zaman tüneli
lüks arabaya ulaşmanın artık lüks olmaması
çok alakasız, yanlış önerme.
tam tersine lüks olmayan arabaya ulaşmak bile lüks olmuştur. 20 yıllık arabalar 700.000 tl'ye satılıyor. ülkenin yarısı asgari ücretle maaş alıyor, hatırlatayım. başlık sahibinin bunları pek takip etmediğini zannediyorum.
tam tersine lüks olmayan arabaya ulaşmak bile lüks olmuştur. 20 yıllık arabalar 700.000 tl'ye satılıyor. ülkenin yarısı asgari ücretle maaş alıyor, hatırlatayım. başlık sahibinin bunları pek takip etmediğini zannediyorum.
devamını gör...
a milli kadın voleybol takımı
akp buraya da çökecek diye ödüm kopuyor ama sonra bu sektörde o kadar para dönmediği aklıma gelşyor ve rahatlıtorum
devamını gör...
blok3
(bkz: blok3 vs ats2)
devamını gör...
avrasyacılık
türkler olarak mecbur kaldığımız jeopolitik eksendir. biz avrupalıların içinde yer aldığı bir denklemde kalıcı olamayız. batının bizimle siyasi bağları kadar kültürel bağları da zayıftır.
devamını gör...
hiçbir şey olamayan insanların icra ettiği meslek
kimden duydum hatırlamıyorum ama
hiçbir şey olamayan adam şoför olur demişti
ben de eklyeyeim
hiçbie şey olmayan adam amigo olur
inanmayan bizim taraftar gruolarına ve tayfalarına baksın, amigolara baksın
hiçbir şey olamayan adam şoför olur demişti
ben de eklyeyeim
hiçbie şey olmayan adam amigo olur
inanmayan bizim taraftar gruolarına ve tayfalarına baksın, amigolara baksın
devamını gör...
futbolun çöküşü
uefamafia ve fifa denen menejer köpeği oluşumlar futbılu iyiden iyiye metalaştırmış
2026 dünya kupası ile tabutuna son çiviyi de çakmışlardır
furbol bazen afyon bazen kurtuluş bu dopru ama artık romantizme, sevdaya yer bırakmadılar
bildiğin servet aktarma aparatına döndü
kendi yarattıkları köle afrikalının kurtuluyor olması da umrumda değil artık
futbol oynadığı için bu kadar el üstünde tutulmamalı insanlar, çoğu da cahil zaten gözümde müptezel köpeklerden farkları yok artık
maçtan sonra beraber geup seks yapmaya giden adamların psikolojisini de silkeyim ayrıca
ne kadar nazik oluyo bu kodumun alagavatları
neyse
zaten para vermşyordum bu sektöre
bundan sonra izlemşyorum da ve her fırsatta da itin götüne sokacağım bunları
varsa kalbini kırdıklsrım varsa özür silerim hepsinden
futbol yeniden futbol olduğunda
furbolcu olmasa en fazla hırt olacak adamlar gerçek değerini bulsuğunda görüşmek üzere
2026 dünya kupası ile tabutuna son çiviyi de çakmışlardır
furbol bazen afyon bazen kurtuluş bu dopru ama artık romantizme, sevdaya yer bırakmadılar
bildiğin servet aktarma aparatına döndü
kendi yarattıkları köle afrikalının kurtuluyor olması da umrumda değil artık
futbol oynadığı için bu kadar el üstünde tutulmamalı insanlar, çoğu da cahil zaten gözümde müptezel köpeklerden farkları yok artık
maçtan sonra beraber geup seks yapmaya giden adamların psikolojisini de silkeyim ayrıca
ne kadar nazik oluyo bu kodumun alagavatları
neyse
zaten para vermşyordum bu sektöre
bundan sonra izlemşyorum da ve her fırsatta da itin götüne sokacağım bunları
varsa kalbini kırdıklsrım varsa özür silerim hepsinden
futbol yeniden futbol olduğunda
furbolcu olmasa en fazla hırt olacak adamlar gerçek değerini bulsuğunda görüşmek üzere
devamını gör...
dinden çıkıp aşırı mutlu olan insan
ahlakın iyi olmanın bir kimseye kuruma bağlı olmadığını anlamış
onun ferahlığını yaşıyodur
onun ferahlığını yaşıyodur
devamını gör...
futbolcu eşleri
beyefendiler yetmedi
bunların hanımlarından da fırça yiyoruz monakoyim
dün köyde salatalık turşusu yapıyodunuz la siz
parası var diye şebek gibi heriflerle takılıp millete ders veremezsiniz
kodumun goldiggerları
bunların hanımlarından da fırça yiyoruz monakoyim
dün köyde salatalık turşusu yapıyodunuz la siz
parası var diye şebek gibi heriflerle takılıp millete ders veremezsiniz
kodumun goldiggerları
devamını gör...
dinden çıkıp aşırı mutlu olan insan
yine meni deyir
devamını gör...
fatih terim
bu adamın ülkenin başına geçmesi gerekiyor.
devamını gör...
serpme kahvaltı
israf, gösteriş, açgözlülük.
bak sana bir takdik; sabah kalk, demliği köze koy. çayı demle, söğüdün gölgesine otur.
3 yuha ekmek.
evde yapılmış, yıllanmış inak paynıri,
zaytin, istersen bal veya ileçer.
bak sana bir takdik; sabah kalk, demliği köze koy. çayı demle, söğüdün gölgesine otur.
3 yuha ekmek.
evde yapılmış, yıllanmış inak paynıri,
zaytin, istersen bal veya ileçer.
devamını gör...
fatih terim
acilen federasyonun başına geçmeli
alınması gereken kelleler var
alınması gereken kelleler var
devamını gör...
fatih terim
a milli takımın başına hoca yapılacaksa şuanki hocadan, tffnin başına başkan olacaksa şuanki başkandan daha çok yakışacak kişidir.
gelsin hoca olsun, başkan olsun demiyorum. bence kenara çekilsin artık. ama adam montella'nın yaşı kadardır bu sektörde, hatta daha fazla bile olabilir.
ayağını yeşil çimlere basmamış demirören, nihat özdemir, hacıosmanoğlu, ali aydınlar falan başkan olunca sesi çıkmayanlar hepsini fersah fersah gömecek kariyere sahip, türkiye'nin tek avrupa kupalı hocasına gelince ık gık diyor.
diyorlar ki tarafsız olmaz. vay canına! fener başkanlığına aday olup yarışan aydınlar, başkanlık yapan özdemir, bjk başkanlığı yapan demirören tarafsızlığı ile bilinirdi zaten!
umarım fatih hoca herhangi bi şeyin başına geçmez. ama geçerse de kimse bişey diyemez eğer federasyonun başına real'in başkanı, milli takımın başına pep gelmiyorsa.
gelsin hoca olsun, başkan olsun demiyorum. bence kenara çekilsin artık. ama adam montella'nın yaşı kadardır bu sektörde, hatta daha fazla bile olabilir.
ayağını yeşil çimlere basmamış demirören, nihat özdemir, hacıosmanoğlu, ali aydınlar falan başkan olunca sesi çıkmayanlar hepsini fersah fersah gömecek kariyere sahip, türkiye'nin tek avrupa kupalı hocasına gelince ık gık diyor.
diyorlar ki tarafsız olmaz. vay canına! fener başkanlığına aday olup yarışan aydınlar, başkanlık yapan özdemir, bjk başkanlığı yapan demirören tarafsızlığı ile bilinirdi zaten!
umarım fatih hoca herhangi bi şeyin başına geçmez. ama geçerse de kimse bişey diyemez eğer federasyonun başına real'in başkanı, milli takımın başına pep gelmiyorsa.
devamını gör...
depresyona girmeye karar vermek
-merhaba
-buyrun
-depresyona girecektim
-rezervasyonunuz var mıydı?
-yok
-malesef, üzülerek alamıyoruz.
-buyrun
-depresyona girecektim
-rezervasyonunuz var mıydı?
-yok
-malesef, üzülerek alamıyoruz.
devamını gör...
telefonunda sahibinden uygulaması bulunmayan erkek
lazım olunca google’dan giriyoruz lan işte
devamını gör...




