zaman tüneli
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
spor yaptığını gözlemlediğim yazar. disiplin ister, takdir ettim.
devamını gör...
mor ve ötesi'nin en iyi şarkısı
(bkz: bir derdim var)
türk rock muzik tarihinin gelmiş geçmiş en iyi şarkılarından birisidir. coşkuyu ve hüznü bir arada verir. çıktığı günden beri dinlerim. 22 sene olmuş hâlâ introsunda tüylerim diken diken oluyor, hâlâ bağıra bağıra eşlik ediyorum evde, arabada… kendimi 50-60’lı yaşlarda bu şarkıyı dinlerken hayal ediyorum, oldukça hüzün verici olacak. öyle güzel bir şarkıdır.
dinleyelim madem
türk rock muzik tarihinin gelmiş geçmiş en iyi şarkılarından birisidir. coşkuyu ve hüznü bir arada verir. çıktığı günden beri dinlerim. 22 sene olmuş hâlâ introsunda tüylerim diken diken oluyor, hâlâ bağıra bağıra eşlik ediyorum evde, arabada… kendimi 50-60’lı yaşlarda bu şarkıyı dinlerken hayal ediyorum, oldukça hüzün verici olacak. öyle güzel bir şarkıdır.
dinleyelim madem
devamını gör...
mor ve ötesi'nin en iyi şarkısı
cambaz.
alelade dinlenecek bir şarkı değildir, zira abd denilen terör örgütünün ırak'ta sayısız savaş suçu işlediği dönemlerde yazılan, medyanın iki yüzlülüğünü anlatan ve soykırımcı batıya birçok eleştiri getiren bir şarkıdır. "bütün dünya izler durur afet-i azam bekler durur. hedefini al, piyasanı al her şeyi al" sözleri şarkıyı özetliyor. bu şarkıyı bu taraftan dinlerseniz daha çok anlam kazanacaktır
alelade dinlenecek bir şarkı değildir, zira abd denilen terör örgütünün ırak'ta sayısız savaş suçu işlediği dönemlerde yazılan, medyanın iki yüzlülüğünü anlatan ve soykırımcı batıya birçok eleştiri getiren bir şarkıdır. "bütün dünya izler durur afet-i azam bekler durur. hedefini al, piyasanı al her şeyi al" sözleri şarkıyı özetliyor. bu şarkıyı bu taraftan dinlerseniz daha çok anlam kazanacaktır
devamını gör...
normal sözlük'ü tek cümle ile anlat
her geçen yıl birer birer masadan eksiliyor dostlar.
devamını gör...
normal sözlük'ü tek cümle ile anlat
bazen sinirleri hoplatsa da güzel yer lan.
devamını gör...
istanbul'da yediği at döneri çok beğenen moğolistanlı kazak
adam güzel at döner yapmış demek ki. övgüyü hak ediyor. kazakistan'da duyulsa turist akını olabilir.
moğolistanlı kazak; "istanbul asıl at döneriyle meşhur, at döner yiyecekseniz bizim rasim abinin dükkanı var. ben öğrenciyken yiyip çok beğenmiştim."
moğolistanlı kazak; "istanbul asıl at döneriyle meşhur, at döner yiyecekseniz bizim rasim abinin dükkanı var. ben öğrenciyken yiyip çok beğenmiştim."
devamını gör...
mor ve ötesi'nin en iyi şarkısı
acılın uzmanlık alanım.
uyan... gerek sözleri gerek altında yatan üstünden akan mesajı bambaşka
deli.... keza aynı şekilde eurovision şarkısı sözleri biraz dinlerseniz aslında dönemin avrupa birliği gündemi içerisinde nakış nakış geçiriyor bütün avrupa'ya.
benim için özel olan cambaz mesela offf
albümleri baştan dinleme dönemim gelmiş
uyan... gerek sözleri gerek altında yatan üstünden akan mesajı bambaşka
deli.... keza aynı şekilde eurovision şarkısı sözleri biraz dinlerseniz aslında dönemin avrupa birliği gündemi içerisinde nakış nakış geçiriyor bütün avrupa'ya.
benim için özel olan cambaz mesela offf
albümleri baştan dinleme dönemim gelmiş
devamını gör...
ayaş
devamını gör...
ayaş
ayyaş. :))
devamını gör...
istanbul'da yediği at döneri çok beğenen moğolistanlı kazak
#3938236
dönerini denemedim ama kesin o da lezzetlidir.
dönerini denemedim ama kesin o da lezzetlidir.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
eğlenceli yazarlardan biri..
devamını gör...
mor ve ötesi'nin en iyi şarkısı
küçük sevgilim, bir derdim var ve araf’a ayıp olmayacaksa uyan diyorum.
bu şarkıları harun tekin harici biri söylemiş olsaydı bende aynı etkiyi yaratmazdı ondan da eminim.
bu şarkıları harun tekin harici biri söylemiş olsaydı bende aynı etkiyi yaratmazdı ondan da eminim.
devamını gör...
normal sözlük'ü tek cümle ile anlat
animal poverty*
devamını gör...
mahkeme salonu görmüş yazarlar
bu konuda en komik anılardan birisine sahip olabilirim sözlük!
yıllar yıllar öncesi, üniversite bitmiş bir tur danimarka yapmışım sonra ulan dedim şu trye gideyim de askerlik işini aradan çıkartayım.
uçtum geldim, muayene bilmem ne ben askere bile gittim lan!
hava teknik okullar komutanlığında asteğmen eğitimi alırken bir gün bölük komutanı çağırdı beni. yanında üç polis gevrek gevrek gülüyor da, ziko dedi sen asker kaçağıymışsın. ulan ben kaçaksam bu üniformanın içindeki kim amünüyüm! bi gün evci çıktım o zaman görüp de kaçtı mı sandı lan köydekiler beni, hangi arka kapısı gıcırdak şikayet etmiş olabilir falan düşünüyorum böyle alık alık.
ben böyle saf salak düşüncelere dalmışken bölük komutanı arkadaşlar seni mahkemeye götürecek yarın sabah sivil giyin dedi. ertesi gün askerken asker kaçağı olmadığımı kanıtlamak için mahkemeye gittim. önce savcıya sonra da hakime ifade verdim.
yıllar yıllar öncesi, üniversite bitmiş bir tur danimarka yapmışım sonra ulan dedim şu trye gideyim de askerlik işini aradan çıkartayım.
uçtum geldim, muayene bilmem ne ben askere bile gittim lan!
hava teknik okullar komutanlığında asteğmen eğitimi alırken bir gün bölük komutanı çağırdı beni. yanında üç polis gevrek gevrek gülüyor da, ziko dedi sen asker kaçağıymışsın. ulan ben kaçaksam bu üniformanın içindeki kim amünüyüm! bi gün evci çıktım o zaman görüp de kaçtı mı sandı lan köydekiler beni, hangi arka kapısı gıcırdak şikayet etmiş olabilir falan düşünüyorum böyle alık alık.
ben böyle saf salak düşüncelere dalmışken bölük komutanı arkadaşlar seni mahkemeye götürecek yarın sabah sivil giyin dedi. ertesi gün askerken asker kaçağı olmadığımı kanıtlamak için mahkemeye gittim. önce savcıya sonra da hakime ifade verdim.
devamını gör...
sonradan pişman olmamak için kimseyle sevgili olmamak
sonrada bunun pişmanlığını yaşayacak kişidir..
devamını gör...
naamah
tanım: güç ve kadın demektir
..budur işte.
..budur işte.
devamını gör...
mor ve ötesi'nin en iyi şarkısı
benim için yeri farklı olan bir şarkıdır, severis..
"küçük şeyler sevindirir ruhumu, hayâl bile edemezdim ben bunu.."
"küçük şeyler sevindirir ruhumu, hayâl bile edemezdim ben bunu.."
devamını gör...
incel
incel ler allahın sessiz kullarıdır. onlara sevgi ile yaklaşın..
devamını gör...
hyundai atos
güney koreli otomobil üreticisi hyundai’nin 1998 ila 2008 yılları arasında ürettiği otomobil modeli.
minik bir mpv olan bu araç japonların (özellikle de daihatsu’nun) move modelinden oldukça esinlenerek üretilmiş. arka camlarında o zaman için önemli bir teknoloji olan ‘multi point injection’ stickeri de gözden kaçmamaktadır. tıpkı tofaşların arka camında bulunan ‘hidrolik direksiyon’ stickeri gibi. 1.0 litrelik ufacık motoru 58 beygir güç üretir. 5 ileri manuel ve 3 ileri otomatik vites seçenekleriyle bir dönem kadınların da gözdesi olmuştur.
dışarıdan ufak görülmesine rağmen mpv formu sayesinde iç mekan oldukça ferah ve tavan yüksekliği fazladır. airbag, abs gibi güvenlik opsiyonlu ve klima, hidrolik direksiyon, ön sis farları gibi konfor opsiyonlu seçeneklerle de satılmıştır.
2001 yılında ufak bir makyaj geçirerek ön ve arka tasarımı elden geçirilmiş, 2005 yılında neredeyse baştan aşağı yenilenerek atos prime adını almıştır. atos prime ise 2009 yılında yerini hyundai i10 modeline bırakmıştır.

minik bir mpv olan bu araç japonların (özellikle de daihatsu’nun) move modelinden oldukça esinlenerek üretilmiş. arka camlarında o zaman için önemli bir teknoloji olan ‘multi point injection’ stickeri de gözden kaçmamaktadır. tıpkı tofaşların arka camında bulunan ‘hidrolik direksiyon’ stickeri gibi. 1.0 litrelik ufacık motoru 58 beygir güç üretir. 5 ileri manuel ve 3 ileri otomatik vites seçenekleriyle bir dönem kadınların da gözdesi olmuştur.
dışarıdan ufak görülmesine rağmen mpv formu sayesinde iç mekan oldukça ferah ve tavan yüksekliği fazladır. airbag, abs gibi güvenlik opsiyonlu ve klima, hidrolik direksiyon, ön sis farları gibi konfor opsiyonlu seçeneklerle de satılmıştır.
2001 yılında ufak bir makyaj geçirerek ön ve arka tasarımı elden geçirilmiş, 2005 yılında neredeyse baştan aşağı yenilenerek atos prime adını almıştır. atos prime ise 2009 yılında yerini hyundai i10 modeline bırakmıştır.

devamını gör...
üşümemek için işememek
bir can bonomo şiiri* dizesidir.
''...
üşümemek için işemedim
alışmamak için yemediğim oldu
iki farklı gecede iki kere namlu dayadılar alnıma
hayatlarında bir kere bile ceset görmeden ölen insanlar gördüm
...''
''...
üşümemek için işemedim
alışmamak için yemediğim oldu
iki farklı gecede iki kere namlu dayadılar alnıma
hayatlarında bir kere bile ceset görmeden ölen insanlar gördüm
...''
devamını gör...