zaman tüneli
lüks arabaya ulaşmanın artık lüks olmaması
ulan ben yarım kilo beyaz peynir alınca bütçemde koca bir delik oluşuyor. bir şeylere ulaşabilen şanslı bir azınlık var diye herkes ulaşabiliyor mu oluyor?
devamını gör...
çakır
istanbul'la anlaşamadığı için rahmetli olan istanbul sefiri.
devamını gör...
ben şöyleyim ben böyleyim
kusura bakma seni dinleyemem diyerek ortam terkedilir.
devamını gör...
neredesin
ananızın vajinasındayım. neredesin neredesin, uyumadın içtin, böyle içki mi olur, böyle hayat mı olur, ananızın vajinasındayım. bir gün nasılsın mı dediniz ebenizin yanındayım. adi oğlu adiler. sabaha uyandıran allah'a dargın olurum, dursun kalbim lanet olsun yaranamadım, maddi manevi heba ettim kendimi bir güzel laf mı duydum.
neredesin. gelmiyor musun. ebenin mındayım.
neredesin. gelmiyor musun. ebenin mındayım.
devamını gör...
depresyona girmeye karar vermek
depresyon öyle isteyince girip istemediğinde çıkabileceğin şey değil insanın ruhuna çöken karanlık ve soğuk bir sistir. bir anda her şeyden sıkılırsın, her şey zor gelir, hiçbir şeye gücün kalmaz, hiçbir şey canın istemez, içinde bulunduğun durumu anlatacak kelimeler bulamazsın. günler, geceler geçer, mevsimler, yıllar derken bir bakmışsın manasızlığın manasız olduğu gerçeğine ulaşmışsın. bir gün evden çıkarsın ama ne dünya aynı dünya, ne sen aynı sensindir.
devamını gör...
yusuf tekin
cemaatçidir. bunun gibi karşı devrimciler kabineden seri şekilde temizlenmelidir.
devamını gör...
yusuf tekin
30 sene önce ile bugünü kıyaslayıp şunu bunu yaptık böbürlenmesine girmeye çalışmış yine. 30 senede teknoloji çok değişti ve bir anda yaygınlaştı. o mektubunu okuduğun öğrenciler zamanında bilgisayar hiçbir yerde bu kadar yaygın değildi ki. evlerde de internet yoktu. şimdi herkesin evinde internet var, elinde internete giren telefon var. bunu akp yapmadı bu cihazları bulup seri üretimi yaygınlaştıranlar var.
öğrenciler 50 kişilik sınıflarda okumayalım demiş. doğrudur siz her yere beton yığını diktiniz, sınıflarda artık daha az öğrenci vardır. peki o binaların içinde bişey öğretiliyor mu. müfredat önemli bina değil. önceden bazı okullarımız falan dünyanın elit okulları arasına giriyordu en azından, şimdi koca bir sıfır.
sınıflarda 50 kişi okurken sınıflar taranmıyordu deriz biz de. senin döneminde çok değil bir iki ay önce peşpeşe okullar basılmadı mı, onlarca öğrenci ölmedi mi. senin hâlâ konuşacak yüzün var mı.
eğitimimiz kimlerin eline kaldı.
öğrenciler 50 kişilik sınıflarda okumayalım demiş. doğrudur siz her yere beton yığını diktiniz, sınıflarda artık daha az öğrenci vardır. peki o binaların içinde bişey öğretiliyor mu. müfredat önemli bina değil. önceden bazı okullarımız falan dünyanın elit okulları arasına giriyordu en azından, şimdi koca bir sıfır.
sınıflarda 50 kişi okurken sınıflar taranmıyordu deriz biz de. senin döneminde çok değil bir iki ay önce peşpeşe okullar basılmadı mı, onlarca öğrenci ölmedi mi. senin hâlâ konuşacak yüzün var mı.
eğitimimiz kimlerin eline kaldı.
devamını gör...
ben şöyleyim ben böyleyim
sen sabaha kadar anlat kendini insanların seni gördüğü kadarsın. hepimiz yani.
devamını gör...
lüks arabaya ulaşmanın artık lüks olmaması
çok alakasız, yanlış önerme.
tam tersine lüks olmayan arabaya ulaşmak bile lüks olmuştur. 20 yıllık arabalar 700.000 tl'ye satılıyor. ülkenin yarısı asgari ücretle maaş alıyor, hatırlatayım. başlık sahibinin bunları pek takip etmediğini zannediyorum.
tam tersine lüks olmayan arabaya ulaşmak bile lüks olmuştur. 20 yıllık arabalar 700.000 tl'ye satılıyor. ülkenin yarısı asgari ücretle maaş alıyor, hatırlatayım. başlık sahibinin bunları pek takip etmediğini zannediyorum.
devamını gör...
a milli kadın voleybol takımı
akp buraya da çökecek diye ödüm kopuyor ama sonra bu sektörde o kadar para dönmediği aklıma gelşyor ve rahatlıtorum
devamını gör...
blok3
(bkz: blok3 vs ats2)
devamını gör...
avrasyacılık
türkler olarak mecbur kaldığımız jeopolitik eksendir. biz avrupalıların içinde yer aldığı bir denklemde kalıcı olamayız. batının bizimle siyasi bağları kadar kültürel bağları da zayıftır.
devamını gör...
hiçbir şey olamayan insanların icra ettiği meslek
kimden duydum hatırlamıyorum ama
hiçbir şey olamayan adam şoför olur demişti
ben de eklyeyeim
hiçbie şey olmayan adam amigo olur
inanmayan bizim taraftar gruolarına ve tayfalarına baksın, amigolara baksın
hiçbir şey olamayan adam şoför olur demişti
ben de eklyeyeim
hiçbie şey olmayan adam amigo olur
inanmayan bizim taraftar gruolarına ve tayfalarına baksın, amigolara baksın
devamını gör...
futbolun çöküşü
uefamafia ve fifa denen menejer köpeği oluşumlar futbılu iyiden iyiye metalaştırmış
2026 dünya kupası ile tabutuna son çiviyi de çakmışlardır
furbol bazen afyon bazen kurtuluş bu dopru ama artık romantizme, sevdaya yer bırakmadılar
bildiğin servet aktarma aparatına döndü
kendi yarattıkları köle afrikalının kurtuluyor olması da umrumda değil artık
futbol oynadığı için bu kadar el üstünde tutulmamalı insanlar, çoğu da cahil zaten gözümde müptezel köpeklerden farkları yok artık
maçtan sonra beraber geup seks yapmaya giden adamların psikolojisini de silkeyim ayrıca
ne kadar nazik oluyo bu kodumun alagavatları
neyse
zaten para vermşyordum bu sektöre
bundan sonra izlemşyorum da ve her fırsatta da itin götüne sokacağım bunları
varsa kalbini kırdıklsrım varsa özür silerim hepsinden
futbol yeniden futbol olduğunda
furbolcu olmasa en fazla hırt olacak adamlar gerçek değerini bulsuğunda görüşmek üzere
2026 dünya kupası ile tabutuna son çiviyi de çakmışlardır
furbol bazen afyon bazen kurtuluş bu dopru ama artık romantizme, sevdaya yer bırakmadılar
bildiğin servet aktarma aparatına döndü
kendi yarattıkları köle afrikalının kurtuluyor olması da umrumda değil artık
futbol oynadığı için bu kadar el üstünde tutulmamalı insanlar, çoğu da cahil zaten gözümde müptezel köpeklerden farkları yok artık
maçtan sonra beraber geup seks yapmaya giden adamların psikolojisini de silkeyim ayrıca
ne kadar nazik oluyo bu kodumun alagavatları
neyse
zaten para vermşyordum bu sektöre
bundan sonra izlemşyorum da ve her fırsatta da itin götüne sokacağım bunları
varsa kalbini kırdıklsrım varsa özür silerim hepsinden
futbol yeniden futbol olduğunda
furbolcu olmasa en fazla hırt olacak adamlar gerçek değerini bulsuğunda görüşmek üzere
devamını gör...
dinden çıkıp aşırı mutlu olan insan
ahlakın iyi olmanın bir kimseye kuruma bağlı olmadığını anlamış
onun ferahlığını yaşıyodur
onun ferahlığını yaşıyodur
devamını gör...




