zaman tüneli

(bkz: bruksizm)
devamını gör...

başlığın devamı, öznesi nerededir? ne yapmaktadır? burada bahs olunan şey olsa olsa papaz erik olabilir. zira idealizm desen var, koskoca papaz. e rengi falan yeşil, yakışıklı bir renk. zekası tartışılmaz, olması gerektigi zaman dalından kendini atabilecek kapasitede. güvenli bir şekilde tüketilebilir, zehirli bir türü henüz bilinmiyor...
cevap papaz eriktir.
devamını gör...

yine kendi öküzlüğü.........................
ölümüne peşinden koştuğum herif her gün hanamı silkiyor diyemeyince
insan yalan konuşarak başkalarını kandırabilir
ama kendisini asla kandıramaz
o sıkıntı gözünde patlaya patlaya
en sonun da şizoya bağlatır
sonuç ? (bkz: türkiye’de insanların sinirli olmasının nedenleri) olur
yani sebepleri de kendi öküzlükleri
sonuçlarıda.........................................................................................
devamını gör...



klibinde kirsten dunst adlı güzelliğin arz-ı endam eylediği savage garden şarkısı. eski zamanlara götürüyor.
devamını gör...

muhyiddin ibn-i arabî'nin "olmuş olan, olacak olanlar arasında en hayırlı olandır."

evet olanla ölmüşe çare bulunmaz.

elinden geleni yap, gerisini allah'a bırak.
devamını gör...

bir zamanlar ülkenin kaderini değiştiren bir bildiriyi sakin sesle okuyacak kadar profesyoneldi trt spikerleri.
şimdi takım isimlerini bile karıştırıyorlar.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

alt çene ile üst çenenin gece boyunca _kim daha sert_ yarışına girmesi.
devamını gör...

artık liyakatla değil tanıdıkla yürüyor bu işler eskiden trt spikeri olmak bir vasıftı, şimdi sadece bir kadro meselesi.

dipnot : spiker belki de ilk kez seyrediyordu maçı, izleyici olarak ekranda ilk kez seyrediyormuş gibi anladık.
devamını gör...

büyük bir hata değil aslında. ben olsam adamı işinden etmezdim. trt özür dilerdi, iş kapanırdı...büyük şirketlerin yapmaları gereken ilk şey çalışanlarını korumaktır. trt den bunu beklerdik.
devamını gör...

televizyonda kanal sayısı azdı, herkes aynı reklamları izliyordu. reklam müzikleri çok güçlüydü. reklamlar bugünkü kadar hızlı kurgulanmıyor, hikâye anlatıyordu.
internet olmadığı için reklamdan kaçmak da zordu.
mesela bir nesil;
çitos reklamlarını,
eti reklam müziklerini,
arçelik robot çelik'i,
turkcell reklamlarını,
banka reklamlarını,
30 yıl geçse de hatırlıyor.
eski reklamlar biraz da zaman kapsülü gibiydi. o dönemin arabalarını, kıyafetlerini, ev dekorasyonlarını ve insanların konuşma biçimlerini gösteriyordu. bugün 1990'lardan bir reklam açınca sadece ürünü değil, dönemin ruhunu da izliyorsunuz.
devamını gör...

bütün çar çöp maçları izledik bir gün kalkıp maç izlemedik onda da adam şov yaptı ya.
devamını gör...

yaşam savaşı başlı başına bir öfke sebebi. üstüne sıcaklar da eklenince sinirli olmamak mümkün olmuyor
devamını gör...

sosyal medya linci yüzünden turnuva anlatımından alınmış bir emekçidir. sokakta yeni zelandalı topçu görseler tanımazlar ama sosyal medyanın sürü psikolojisine kapılıp adamın ekmeğiyle oynadılar. ha, bir spikerin bu takımları bilmemesi normal mi diye soruyorsanız elbette değil. ama karşılığı bu olmamalıydı
devamını gör...

meme kullanıtorum ben
inanılmax bir antidepresan
devamını gör...

türkiye'de vatandaş sabah gözünü açar açmaz bir mücadeleye başlıyor. trafik, fiyatlar, telefon dolandırıcıları, kargo bekleyişi...
bazı ülkelerde insanlar yoga yaparlarken bizde de market fişine bakıp nefes egzersizi yapılıyor.
türkiye'de bir insanın sakin kalabilmesi için sadece emekli olması gerekiyor.
devamını gör...

motor korteksimizde kapladıkları yerden hareketle en çok yer kaplayan en büyük olacak şekilde şöyle varlıklarız:

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

bir nevi beynimiz için böyle görünüyoruz.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sanki iran yeni zellanda oyuncularını herkes tanıyormuş gibi adamı linçlemişler. n'olmuş yani adam içinden geldiği gibi anlatmış. messi'yi karıştırmamış ya.
devamını gör...

beyin: her şeyinizi ben yönetiyorum. ben olmasam var ya, hepiniz birer hiçsiniz.

akciğer: beyin kardeş. bak saçmaladın yine. senin yakıtının havasını kim veriyor.

kalp: beyin, bak yine kalktı bir tarafın. sana benim olduğum ortamlarda abuk sabuk konuşma demedim mi!?

karaciğer: ulan yersiniz ben temizlerim, içersiniz ben temizlerim. ben olmasam pislik içerisinde kalacaksınız haberiniz yok.

böbrek ikizleri: şimdi ikimiz birden bir istifa etsek ortada ne beyin kalır ne de kalp. sonra yallah diyalize.

mide: lan harbiden nankörsünüz ya.

oturma organı: bıdı bıdı etmeyin uleeyyn!

hepsi birden; "pardon abi, seni göremedik."

bir başlık.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim