zaman tüneli
saçını pembeye boyatan erkek
karpuzu kaşıkla yiyordur.
devamını gör...
yazarların bugün canını sıkan şeyler
benden yaşça epey küçük bir kız arkadaşımla buluştuk. iki yıllık bir ilişkisi var, çocuğu da iyi tanıyorum efendi bir oğlan. fakat iki yıldır çalışmıyor. ilişkinin finansal tüm yükü asgari ücretle çalışan kızın üstünde. her buluşmada hesabı kız ödüyor, iş mevzusu açıldığında ortam geriliyor vs. bugün bana ilişkisinde kendini cüzdan gibi hissettiğini söyledi. hatta tam olarak kurduğu cümle şu oldu;
-charlotte ben bu ilişkide kendimi cüzdan gibi hissediyorum. hem de nasıl bir cüzdan biliyor musun? hep arka cepte durmaktan o poponun şeklini almış bir cüzdan gibi.
bu laf bana o kadar dokundu ki. kıza ayrıl desem birbirlerini seviyorlar. çocukla konuşsam çok depresyonda. ne yapayım bilemedim.
-charlotte ben bu ilişkide kendimi cüzdan gibi hissediyorum. hem de nasıl bir cüzdan biliyor musun? hep arka cepte durmaktan o poponun şeklini almış bir cüzdan gibi.
bu laf bana o kadar dokundu ki. kıza ayrıl desem birbirlerini seviyorlar. çocukla konuşsam çok depresyonda. ne yapayım bilemedim.
devamını gör...
eksik bir şey mi var hayatında
terliklerimle geleyim mi sana. .
devamını gör...
saçını pembeye boyatan erkek
(bkz: burak gürpınar)
devamını gör...
direc-t
#2487855
ama yani direc t demesi ne demektir ya dfgfdgd hani direc t grubuyuz bile demiyorlar herkes onları tanıyacak o yüzden kuul kuul dayrektti... konseri sormuşlar gibi anlaşılması gayet normal olmuş zaten popüler grup değil her şeyi geçtim müzik grubusun diye ayrıcalığın bir önceliğin yok.. zaten tv'de benim için "lavuğun biri benim müziğimi beğenmediğini söylüyodu ülkede türk müziğine saygı yok." demesinden beri ben ona götümle gülüyorum.
doğa için çal projesinin ilkinde sesinden anlamıştım kim olduğunu "gideeeelüğmmm maçkğaaayaaaaa" demesiyle. bu elemanlar sonra alakasız metal müziğe kaydı yani youtube'da son yaptıklarının bildiğin heavy metal olduğunu görmüştüm ama tuttuğunu hiç sanmıyorum.
ama yani direc t demesi ne demektir ya dfgfdgd hani direc t grubuyuz bile demiyorlar herkes onları tanıyacak o yüzden kuul kuul dayrektti... konseri sormuşlar gibi anlaşılması gayet normal olmuş zaten popüler grup değil her şeyi geçtim müzik grubusun diye ayrıcalığın bir önceliğin yok.. zaten tv'de benim için "lavuğun biri benim müziğimi beğenmediğini söylüyodu ülkede türk müziğine saygı yok." demesinden beri ben ona götümle gülüyorum.
doğa için çal projesinin ilkinde sesinden anlamıştım kim olduğunu "gideeeelüğmmm maçkğaaayaaaaa" demesiyle. bu elemanlar sonra alakasız metal müziğe kaydı yani youtube'da son yaptıklarının bildiğin heavy metal olduğunu görmüştüm ama tuttuğunu hiç sanmıyorum.
devamını gör...
uzak mesafe ilişkisi
part time ilişkidir. diğer her şeyden kalan vakti değerlendirmektir.
devamını gör...
portakal aromalı sıcak içecek
(bkz: oralet)
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
öldürmeyen allah öldürmüyor
güldürmeyen allah güldürmüyor.
güldürmeyen allah güldürmüyor.
devamını gör...
portakal aromalı sıcak içecek
portakal rengi sözlükte yasaklanan bir sözcük* olduğu için genel içecek tanımı yapılmıştır.
zaten normalde o yasaklanan kelime bir marka dır. ne reklam yapacaz.
hayırlısı olmuş olabilir. olmayadabilir. doğrusunu ağa bilir, bey bilir. biz maraba, kim köpek oluyoz da bilecez...hiç
zaten normalde o yasaklanan kelime bir marka dır. ne reklam yapacaz.
hayırlısı olmuş olabilir. olmayadabilir. doğrusunu ağa bilir, bey bilir. biz maraba, kim köpek oluyoz da bilecez...hiç
devamını gör...
yazarların itiraf köşesi
yıllar önce yazdığım günlükleri, yazıları falan okudum. kesin hatırlarım diye bir şeyleri isim vermeden, konum belirtmeden yazmışım. hiçbirini hatırlamıyorum. muhtemelen o dönem yaşadıklarım hiç aklımdan çıkmaz, unutmam veya unutamam zannetmişim. unutmuşum. esamesi bile kalmamış. iyi bari.
devamını gör...
yazarların itiraf köşesi
farkında olmadan bağlandığım şeyler var.
devamını gör...
uzak mesafe ilişkisi
güven varsa devam eder.
sevmek dokunmak değildir. yokken de varmış gibi davranabilmektir.
sevmek dokunmak değildir. yokken de varmış gibi davranabilmektir.
devamını gör...
günün menüsü
karpuz
peynir
taze ekmek
zeytin
peynir
taze ekmek
zeytin
devamını gör...
uzak mesafe ilişkisi
bir kereye mahsus deneyeyim dedim,şimdi evliyiz*
devamını gör...
yazarların bugün canını sıkan şeyler
çok yoruldum. sürekli çaba sarf etmekten, sonuca bu kadar yakınken hezeyana uğramaktan. konuşma hakkı dahi olmayan insanların kendilerini adamdan saydırıp taş olup önüme çıkmasından.
sektörün içinde onca aptal adamdan sayılırken hiç bir halt olamayan bana da yazıklar olsun. demek ki ben becerememişim. yeterli değilmişim. olmayacakmış. kısmetmiş.
sektörün içinde onca aptal adamdan sayılırken hiç bir halt olamayan bana da yazıklar olsun. demek ki ben becerememişim. yeterli değilmişim. olmayacakmış. kısmetmiş.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının akıl sağlığına verdiği puan
bugün psikiyatriye gittim ve ilaç başlamadı demek ki henüz 3'ten aşağı degil*
devamını gör...
seks yapmak için evlenmek
eşini metalaştırmadan öteye gitmeyecek eylem. arzu ettigin sevisme sahneleri, porno endüstrisisinin ve görsel içeriklerin sende yaşattığı hisler olmaz çoğu zaman.
bı zaman sonra düzenli seks de eziyete döner. bunu birçok evlenip boşanmış kişiden bizzat dinledim.
en iyisi mi hayatın içindeki diğer bileşenlerle beraber seksi de bir bisikletin parçaları gibi düşün ve önceliğine göre montaji yap.
tekerine taş değmesin.
bı zaman sonra düzenli seks de eziyete döner. bunu birçok evlenip boşanmış kişiden bizzat dinledim.
en iyisi mi hayatın içindeki diğer bileşenlerle beraber seksi de bir bisikletin parçaları gibi düşün ve önceliğine göre montaji yap.
tekerine taş değmesin.
devamını gör...
ilk buluşmada sorulacak sorular
günlük hayata dair basit konularla başlamalı ve karşımızdaki kadının kendisini anlatıp, rahatlamasına izin vermeliyiz, diye düşünüyorum.
aslında ne sorduğumuzdan daha da önemlisi, nasıl dinlediğimizdir, bence.
yani konuşurken etrafı kesmeyip, telefonla oynamayıp önümüze bakmamız iyi olur.
aslında ne sorduğumuzdan daha da önemlisi, nasıl dinlediğimizdir, bence.
yani konuşurken etrafı kesmeyip, telefonla oynamayıp önümüze bakmamız iyi olur.
devamını gör...
gör beni
bak içime gör beni.
devamını gör...
sana uzandım
devamını gör...