zaman tüneli
kimsenin okumadığı ama bizim yazmak istediklerimiz
bir de yazmak isteyip de kimsenin okumasını istemediklerimiz vardır. yazmak, içinizi dökmek, kendinizi rahatlatmak ister ama bazı şeyleri dile getiremezsiniz. günlük tutmak böyle durumlar için birebir..
devamını gör...
sadettin saran
galatasaray'a karşı attıkları beraberlik golüne öyle bir sevindi ki, takımım galatasaray şampiyonlar ligi şampiyonu olsa ben o kadar sevinmem açıkçası.
başkan dediğin azıcık ağır olacak arkadaş.
o haller ne ya?
başkan dediğin azıcık ağır olacak arkadaş.
o haller ne ya?
devamını gör...
fındık fıstıkla beslerken yarasın benim aslanıma diyen kadın
belli ki hem bedensel hem ruhsal motivasyona ve gaza ihtiyacı olan erkeğin kadınıdır.
devamını gör...
kürt sorunu
bir düşmedi dilinizden mnako ülkenin anası ağlıyor
kürt kürt kürt
bende kürt biriyim, ne birini öldürdüm ne birine kötü şeyler yaptım ne de bu ülke için kötüsünü istedim. çoğu türküm diyenden daha kral ülkemi savunuyorum
burası türkiye, kimse değil dememiş. gerekirse bayrağımın kırmızısına kırmızı lazım kanımı veririm. burda yiğitlik yapmak değil.bende türk vatandaşıyım cebimde türk kimliği taşıyorum
gidin tecavüzcü olimpiyat çocuklarını konuşun
gidin salak salak bıyıklıya oy atıp geleceğimizi belleyenleri konuşun
gidin gündem sorunları konuşun
gidin kadına şiddeti konuşun
ama her kürt'e sallamayın. nasıl ki her kürt iyi değil, her arap her laz her türk de iyi değildir. sırf geneli bunu savunuyor diye herkesi aynı kefeye koymak cahilliktir hocam
hadi eyvallah
kürt kürt kürt
bende kürt biriyim, ne birini öldürdüm ne birine kötü şeyler yaptım ne de bu ülke için kötüsünü istedim. çoğu türküm diyenden daha kral ülkemi savunuyorum
burası türkiye, kimse değil dememiş. gerekirse bayrağımın kırmızısına kırmızı lazım kanımı veririm. burda yiğitlik yapmak değil.bende türk vatandaşıyım cebimde türk kimliği taşıyorum
gidin tecavüzcü olimpiyat çocuklarını konuşun
gidin salak salak bıyıklıya oy atıp geleceğimizi belleyenleri konuşun
gidin gündem sorunları konuşun
gidin kadına şiddeti konuşun
ama her kürt'e sallamayın. nasıl ki her kürt iyi değil, her arap her laz her türk de iyi değildir. sırf geneli bunu savunuyor diye herkesi aynı kefeye koymak cahilliktir hocam
hadi eyvallah
devamını gör...
fetö
bazı takımların işlediği her suçtan sonra topu atıp yırttığı organize terör oluşumu.
fatih terim fetö'nün yanına gidenleri* tekme tokat döverken, birileri de zekeriya öz ile halı saha maçı yapıyordu. galatasaray 2-3 futbolcusu yüzünden mimlenirken, bazı takımlar fetö'ye yönetim olarak yanaşıyordu.
yıl olmuş 2025. 2026'ya da çok az kaldı; hala şanlı galatasaray camiasına "fetöcü" diyenler var. aklı başında olan herkes gerçekleri biliyor oysa ki.
eyyorlamam bu kadar.
fatih terim fetö'nün yanına gidenleri* tekme tokat döverken, birileri de zekeriya öz ile halı saha maçı yapıyordu. galatasaray 2-3 futbolcusu yüzünden mimlenirken, bazı takımlar fetö'ye yönetim olarak yanaşıyordu.
yıl olmuş 2025. 2026'ya da çok az kaldı; hala şanlı galatasaray camiasına "fetöcü" diyenler var. aklı başında olan herkes gerçekleri biliyor oysa ki.
eyyorlamam bu kadar.
devamını gör...
yeniden entry girdiren kadın
varlığın varlık sebebim.
devamını gör...
ibrahim kalın'ın entelektüel seviyesi
kalıncadır. kitap gibin. saz da çalıyo.
devamını gör...
kimsenin okumadığı ama bizim yazmak istediklerimiz
hoş ne yazmak istediğimi de bilmiyorum ama sıkışmış hissettiğim günlerde yazıyorum da buralara..
sadece bizim hissetmiş olduğumuz hisler
keşke tarifi olsa diyorum şimdilerde..
mutluluk reklamı yapıyoruz esasen. hiç bitmek bilmez huzursuzluklarımda havadandır ya deyip geçiştiremiyorum da oysa. anlatması güç kelimelerimle sıkıştım kaldım. ne zaman bitecek, ne zaman yenilenecek bu vâr oluşsal metinlerim.. neden yoksun, neden gidiyorsun, neden geldin gibi sorularımda boşvermem lazım biliyorum. yendiğim ve kazandığım zaferlerimin gölgesinde birde kazanamadığım ve her defasında yenildiğim bir konuda var oysa. yenildiğimi ayna karşısına geçtiğimde her defasında bir daha anlıyor ve fark ediyorum. güçlüyüm demek isterdim değilim. ağlamakta isterdim esasen ama ağlayamıyorum. yüzüme tebessüm bile koyamayan duygularımın acıya dönüşmesi hissiyle burası her geçen gün biraz daha karanlık.
sadece bizim hissetmiş olduğumuz hisler
keşke tarifi olsa diyorum şimdilerde..
mutluluk reklamı yapıyoruz esasen. hiç bitmek bilmez huzursuzluklarımda havadandır ya deyip geçiştiremiyorum da oysa. anlatması güç kelimelerimle sıkıştım kaldım. ne zaman bitecek, ne zaman yenilenecek bu vâr oluşsal metinlerim.. neden yoksun, neden gidiyorsun, neden geldin gibi sorularımda boşvermem lazım biliyorum. yendiğim ve kazandığım zaferlerimin gölgesinde birde kazanamadığım ve her defasında yenildiğim bir konuda var oysa. yenildiğimi ayna karşısına geçtiğimde her defasında bir daha anlıyor ve fark ediyorum. güçlüyüm demek isterdim değilim. ağlamakta isterdim esasen ama ağlayamıyorum. yüzüme tebessüm bile koyamayan duygularımın acıya dönüşmesi hissiyle burası her geçen gün biraz daha karanlık.
devamını gör...
ibrahim kalın'ın entelektüel seviyesi
chp'lileri şaşkına çeviriyor!
devamını gör...
fındık fıstıkla beslerken yarasın benim aslanıma diyen kadın
kocasını beslerken filansa vallahi çok yanlış anlarız..
çünkü biz sözlükçe hep kafayı ayıp işlere çalıştırıyoruz..
belki de çok masumca söylüyordur. kimsenin günahını alamam akşam akşam. işlerim rast gitmez sonra.
çünkü biz sözlükçe hep kafayı ayıp işlere çalıştırıyoruz..
belki de çok masumca söylüyordur. kimsenin günahını alamam akşam akşam. işlerim rast gitmez sonra.
devamını gör...
sabah kedi olarak uyanılsa yapılacak ilk şey
herkes biliyor ki götünüzü yalarsiniz kediler öyle yapıyor sabah temizliği.
devamını gör...
fenerbahçe
"delillerin usulsüz toplanması" ile işlediği her suçtan yırtabilecek, taraftarını da "3 temmuz fetö yapı falan filan" diyerek uyutabilecek takım.
bu jokeri bir defa kullandılar, işe yaradı. tekrar da kullanırlar, işe yarayacağını da biliyorlar. sonuçta alışmış kudurmuştan beterdir. adamlar işin bug'unu çözmüş, bize de helal olsun demek düşer.
mhy 3 gün içinde salınır, john duran'ın hareketine de "fetö montajı" denilip ceza verilmez.
bu jokeri bir defa kullandılar, işe yaradı. tekrar da kullanırlar, işe yarayacağını da biliyorlar. sonuçta alışmış kudurmuştan beterdir. adamlar işin bug'unu çözmüş, bize de helal olsun demek düşer.
mhy 3 gün içinde salınır, john duran'ın hareketine de "fetö montajı" denilip ceza verilmez.
devamını gör...
sabah kedi olarak uyanılsa yapılacak ilk şey
patilerimle yüzümü, gözümü temizlerken dokuz canım baki mi diye kontrol ederim.
devamını gör...
kürt sorunu
hala bazı şeyler 20.yy. kafasıyla malesef. arkadaşlar sanayi devriimi var. yapay zeka gelirken geri kalmış toplumlar bence hayvandan hallice yaşayacak. gelir adaletının azalması dünya genelınde özünde de bizde fazla.
türk kürt arap laz değil, ekmek kavgasına tutunmamız lazım. saçma sorunlar. milleti soyan birçok ırktan insan var. biz onun bunun oyununa odaklanıp neler konuşacağımıza ne konuşuyoruz?
türk kürt arap laz değil, ekmek kavgasına tutunmamız lazım. saçma sorunlar. milleti soyan birçok ırktan insan var. biz onun bunun oyununa odaklanıp neler konuşacağımıza ne konuşuyoruz?
devamını gör...
motorcu
sağdan soldan önümden arkamdan*, nereden fırlayacaklarını bilmediğim için gözümü dört değil ondört açıyorum artık.
motor eskiden maddi durumu az çok yerinde olanların zevk için aldığı bir araçken, şimdi çoğu kişi mecburiyetten biniyor. ötv kalkıp arabalar ucuzlasa motorcuların en az %80'i arabaya geçer.
motor eskiden maddi durumu az çok yerinde olanların zevk için aldığı bir araçken, şimdi çoğu kişi mecburiyetten biniyor. ötv kalkıp arabalar ucuzlasa motorcuların en az %80'i arabaya geçer.
devamını gör...
damadına aşık olan kayınpeder
şimdi bunu goy goy başlık gibi düşünebilirsiniz ama gerçekte olmuş bir durum. hiç izlemediğim aşk-ı memnu kalk kalk! büyüğün geldi.
başkasının acısı* var ama çok komik geldi bana.
düşünsenize kız cağız "ay kocam, babamla nasıl güzel anlaşıyor" diye seviniyordu bir de.
çok özür dileyerek başlıyorum.
kayın baba ile damat tavla oynuyorlar. kızcağız kocasına ve babasına kahve getiriyor.
bunlar zar atarken elleri yanlışlıkla birbirine çarpıyor ve utangaç bakışlar atıyorlar. sonra kayın peder ortamın gerginliğini almak için gür ses tonuyla "aslaan dağmat bea! nasıl da oynuyor. tosunum bee!" diyor. ortamda ki gerginliği alıyor...
oha senaryo geliyor aklıma yazdıkça. puhaha. özdür dilerim gelin hanım ama bu iki p.ştun kabahati.
---------------
aha bunlar da ikili arasında ki aşk mesajlarından iki örnek.
“yaşatacak da sensin şimdi bitirecek de sensin. sen ne hatalar yaptın bir düşün. ama şunu unutma inan veya inanma 24 şubat 2012’den bu güne kadar asla sana ihanet etmedim. sevdim be tosunum.”
“seni sevdim be tosunum. sevdim… insan hayatta bir kere sever, ikincisi olmaz. sevdim seni ben deliler gibi hala da seviyorum tosunum…”
yurtgazetesi
mynet
milliyet
başkasının acısı* var ama çok komik geldi bana.
düşünsenize kız cağız "ay kocam, babamla nasıl güzel anlaşıyor" diye seviniyordu bir de.
çok özür dileyerek başlıyorum.
kayın baba ile damat tavla oynuyorlar. kızcağız kocasına ve babasına kahve getiriyor.
bunlar zar atarken elleri yanlışlıkla birbirine çarpıyor ve utangaç bakışlar atıyorlar. sonra kayın peder ortamın gerginliğini almak için gür ses tonuyla "aslaan dağmat bea! nasıl da oynuyor. tosunum bee!" diyor. ortamda ki gerginliği alıyor...
oha senaryo geliyor aklıma yazdıkça. puhaha. özdür dilerim gelin hanım ama bu iki p.ştun kabahati.
---------------
aha bunlar da ikili arasında ki aşk mesajlarından iki örnek.
“yaşatacak da sensin şimdi bitirecek de sensin. sen ne hatalar yaptın bir düşün. ama şunu unutma inan veya inanma 24 şubat 2012’den bu güne kadar asla sana ihanet etmedim. sevdim be tosunum.”
“seni sevdim be tosunum. sevdim… insan hayatta bir kere sever, ikincisi olmaz. sevdim seni ben deliler gibi hala da seviyorum tosunum…”
yurtgazetesi
mynet
milliyet
devamını gör...
herkesin küfür ettiği insan
trafikte makas atanlar.
devamını gör...
bir kitabın sizi ateist yapacağını bilseydiniz yine de okur muydunuz sorunsalı
sizi ateist yapabilecek bilgilerin olduğu bir kitap varlığını öğrendiyseniz, inandığınız şeylerin yanlış ve yetersiz olduğu artık ortada demektir.
yanlış bildiğim ve inandığım şeyler ne imiş diye kitabı okuyup okumamanız, kendinize saygı ile ilgilidir.
yanlış bildiğim ve inandığım şeyler ne imiş diye kitabı okuyup okumamanız, kendinize saygı ile ilgilidir.
devamını gör...
netflix'in warner bros'u satın alması
gay pornosu yayınlamasalar bari dediğim durum.
devamını gör...
