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
1908 devriminin kahramanı resneli niyazi
devamını gör...

aklı başında bir muhalefet olsa, al da at dercesine yapılmış harekettir. ama meydanı boş bulan istediği gibi at koşturuyor.
devamını gör...

başrolünde madonna, antonio banderas vejonathan pryce gibi isimlerin yer aldığı 1996 yapımı müzikal bir film olan evita'nın balkon konuşması sahnesinde madonna'nın seslendirdiği mükemmel şarkıdır. 'benim için ağlama,arjantin' anlamındadır.
evita filmi,eva peron yani namıdiğer evita ile arjantin başbakanı juan peron 'un efsaneleşmiş aşk hikayesini anlatır.don't cry for me argentina ise bu hikayeyi ölümsüzleştirmiş bir mühür gibidir ve her dinleyişimde madonna'nın neden madonna olduğunu bana tepeden tırnağa hissettirir.
şarkının sözlerini ise andrew lloyd weber yazmış olup piyasaya çıktığı tarih olan 1976'dan beri insanlar bu unutulmaz parçayı dinlemekten ve söylemekten hiç vazgeçmemiştir.

demir leydi margeret thatcher'ın eva peron hakkında 1980 yılındaki bir röportajda söylediği ilginç bir cümle vardır;
"eva peron gibi hiçbir ideali olmayan bir kadın o kadar yol almışsa, sahip olduğum ideallerle benim ne kadar yol alacağımı düşünün bir."

devamını gör...

inatla taşlar arasında hayatta kalan çiçekler var bir de...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

su verin.
devamını gör...

anime izlemeyen, animeler hakkında pek bilgisi olmayanların ön yargısından kaynaklanan durum.
çoğu “live action” film ve diziyle kıyaslanamayacak kadar iyiler. hollywood’un hayal dahi edemeyeceği konuları en başarılı şekilde işliyorlar.
evet bazı davranışları ilk izlemede tuhaf geliyor, aşırı tepkileri bazen cringe olarak nitelendirilebiliyor ama alışınca o yoğun duyguyu hissedebiliyorsunuz.
ön yargılarınızı bırakıp zevkinize uygun bir anime bulursanız vazgeçemeyeceksiniz eminim.*
(bkz: anime önerisi)
devamını gör...

herkesin sevdiğini güzel bulduğu, onda güzel bir yer bulduğu anlamında bir söze antitez olan söz. katılmıyorum.
kızım bana bakarken, çok güzel gözlerin var annecim diyor.
gözlerimi değil, benim ona severek bakışımı beğeniyor.
devamını gör...

john boyne yazmıştır. bir asker çocuğu ve toplama kampındaki yahudi bir çocuğun arkadaşlığını anlatan kitap.
kitap bittikten sonra uzun süre şokta kaldım. çocuk kitabı diye geçiyor, bunu kabul edemem, herkesin okuması gerekiyor. filmini izlemeye kalbim dayanır mı bilmiyorum ama çok merak ediyorum.
devamını gör...

kendisini terk edip, başka bir kişi ile kaçacağını anladığı karısının ayakkabısının altına, yolda sokakta rezil olmasın diye para saklayan yüce kişilik.
devamını gör...

güçtür. tam tersi de doğrudur, bilgisizlik güçsüzlüktür.
devamını gör...

üretim yöntemlerine ve akımlara göre incelenmesi güç; çevre ve toplum bilincinin ağır bastığı; ağırlıklı olarak feminizm, küreselleşme, çevre, biyomühendislik, teknoloji-insan ilişkisi, aıds ve çok kültürlülük gibi konularla ilgilenen; 1960'lı veya 1970'li yıllardan günümüze kadar süregelen ve bir akım veya üslup benzeri birleştirici özellikleri olmadığından genel bir deyişle 'çağdaş' olarak adlandırılan sanat biçimleri.
devamını gör...

tamam çıkış ne tarafta.. çok bunaltıcı bir cümle.
devamını gör...

hiç yapmadığım şey. hiç üşenmem, saatlerce yazarım. öyle wiki'den falan da değil üstelik.

bu nedenledir ki yakın zamanda bir blog açmayı düşünmekteyim. umarım bir engel çıkmaz ve nasip olur.
devamını gör...

pasif agresiflik, zımni öfke duyma halidir. kendine güveni olmayan, kişiliksiz insanların başvurduğu yöntemdir.

iki arada bir derede, beyaz desen değil, siyah desen değil. birine öfke duymak ama öyle ayan beyan da değil. kaynağını araştırmak gereken öfke türüdür.

şahsi fikrimi sorarsanız, böyle ezilip büzülmeye gerek yok. edilecek kelam varsa tam yerinde, tam zamanında alenen edilmelidir. sonra çok pişman olursunuz, geceleri uyuyamazsınız "vay keşke şöyle diyeydim." dersiniz.

kıps. *
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim