zaman tüneli
asla anneme uçan tekme atmayacağım gerçeği
taş olursun guzuuum yapman etmen he miii.
devamını gör...
moderatörler mesaj kutumuzu görüyor mu sorunsalı
bende bir iki kitap mesajı var
bi teyzenin itirazı var
bir iki baş sağlığı ve geçmiş olsun mesajı var
futbol ve yazılımla ilgili bir iki mesaj
uzun zamandır görmediğim bir iki kişiye mesaj
öyle sanıldığı gibi çalkantılı bi flört durumum yok
kredi kartı bilgisi, anne kızlıl soyadı falan onları sözlükte paylaştık zaten
yürüdüklerimize de fav atıyoruz zaten
görülecek bi şey yok yani
bi teyzenin itirazı var
bir iki baş sağlığı ve geçmiş olsun mesajı var
futbol ve yazılımla ilgili bir iki mesaj
uzun zamandır görmediğim bir iki kişiye mesaj
öyle sanıldığı gibi çalkantılı bi flört durumum yok
kredi kartı bilgisi, anne kızlıl soyadı falan onları sözlükte paylaştık zaten
yürüdüklerimize de fav atıyoruz zaten
görülecek bi şey yok yani
devamını gör...
moderatörler mesaj kutumuzu görüyor mu sorunsalı
- kutuna gitmek istiyorum.
- bi derdim var mod'a 65.000 lira teklif ediyorrrr..
- mod kabul etti, her iki tarafa da hayırlı olsun.
- bi derdim var mod'a 65.000 lira teklif ediyorrrr..
- mod kabul etti, her iki tarafa da hayırlı olsun.
devamını gör...
en ikonik cuma mesajı
bildiğiniz en ikonik cuma mesajlarınızı talep ediyorum.
"çık minareye at beni,in aşağıya tut beni hayırlı cumalar".
"çık minareye at beni,in aşağıya tut beni hayırlı cumalar".
devamını gör...
asla anneme uçan tekme atmayacağım gerçeği
ayrıca babaanneme de rko çekmem.
devamını gör...
transfer dedikodusu
- ali koç başkan oldu christiano ronaldoyu messiyi alacak.
- ver lan şu tineri sana yaramıyor.
- ver lan şu tineri sana yaramıyor.
devamını gör...
kız kulesi’nin her yıl 3 cm uzaklaşması
melih gökçek'in "ankara'ya deniz projesi" diye başladı o iş. biz ankaralılar her sene üsküdar'ı 3 santim içeri aldırıyoruz.. neyse, birileri kızılay-üsküdar dolmuşuna binmeden işe uyanmış.
devamını gör...
ma'at'ın terazisi
antik mısır mitolojisinde, ölen kişinin kalbi ile tanrıça ma'at'ın saflığı temsil eden beyaz devekuşu tüyü karşılıklı tartılırdı.
kalp, kişinin dünyadaki ahlakını ve vicdanını temsil ediyordu.
terazi dengede durursa kişi doğru yaşamış demekti ve ölümden sonraki huzurlu yaşama kavuşurdu
eğer, kalp tüyden ağır çıkarsa,günahları ağır basmış demekti ve bu durumda kalbi ve ruhu yok olurdu.

bu sahnede kimler var?
anubis: tartımı yapan, ölünün ruhunu yönlendiren çakal başlı tanrı.
thoth: sonucu yazan, bilgelik tanrısı.
osiris: son kararı veren, ölüler diyarının hükümdarı.
ma’at’ın tüyü: adaletin ölçüsü.
kısaca ma’at’ın terazisi, “insanın dünyadaki hayatı bir gün adaletle ölçülür” fikrini anlatır ve antik mısır’ın ahlak anlayışının merkezinde yer alır.
kaynak:uygur, irem. “kadim mısır’da adalet"
kalp, kişinin dünyadaki ahlakını ve vicdanını temsil ediyordu.
terazi dengede durursa kişi doğru yaşamış demekti ve ölümden sonraki huzurlu yaşama kavuşurdu
eğer, kalp tüyden ağır çıkarsa,günahları ağır basmış demekti ve bu durumda kalbi ve ruhu yok olurdu.

bu sahnede kimler var?
anubis: tartımı yapan, ölünün ruhunu yönlendiren çakal başlı tanrı.
thoth: sonucu yazan, bilgelik tanrısı.
osiris: son kararı veren, ölüler diyarının hükümdarı.
ma’at’ın tüyü: adaletin ölçüsü.
kısaca ma’at’ın terazisi, “insanın dünyadaki hayatı bir gün adaletle ölçülür” fikrini anlatır ve antik mısır’ın ahlak anlayışının merkezinde yer alır.
kaynak:uygur, irem. “kadim mısır’da adalet"
devamını gör...
moderatörler mesaj kutumuzu görüyor mu sorunsalı
görüyorlar. okuyorlar. gülüyorlar.
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
burun delikleri yoktu. kafası keldi. bu canlı adam yaklaştıkça dolma kokusunun da kaynağının bu olduğunu anladı.
devamını gör...
sevmek zamanı filminin abartılmış bir balon olduğu gerçeği
neymiş müşfik kenter büyük oyuncuymuş, daha kendisini bile seslendirememiş filmde onu hayri esen konuşmuş. neymiş sema özcan iyi bir oyunculuk sergilemişmiş, yahu afra saraçoğlu’nun sema’dan neyi eksik ?
ayrıca konuda da bir tuhaflık yok mu sizce de ? neymiş ben senin resmine aşık oldummuş. bir kere o resim değil fotoğraf, cahil herif.
ayrıca konuda da bir tuhaflık yok mu sizce de ? neymiş ben senin resmine aşık oldummuş. bir kere o resim değil fotoğraf, cahil herif.
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
sonra seslerin geldiği kişiye odaklandı. adam geldi ve hangi yıldayız diye sordu. biz dostuz dünyalı dedi.. göz kapaklar yana doğru açılıp kapanıyordu adamın.
devamını gör...
ilişkide sessizlik
ayrılık ile sonuçlanır. nerden bildiğimi sormayın..
bana, varlığıma kayıtsız kalıyorsa seke seke gidebilir. “öptüm, bye askim!” derim.
bana, varlığıma kayıtsız kalıyorsa seke seke gidebilir. “öptüm, bye askim!” derim.
devamını gör...
kız kulesi’nin her yıl 3 cm uzaklaşması
anlamıştır bizim ne saçma bi millet olduğumuzu... bunlar beni de kaldırır, yalan olur giderim deyip böyle götüm götüm uzayayım yavaştan demiştir kızceyiz.
devamını gör...
1-15 şubat 2026 online alışveriş boykotu
birçok sosyal medya hesabından duyurulan boykottur.
yurtdışı alışveriş yasağına karşı online alışveriş yapmayarak karardan dönülmesi amaçlanıyor.
yurtdışı alışveriş yasağına karşı online alışveriş yapmayarak karardan dönülmesi amaçlanıyor.
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
......
eni vici vokke
enivicivokke
diye garip sesler duyuyordu... irkildi... noluyoh andıdjdndkndnd dedi.
eni vici vokke
enivicivokke
diye garip sesler duyuyordu... irkildi... noluyoh andıdjdndkndnd dedi.
devamını gör...
kız kulesi’nin her yıl 3 cm uzaklaşması
ben manit yapana kadar karşı kıyıda olsa iyi olur
devamını gör...
ilişkide sessizlik
fırtına öncesi sessizliktir. hanımlarda daha çok görülür, ufukta görece daha iyi seçenekler belirince, en vefasız şekilde ses bir anda bıçak gibi kesilir. sonra boynuzu ve tekmeyi yiyip ağlak bir şekilde geri dönünce, bu kez de erkek sessiz kalır ve oradan oraya çekirge gibi zıplayan bu arsız hanıma yol verir. böylece bu sessizlik daimi olur.
sessiz kalmak yerine, her daim; dürüst ve açık sözlü olup, samimi ve net iletişim kanallarını kullanmak daha uygundur. ne öyle yeni tüy dökmeye başlayan ergenler gibi tripgen, saçma sapan sessizlikler vs.
sessiz kalmak yerine, her daim; dürüst ve açık sözlü olup, samimi ve net iletişim kanallarını kullanmak daha uygundur. ne öyle yeni tüy dökmeye başlayan ergenler gibi tripgen, saçma sapan sessizlikler vs.
devamını gör...
atatürk denince akla ilk gelen takım
allah şahidim olsun ki fenerbahçedir
devamını gör...
kız kulesi’nin her yıl 3 cm uzaklaşması
sulak yerde olduğu içindir.
devamını gör...