zaman tüneli
futbolcu eşleri
beyefendiler yetmedi
bunların hanımlarından da fırça yiyoruz monakoyim
dün köyde salatalık turşusu yapıyodunuz la siz
parası var diye şebek gibi heriflerle takılıp millete ders veremezsiniz
kodumun goldiggerları
bunların hanımlarından da fırça yiyoruz monakoyim
dün köyde salatalık turşusu yapıyodunuz la siz
parası var diye şebek gibi heriflerle takılıp millete ders veremezsiniz
kodumun goldiggerları
devamını gör...
dinden çıkıp aşırı mutlu olan insan
yine meni deyir
devamını gör...
fatih terim
bu adamın ülkenin başına geçmesi gerekiyor.
devamını gör...
serpme kahvaltı
israf, gösteriş, açgözlülük.
bak sana bir takdik; sabah kalk, demliği köze koy. çayı demle, söğüdün gölgesine otur.
3 yuha ekmek.
evde yapılmış, yıllanmış inak paynıri,
zaytin, istersen bal veya ileçer.
bak sana bir takdik; sabah kalk, demliği köze koy. çayı demle, söğüdün gölgesine otur.
3 yuha ekmek.
evde yapılmış, yıllanmış inak paynıri,
zaytin, istersen bal veya ileçer.
devamını gör...
fatih terim
acilen federasyonun başına geçmeli
alınması gereken kelleler var
alınması gereken kelleler var
devamını gör...
fatih terim
a milli takımın başına hoca yapılacaksa şuanki hocadan, tffnin başına başkan olacaksa şuanki başkandan daha çok yakışacak kişidir.
gelsin hoca olsun, başkan olsun demiyorum. bence kenara çekilsin artık. ama adam montella'nın yaşı kadardır bu sektörde, hatta daha fazla bile olabilir.
ayağını yeşil çimlere basmamış demirören, nihat özdemir, hacıosmanoğlu, ali aydınlar falan başkan olunca sesi çıkmayanlar hepsini fersah fersah gömecek kariyere sahip, türkiye'nin tek avrupa kupalı hocasına gelince ık gık diyor.
diyorlar ki tarafsız olmaz. vay canına! fener başkanlığına aday olup yarışan aydınlar, başkanlık yapan özdemir, bjk başkanlığı yapan demirören tarafsızlığı ile bilinirdi zaten!
umarım fatih hoca herhangi bi şeyin başına geçmez. ama geçerse de kimse bişey diyemez eğer federasyonun başına real'in başkanı, milli takımın başına pep gelmiyorsa.
gelsin hoca olsun, başkan olsun demiyorum. bence kenara çekilsin artık. ama adam montella'nın yaşı kadardır bu sektörde, hatta daha fazla bile olabilir.
ayağını yeşil çimlere basmamış demirören, nihat özdemir, hacıosmanoğlu, ali aydınlar falan başkan olunca sesi çıkmayanlar hepsini fersah fersah gömecek kariyere sahip, türkiye'nin tek avrupa kupalı hocasına gelince ık gık diyor.
diyorlar ki tarafsız olmaz. vay canına! fener başkanlığına aday olup yarışan aydınlar, başkanlık yapan özdemir, bjk başkanlığı yapan demirören tarafsızlığı ile bilinirdi zaten!
umarım fatih hoca herhangi bi şeyin başına geçmez. ama geçerse de kimse bişey diyemez eğer federasyonun başına real'in başkanı, milli takımın başına pep gelmiyorsa.
devamını gör...
depresyona girmeye karar vermek
-merhaba
-buyrun
-depresyona girecektim
-rezervasyonunuz var mıydı?
-yok
-malesef, üzülerek alamıyoruz.
-buyrun
-depresyona girecektim
-rezervasyonunuz var mıydı?
-yok
-malesef, üzülerek alamıyoruz.
devamını gör...
telefonunda sahibinden uygulaması bulunmayan erkek
lazım olunca google’dan giriyoruz lan işte
devamını gör...
21 haziran dünya yoga günü
kutlu olsun.
pinchalar, hanumanlar, ve daha niceleri..
aynı zamanda senenin en uzun günü.
asanalarda 5 sn daha uzun duralım bugün.
pinchalar, hanumanlar, ve daha niceleri..
aynı zamanda senenin en uzun günü.
asanalarda 5 sn daha uzun duralım bugün.
devamını gör...
aşkına şarkı armağan et
belki de ömrümün son elvedasını az önce dedim.
ona gelsin.
ona gelsin.
devamını gör...
lüks arabaya ulaşmanın artık lüks olmaması
geçen sanayide usta dediydi yan sanayi çıkma vs yedek parça arayan mersedes beemve kullanıcısı çok oluyor diye, çünkü "prestij" için gelirlerinin çok üstündeki arabaları borç harç alıp sonra sıkıntı yaşayan tipler çok yaygınlaşmış son yıllarda
devamını gör...
telefonunda sahibinden uygulaması bulunmayan erkek
chrome'dan giriyor olabilir.
devamını gör...
telefonunda sahibinden uygulaması bulunmayan erkek
ya çok zengindir ya da gay*
devamını gör...
serpme kahvaltı
hiç benlik ortam değil ya...
çağırıyorlar arada, mecburen gidiyorum.
parasında değilim ama verdiğime içim acıyor çünkü ben kahvaltı insanı değilim.
5 çeşit reçel diyor, yemiyorum ki.
10 çeşit peynir, yani dil peyniri varsa alırım yoksa kalsın o 3 harfli market kaşarlarınız.
domates ve yeşillik zaten balık yanında salatadır benim için, keçi miyim kuzu muyum sabah sabah marul yiyeyim?
kıç kadar yumurtayı da başkası yesin, istemez.
kaymak-bal istiyorum ekstra, ekmek ya da pişiye sürüp yiyorum o kadar.
yani serpme kahvaltı benim için sağlıksız kahvaltı oluyor.
geçen mesela 3 pişi kaymak ve bal için 1000 lira verdim.
saçma*
çağırıyorlar arada, mecburen gidiyorum.
parasında değilim ama verdiğime içim acıyor çünkü ben kahvaltı insanı değilim.
5 çeşit reçel diyor, yemiyorum ki.
10 çeşit peynir, yani dil peyniri varsa alırım yoksa kalsın o 3 harfli market kaşarlarınız.
domates ve yeşillik zaten balık yanında salatadır benim için, keçi miyim kuzu muyum sabah sabah marul yiyeyim?
kıç kadar yumurtayı da başkası yesin, istemez.
kaymak-bal istiyorum ekstra, ekmek ya da pişiye sürüp yiyorum o kadar.
yani serpme kahvaltı benim için sağlıksız kahvaltı oluyor.
geçen mesela 3 pişi kaymak ve bal için 1000 lira verdim.
saçma*
devamını gör...
öldürdüğünüz şeyler
evimde denk gelirsem böcekler.
zıpkın ya da oltayla balıklar.
he bir de bazı heveslerim.
zıpkın ya da oltayla balıklar.
he bir de bazı heveslerim.
devamını gör...
21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı
bu nasil mac ispanya arabistan
devamını gör...
depresyona girmeye karar vermek
efendim ben nomad beni duyuyormusunuz size ne gördüğümü söyleyeyim efendim karanlık dar bir yerdeyim,havasız ve hareket alanımı kısıtlıyor,tuhaf hissediyorum,bir labirentin içindeyim gibi karmaşık bir yapısı var her bir kısım birbirine benziyor çok soğuk bir yapı bu yapıdan çıkmanın bir yolunu bulacağım :) hahahahahahahahahahahashahahahahshsshhsshshshshsshshshshahahahahahahahahahahahaahhahhahhahaahahahahahahahaaa
devamını gör...
lüks arabaya ulaşmanın artık lüks olmaması
geçen acun'un saat başlığında belirtmiştim.
zenginler için hayat zor.
eskiden güzeldi, rolls-royce alırdı mesela zengin.
az zengin daha alt kalibreler, e sınıfı mercolar falan.
herkes yerini bilirdi.
şimdi herkesin altında 60-70 milyonluk arabalar var, kim az zengin kim çok zengin işte onu saatten anlıyoruz.
zenginler için hayat zor.
eskiden güzeldi, rolls-royce alırdı mesela zengin.
az zengin daha alt kalibreler, e sınıfı mercolar falan.
herkes yerini bilirdi.
şimdi herkesin altında 60-70 milyonluk arabalar var, kim az zengin kim çok zengin işte onu saatten anlıyoruz.
devamını gör...
edip akbayram'ın güzel günler göreceğiz diyerek insanları kandırması
bu toplum daha ortaçağını yaşamadı. sizin o muhalefet ekonomisi güzel günlere en az 500 yıl var.
devamını gör...
denizde köpek balığı görünce yapılacaklar
panik yapmayın, buralardaysa camgözdür zaten sizle işi olmaz.
sizle işi olanlarla bir denizdeyseniz zaten ailenize haberiniz gider.
artık sizlik bir şey yok o noktada, son anlarınızda denizin keyfini çıkartmaya bakın
sizle işi olanlarla bir denizdeyseniz zaten ailenize haberiniz gider.
artık sizlik bir şey yok o noktada, son anlarınızda denizin keyfini çıkartmaya bakın
devamını gör...