zaman tüneli
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
sürdüğünüz iki tekerli bir tabut ve siz türkiye'desiniz bunu unutmayın. her an bir araç sizi görmeyebilir ya da sallamayabilir sağa ani manevra yapıp sizi bariyerlere sokup yaprak dönere çevirebilir. öldükten sonra haklı olsanız neye yarar. binmeden önce ailenizle vedalaşın bu onları son görüşünüz olabilir. en kötü 4 teker en iyi 2 tekerden her zaman daha iyidir.
devamını gör...
meriç entryleri ifşa platformu
#4009260
peygamberin bile soyu kızından yürüyor. belki bu konuda yahudiler haklıdır.
peygamberin bile soyu kızından yürüyor. belki bu konuda yahudiler haklıdır.
devamını gör...
demagojilendim
skeçteki o karakteri izleyip _yok artık bu kadar da olmaz_dedikten sonra, birde gerçek hayatta aynısıyla karşılaştığınızı varsayın ... işte o an 'demagojilendim' diyip susmak en mantıklısı.
devamını gör...
sabah aniden gelen temizlik yapma isteği
bugün uzun yıllar sonra ilk defa bir temizlik çalışanı ile anlaştım. evimde yabancı insanların varlığından hoşlanmıyorum. o nedenle kendim yapmaya çalışıyordum ama sanırım artık yoruldum. psikolojimi ayarlayıp yardım alacağım. saati 500 liraymış. sanırım bu piyasa şartlarında normal bir rakam bu.
devamını gör...
sekizinci aile
sekiz bölümlük bir dizi.
başıma bir şey gelmeyecekse de beğenmedim.
arkadaşımın çok beğendiğim çok güzeldi eğlendim gibi geri bildirimleri ile merak etmiştim. ilk reklamları çıktığında oo ali atay oo kadro efsane kesin güzeldir gibi de benim bir fikrim vardı ama hiç bakmadım kim ne demiş beğenmiş mi beğenmemiş mi?
komik desen değil, aşırı uzatılmış diyaloglar, sahneler, kırk saat bitsin de diğer sahne gelsin diye bekliyorsun ama asla bitmiyor.
anladık mcdonalds sponsorunuz da o arabaya sipariş sahnesi mesela… zaten kırk dakikalık bir bölüm 20 dakikası sipariş ile geçti. olmamış yani..
adam hastalandı ok, nabız ölçecekler ok.. saat fikri öeeah hadi okey diyelim ona da bitmeyen dayak sahnesi.. olmamış..
hikayesi neydi, giriş neydi, gelişme de ne oldu ve neden patladılar her şey kopuk.. hikaye bütünlüğü yok.. olmamış.
eee bu muydu diyerek kaldım sekizinci bölüm sonunda… hiiiiç beğenmedim. tavsiye edemem. kötü yani. kocaman bir hayal kırıklığı o kadro ile..
dizide sadece mehmet özgür’e bayıldım. aşırı doğaldı gerisi olmamış.
başıma bir şey gelmeyecekse de beğenmedim.
arkadaşımın çok beğendiğim çok güzeldi eğlendim gibi geri bildirimleri ile merak etmiştim. ilk reklamları çıktığında oo ali atay oo kadro efsane kesin güzeldir gibi de benim bir fikrim vardı ama hiç bakmadım kim ne demiş beğenmiş mi beğenmemiş mi?
komik desen değil, aşırı uzatılmış diyaloglar, sahneler, kırk saat bitsin de diğer sahne gelsin diye bekliyorsun ama asla bitmiyor.
anladık mcdonalds sponsorunuz da o arabaya sipariş sahnesi mesela… zaten kırk dakikalık bir bölüm 20 dakikası sipariş ile geçti. olmamış yani..
adam hastalandı ok, nabız ölçecekler ok.. saat fikri öeeah hadi okey diyelim ona da bitmeyen dayak sahnesi.. olmamış..
hikayesi neydi, giriş neydi, gelişme de ne oldu ve neden patladılar her şey kopuk.. hikaye bütünlüğü yok.. olmamış.
eee bu muydu diyerek kaldım sekizinci bölüm sonunda… hiiiiç beğenmedim. tavsiye edemem. kötü yani. kocaman bir hayal kırıklığı o kadro ile..
dizide sadece mehmet özgür’e bayıldım. aşırı doğaldı gerisi olmamış.
devamını gör...
meriç entryleri ifşa platformu
#4009260 denk gelmediğim tanıma denk gelip beğendim bence bu konunun meriçlik ile alakası yok utanacak o kadar konu varken bu konuyu utanmak için tercih etmeniz ayrı bir tartışma konusu olmalımı gereksiz vakit kaybı olur ama
adam sadece kadınları bi salın demiş bunda meriçlik durum nerede acaba ki haklı
salın abi bi artık kadınları menemeni ve yumurtayı bırakıp kendinize daha iyi konular bulun
sarmıyor yani artık bence
adam sadece kadınları bi salın demiş bunda meriçlik durum nerede acaba ki haklı
salın abi bi artık kadınları menemeni ve yumurtayı bırakıp kendinize daha iyi konular bulun
sarmıyor yani artık bence
devamını gör...
soru sorulunca havaya bakan insan
cevaplar gökyüzünden akarak geliyor galiba.
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
ileri sürüş eğitimi kesinlikle alın.
devamını gör...
ikili oynamak
bence ideal.
mesela bu sezon; (bkz: vedat muriqi & serhou guirassy) gayet iyi ikili olur.
mesela bu sezon; (bkz: vedat muriqi & serhou guirassy) gayet iyi ikili olur.
devamını gör...
ikili oynamak
devamını gör...
demagojilendim
güldür güldür show'un ağır sapık karakterlerinden birinin repliklerinden biri.. laf cambazlığına maruz bırakıldığını, duygu sömürüsü yapılarak manipüle edildiğini veya konunun saptırılarak haksız duruma düşürüldüğünü ifade etmek istiyor sanırım. skeçteki kullanan karakteri ve bağlamını gördükçe demagoji yapmak sözünden soğudum.
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
lütfen yollar sadece sizin gibi gelişine takılmayın araçlara onlardan daha fazla dikkat edin korunmasız ve tehlikeli kısımda kalan genelde sizlersiniz
ve havalı olduğunuzu düşünüp saçma sapan hareketler yapmayın sadece kendinize zarar verirsiniz
ve havalı olduğunuzu düşünüp saçma sapan hareketler yapmayın sadece kendinize zarar verirsiniz
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
düzenli olarak sevdiklerinizle helalleşin.
motosiklet, "sadece orta ve üst sınıfa taşıt satabiliyoruz garibanlar da bizim müşterimiz olsun" kafasıyla üretilmiş bir araç.
pratik değil, rahat değil. tabii adrenalin arıyorsanız o başka. ama motosiklet kullanışlı bir şey değil ve iyi düşüp tartmadan girmeyin.
her şeyden önce trafik ve yollar otomobillere göre tasarlanmıştır bunu unutmayın. yapacağınız her kazada %99 siz suçlusunuz bunu bilin. hata yapma ihtimaliniz otomobil sürücüsünden fazla bunu bilin. o arabaların aynaları diğer arabaları görmek için tasarlandı sizi görmek için değil bunu bilin. ben motorcuyum acele giderim kafasıyla saçma sapan hareketler yapacaksanız, size bir şey olmasa bile milletin başını belaya sokacaksınız onun vebalinin altından kalkamazsınız bunu da bilin.
motosiklet, "sadece orta ve üst sınıfa taşıt satabiliyoruz garibanlar da bizim müşterimiz olsun" kafasıyla üretilmiş bir araç.
pratik değil, rahat değil. tabii adrenalin arıyorsanız o başka. ama motosiklet kullanışlı bir şey değil ve iyi düşüp tartmadan girmeyin.
her şeyden önce trafik ve yollar otomobillere göre tasarlanmıştır bunu unutmayın. yapacağınız her kazada %99 siz suçlusunuz bunu bilin. hata yapma ihtimaliniz otomobil sürücüsünden fazla bunu bilin. o arabaların aynaları diğer arabaları görmek için tasarlandı sizi görmek için değil bunu bilin. ben motorcuyum acele giderim kafasıyla saçma sapan hareketler yapacaksanız, size bir şey olmasa bile milletin başını belaya sokacaksınız onun vebalinin altından kalkamazsınız bunu da bilin.
devamını gör...
ikili oynamak
bence sanattır ve iş hayatında bir şekilde yapılır yaparım hatta affetmem sonuçta iş hayatında onca insanla muhatap olmak bir yerde bu durumlara yer açar
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
kıyafet çanta ayakkabı ve kozmetik malzemelerim bu kadar çok fazla olup her sabah bu kadar yok gibi olmaları çok anlamsız çok saçma
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
kendim yeni başladığım zamanlarda boş bir arazi vardı evin yakınında oraya gider olabildiğince yavaş sürmeye ve o şekilde manevra ve kontra çalışırdım.
orada düşüp kalkıp hatalar yaparak ilk motorumu perte çıkarmıştım ama sonrasında sürüşüm inanılmaz rahatlamıştı. öneririm
orada düşüp kalkıp hatalar yaparak ilk motorumu perte çıkarmıştım ama sonrasında sürüşüm inanılmaz rahatlamıştı. öneririm
devamını gör...
yerinde edilen küfrün şiir gibi olması
ağzı bozuk kişilerin kendini aklama ifadesi. küfür ifade acziyetidir, aha bu da benim savım..
devamını gör...
yerinde edilen küfrün şiir gibi olması
el arttırıyorum hatta o kadar yerinde edilen küfürler olur ki söylenen onu iltifat gibi alır omzunda taşır
devamını gör...
yerinde edilen küfrün şiir gibi olması
bazı insanlar vardır, kendileri hakkında en doğru karakter analizini psikologlar değil, asabi bir vatandaş yapar.
devamını gör...
gulmekicinyaratilmis (yazar)
#4009294
90'lı yılların bir fransız gençlik komedi dizisi vardı. bizde ilk öpücük adıyla yayınlandı. premiers baisers... senaryo bana onu hatırlattı.
kafa güzel.. senin dünyanda yaşamak da güzel olmalı..
90'lı yılların bir fransız gençlik komedi dizisi vardı. bizde ilk öpücük adıyla yayınlandı. premiers baisers... senaryo bana onu hatırlattı.
kafa güzel.. senin dünyanda yaşamak da güzel olmalı..
devamını gör...