zaman tüneli
umursamaz birine dönüşmek
1 damla ötesindeyim.
devamını gör...
milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı
tff başkanının çağrısıdır. başarısızlığa kılıf bulma derseniz katılırım, güçlüden yana olmak derseniz yine katılırım.
x.com/haskologlu/status/206...
“ben buradan çok sevdiğim, değer verdiğim, beraber istanbul başsavcısı iken çalıştığım adalet bakanımıza sesleniyorum. sayın cumhurbaşkanımızın tensipleriyle görevlendirildi ve kendisinin de bu ülkeye üstün hizmetleri olacağına inanıyorum. elbette ki yorum yapacağız, yazacağız, çizeceğiz ama ahlak sınırlarını aşmayacağız.
kendisinden özellikle istirhamım dünyadaki bütün ülkelere baksınlar. böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var?
bunlarla ilgili acilen kanuni düzenleme yapılması gerektiğine inanıyorum.
hem toplumun ahlakının çökmesini önlemek için hem de futbolun kalkınmasını istiyorsak bu artık elzem oldu.
çünkü dünyanın hiçbir yerinde böyle ahlak sınırlarını aşan insanlar topluluğu yok.
inanıyorum ki bu çalışmayı sayın bakanımız en kısa sürede başlatır."
x.com/haskologlu/status/206...
“ben buradan çok sevdiğim, değer verdiğim, beraber istanbul başsavcısı iken çalıştığım adalet bakanımıza sesleniyorum. sayın cumhurbaşkanımızın tensipleriyle görevlendirildi ve kendisinin de bu ülkeye üstün hizmetleri olacağına inanıyorum. elbette ki yorum yapacağız, yazacağız, çizeceğiz ama ahlak sınırlarını aşmayacağız.
kendisinden özellikle istirhamım dünyadaki bütün ülkelere baksınlar. böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var?
bunlarla ilgili acilen kanuni düzenleme yapılması gerektiğine inanıyorum.
hem toplumun ahlakının çökmesini önlemek için hem de futbolun kalkınmasını istiyorsak bu artık elzem oldu.
çünkü dünyanın hiçbir yerinde böyle ahlak sınırlarını aşan insanlar topluluğu yok.
inanıyorum ki bu çalışmayı sayın bakanımız en kısa sürede başlatır."
devamını gör...
sözlüğün kuantum durumuna geçmesi
biz aslında botuz çaktırmayın.
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
abim.
devamını gör...
kemal kılıçdaroğlu’yla kız istemeye gitmek
14. yenilginin bünyeye yaptığı ağır tahribatı tahayyül edemem.
devamını gör...
içinin kötülüğü yüzüne yansımış insan
yalan. erol taş diye bir gerçek var. çok iyi biriymiş.
devamını gör...
hem atatürkçü hem erdoğancı olmak
2000'lerde gayet normaldi yani akplilerin çoğunluk kesmi bundan ibaretti.
devamını gör...
hem atatürkçü hem erdoğancı olmak
ben bunu eylemsel bir zaruriyet olarak görüyorum. ideolojik detaylarda boğulan, beynini taşımaktan boynu kırılan herif olmanın bir manası yok. atatürk kurucu liderimiz ve babamız, erdoğan da mevcut başkomutandır.
hatası yok mu ? çok var.
şu anda doğru bir yolda mı ?
kesinlikle evet.
hatası yok mu ? çok var.
şu anda doğru bir yolda mı ?
kesinlikle evet.
devamını gör...
beklemeyi sevmek (kısa film)
" gidersen, senden geriye kalan ne varsa ben de bulur onu severim. "
filmde geçen bir söz.
kim tarafından yönetildiğine ve oyuncu bilgisine dair bir bilgi verilmemiş olan kısa film; 2023 yılında ve yavuz medya adlı youtube kanalı üzerinden yayınlanmıştır.

artık var olmayan birini beklemenin ızdırap dolu yanlarını genç bir adamın bekleyişi üzerinden ele alıyor.
geri dönmeyeceğini ya da istese de dönemeyeceğini bildiğimiz insanları sabırla beklemeye devam edişimiz üzerine etkileyen ve düşündüren bir kısa filmdi.
genç adam manzarası güzel bir yere gelip çayını demliyor, gelen giden yok, belki de hiç olmayacak, şairler dahi "dönen yok seferinden " dememiş miydi?
genç adamın daha sonra orada güneşi batırdığı görülüyor, saatler boyu beklemiş ve aslında o da biliyor kimsenin gelmeyeceğini, ama bir umuttur yaşatan insanı, beklemeyi seviyor insan, beklemek bazen insanın derisinin yüzülmesi kadar acı vericidir, o da çekiyor bu acıyı, sonra hatırlıyor yaşananları, beklediği insanın sesini duyuyor birden, onunla olan sohbetini hatırlıyor, gidersen, senden geriye kalan ne varsa ben de bulur onu severim " diyor.
bu cümle benim için etkileyiciydi, film üzerine yazmamın en önemli sebebi belki de bu cümle idi, gitmiş olanın, ölmüş olanın, artık burada olmayanın yokluğunda ondan geriye kalan her anıyı hatırlamaya çalışmanın acısı üzerine düşündüren, etkileyen bir sözdü benim için.
daha sonra ise genç adamın el mecbur gitmeye karar verdiği görülüyor, ardına bakmadan gitmek zor diyor şarkı, sadece sevmiş olanlar mı ardına bakar giderken?
şimdi ise filmimizin sonlarına geliyoruz.
ana fikir bence şuydu;
bağlar kopabilir, kopar ve kopacaktır, çünkü hayat böyle bir şeydir bazen, bazen giden sen olursun, bazen kalan sen, gitmiş olanı döndürmeye gücün yetmiyorsa anılar vardır geride, onlarla avunmaktan başka çare mi var?
insan, sevdiği insanı nerede kaybettiyse onun artık hep orada olduğunu sanıyor bazen, hiç gitmediğine inanmak istiyor, onun orada olmadığını ancak o yok olduğunda görebiliyor...
oraya yeniden giderse ondan bir iz bulmak istiyor ama zaman geçip gider, izler de kalmıyor, yalnız senin içinde kalır izler...
hiç geri dönmeyeceğini bildiğin birini ölene kadar bekledin mi?
filmde geçen bir söz.
kim tarafından yönetildiğine ve oyuncu bilgisine dair bir bilgi verilmemiş olan kısa film; 2023 yılında ve yavuz medya adlı youtube kanalı üzerinden yayınlanmıştır.

artık var olmayan birini beklemenin ızdırap dolu yanlarını genç bir adamın bekleyişi üzerinden ele alıyor.
geri dönmeyeceğini ya da istese de dönemeyeceğini bildiğimiz insanları sabırla beklemeye devam edişimiz üzerine etkileyen ve düşündüren bir kısa filmdi.
genç adam manzarası güzel bir yere gelip çayını demliyor, gelen giden yok, belki de hiç olmayacak, şairler dahi "dönen yok seferinden " dememiş miydi?
genç adamın daha sonra orada güneşi batırdığı görülüyor, saatler boyu beklemiş ve aslında o da biliyor kimsenin gelmeyeceğini, ama bir umuttur yaşatan insanı, beklemeyi seviyor insan, beklemek bazen insanın derisinin yüzülmesi kadar acı vericidir, o da çekiyor bu acıyı, sonra hatırlıyor yaşananları, beklediği insanın sesini duyuyor birden, onunla olan sohbetini hatırlıyor, gidersen, senden geriye kalan ne varsa ben de bulur onu severim " diyor.
bu cümle benim için etkileyiciydi, film üzerine yazmamın en önemli sebebi belki de bu cümle idi, gitmiş olanın, ölmüş olanın, artık burada olmayanın yokluğunda ondan geriye kalan her anıyı hatırlamaya çalışmanın acısı üzerine düşündüren, etkileyen bir sözdü benim için.
daha sonra ise genç adamın el mecbur gitmeye karar verdiği görülüyor, ardına bakmadan gitmek zor diyor şarkı, sadece sevmiş olanlar mı ardına bakar giderken?
şimdi ise filmimizin sonlarına geliyoruz.
ana fikir bence şuydu;
bağlar kopabilir, kopar ve kopacaktır, çünkü hayat böyle bir şeydir bazen, bazen giden sen olursun, bazen kalan sen, gitmiş olanı döndürmeye gücün yetmiyorsa anılar vardır geride, onlarla avunmaktan başka çare mi var?
insan, sevdiği insanı nerede kaybettiyse onun artık hep orada olduğunu sanıyor bazen, hiç gitmediğine inanmak istiyor, onun orada olmadığını ancak o yok olduğunda görebiliyor...
oraya yeniden giderse ondan bir iz bulmak istiyor ama zaman geçip gider, izler de kalmıyor, yalnız senin içinde kalır izler...
hiç geri dönmeyeceğini bildiğin birini ölene kadar bekledin mi?
devamını gör...
islam düşmanlarına epstein şoku
evet epstein belgeleri ve fotoğraflarına bakarak gerçek müslolar zalimmiş.
evet canım aynen evet.
neydi ha evet muhammed 6 yaşındaki kızla aynen aynen.
sürekli müslümanlara ve islam'a sallayıp da diğer kavimlere bir şey demeyen tipleri gördükçe delleniyorum.
amacım burada işte şu kavim daha zalim bu kavim daha masum demek falan değil. kötülük falan yarıştırmak hele hiç değil.
ama burada kötülüğün dini olmadığını, kötülüğün sadece şahıs merkezli olduğunu vurgulamaya çalışıyorum.
mesela bir yahudi bir yavşaklık yapsa kimse çıkıp da yahudilik kötü, musa zalim, ishak zalim demiyor. yahudilerin alayı zalim demiyor. ya da tevrat'tan ayet falan uydurmuyor.
ya da bir hristiyan yavşaklık yapsa kimse çıkıp da hristiyanlık zalimliktir. isa zalim. incil korkunç falan da demiyor.
ama bir müslüman yavşaklık yapsa adamın allahına, peygamberine her şeyine giydiriliyor. ve oradan buradan ayet ve hadis uyduruluyor.
işte buradaki ikiyüzlülüğe tepki gösteriyorum. kötünün dini yoktur.
evet canım aynen evet.
neydi ha evet muhammed 6 yaşındaki kızla aynen aynen.
sürekli müslümanlara ve islam'a sallayıp da diğer kavimlere bir şey demeyen tipleri gördükçe delleniyorum.
amacım burada işte şu kavim daha zalim bu kavim daha masum demek falan değil. kötülük falan yarıştırmak hele hiç değil.
ama burada kötülüğün dini olmadığını, kötülüğün sadece şahıs merkezli olduğunu vurgulamaya çalışıyorum.
mesela bir yahudi bir yavşaklık yapsa kimse çıkıp da yahudilik kötü, musa zalim, ishak zalim demiyor. yahudilerin alayı zalim demiyor. ya da tevrat'tan ayet falan uydurmuyor.
ya da bir hristiyan yavşaklık yapsa kimse çıkıp da hristiyanlık zalimliktir. isa zalim. incil korkunç falan da demiyor.
ama bir müslüman yavşaklık yapsa adamın allahına, peygamberine her şeyine giydiriliyor. ve oradan buradan ayet ve hadis uyduruluyor.
işte buradaki ikiyüzlülüğe tepki gösteriyorum. kötünün dini yoktur.
devamını gör...
ölüler neden diriltilemiyor
bu sözün yanlış olduğunu vallaha ölünce anlayacak kim diyorsa çünkü elfazı küfür eğer tövbe etmeden ölürse
devamını gör...
ölüler neden diriltilemiyor
evet neden diriltilemiyor ?
hadi dinler yalan. allah yok ya hani. ee dirilt ölüyü.
niye diriltemiyorsun ?
tamam işte. engel ol hücre ölümüne. engel ol kalbin durmasına. engel ol beynin ölümüne. hadi.
hadi dinler yalan. allah yok ya hani. ee dirilt ölüyü.
niye diriltemiyorsun ?
tamam işte. engel ol hücre ölümüne. engel ol kalbin durmasına. engel ol beynin ölümüne. hadi.
devamını gör...
geceye bir şarkı bırak
bıraksalar bir milyon yıl sarılabileceğimiz insanla 24 saat geçiremeden gideceğiz bu dünyadan…
devamını gör...
scaremongering
marjinal olmak için 40 takla atıp durmayın be.
devamını gör...
sözlüğün kuantum durumuna geçmesi
çoğu yazarın varla yok arasında gidip gelmesiyle vuku bulan olay.
devamını gör...
topuk törpüsü
ömür törpüsü değil dikkat.
muhteşem bir icat.
pambık gibi yapıyor topukları. topuklar mühim.
muhteşem bir icat.
pambık gibi yapıyor topukları. topuklar mühim.
devamını gör...
kişisel bakım
(bkz: kaşçı bıyıkçı)
devamını gör...
psikologların ruhen diğer insanlardan daha sağlıklı olmaması
“de ki ruh rabbimin emrindedir” bunu biliyorsanız tartışma bitmiştir
devamını gör...

