zaman tüneli
bugün kendin için ne yaptın sorusu
jeneratörün yakıt filtresine ve enjektöre mazot götüren borularını değiştirdim. denizin ortasında cayır cayır yanmamak için.
dün de conta yakan bot motorumun yağını değiştirmiştim ama bugün yağ çubuğunu kaldırıp bir baktım, bildiğin tahin var.
benim motor yağını beşlik bir pet şişeye boşalt ve sonra pazara git, “hakiki konya tahini” diye satarsın. yiyene kadar da kimse anlamaz. görüntü o. kendim için dedim ki; “sokarım botuna da motoruna da patrondan para gelmiyorsa gittiği yere kadar devam etsin anasını satarım” dedim.
dün de conta yakan bot motorumun yağını değiştirmiştim ama bugün yağ çubuğunu kaldırıp bir baktım, bildiğin tahin var.
benim motor yağını beşlik bir pet şişeye boşalt ve sonra pazara git, “hakiki konya tahini” diye satarsın. yiyene kadar da kimse anlamaz. görüntü o. kendim için dedim ki; “sokarım botuna da motoruna da patrondan para gelmiyorsa gittiği yere kadar devam etsin anasını satarım” dedim.
devamını gör...
takılmak
bodrum bende tramva. bodrum a ne zaman gitsem işler karıstı;)
her yaz bizimkiler gidiyor, ben 20 senedir filan ayak basmadım.
ilk uzun ilişkimden cıktıktan sonra 21 yasındayım. cok agır atlatıyorum. istanbul dayım yaz tatili için. annem asktan gram anlamayan bir kadın olarak ben agladıkca destek olacagına daha da azarlıyor beni. dayanamadım. bastım tek basıma bodrum a geldim.
velhaslı cocuk aradı aramızda yıllardır flortoz bir arkadaslık olan, bodrum dayım, bulusalım dedi.
bulustuk guzel. severim zaten kendisini. dans ettik. sohbet ettik. acıkınca sabaha karsı durum doner yedik. guzel bir bodrum gecesi. sonra cocuk bana ne dese begenirsin:
-sen paris te okuyorsun. bana cok uzak. yapamam oyle. sevgili olmayalım ama birkac gun takılmak ister misin?
sen beni nasıl bir kız zannediyorsun deyip sinirlendim, hemen ortamı terk ettim.
okuz! ;))))
hay senin yapacagın işe.
her yaz bizimkiler gidiyor, ben 20 senedir filan ayak basmadım.
ilk uzun ilişkimden cıktıktan sonra 21 yasındayım. cok agır atlatıyorum. istanbul dayım yaz tatili için. annem asktan gram anlamayan bir kadın olarak ben agladıkca destek olacagına daha da azarlıyor beni. dayanamadım. bastım tek basıma bodrum a geldim.
velhaslı cocuk aradı aramızda yıllardır flortoz bir arkadaslık olan, bodrum dayım, bulusalım dedi.
bulustuk guzel. severim zaten kendisini. dans ettik. sohbet ettik. acıkınca sabaha karsı durum doner yedik. guzel bir bodrum gecesi. sonra cocuk bana ne dese begenirsin:
-sen paris te okuyorsun. bana cok uzak. yapamam oyle. sevgili olmayalım ama birkac gun takılmak ister misin?
sen beni nasıl bir kız zannediyorsun deyip sinirlendim, hemen ortamı terk ettim.
okuz! ;))))
hay senin yapacagın işe.
devamını gör...
sözlüğün kapanma ihtimali
sanmam. hiç kimse girmese bile açık kalır.
devamını gör...
yazarların imza parfümleri
yazın limon kolonyası, kışın tütün kolonyası.
devamını gör...
normal sözlük'ten başka gidecek bir yerimiz olmadığı gerçeği
yoo var. biz uludağdan yerimizi aldık ehehue
devamını gör...
yazarların imza parfümleri
imza parfumlerimden biri yves rocher- un moment de bonheur
onunla tanıstıgımız ilk haftalarda hep bunu kullanıyordum. onun icin benim için degerli. ne zaman baska bir erkegin olacagı ortama yalnız gidecek olsam suruyorum. bu benim kendi ic dınyamda ben hep ona aitim deme seklim.
son donemde dior-addict seviyorum. 2002-2003 gibi cıkmıs parfum ama ben yeni kesfettim. kendimce gecmişle barısma istegim vardı. onun sembolik anlamı olarak kullanıyordum son senelerde. ama planladıgım gibi olmadı. hala küsüz ve artık barısma hevesim de yok.
en cok burberry-godess i kullanıyorum bir yıldır. kıvamında sekerli ve fresh ciceksi.
.
son uc dort yıldır da en cok armani-my way ı kullanıyorum. o da sekerli ve ftesh ciceksi.
bu kadar;)
onunla tanıstıgımız ilk haftalarda hep bunu kullanıyordum. onun icin benim için degerli. ne zaman baska bir erkegin olacagı ortama yalnız gidecek olsam suruyorum. bu benim kendi ic dınyamda ben hep ona aitim deme seklim.
son donemde dior-addict seviyorum. 2002-2003 gibi cıkmıs parfum ama ben yeni kesfettim. kendimce gecmişle barısma istegim vardı. onun sembolik anlamı olarak kullanıyordum son senelerde. ama planladıgım gibi olmadı. hala küsüz ve artık barısma hevesim de yok.
en cok burberry-godess i kullanıyorum bir yıldır. kıvamında sekerli ve fresh ciceksi.
.
son uc dort yıldır da en cok armani-my way ı kullanıyorum. o da sekerli ve ftesh ciceksi.
bu kadar;)
devamını gör...
microsoft excel
allah senin belanı versin.
devamını gör...
90'lı yıllarda daha mutlu olduğumuz gerçeği
çünkü aileniz
siz mutlu olun dşye
elinden geleni yaptı
siyaset bilmezdiniz, kurumsal şirkrt bilmezdiniz
siz mutlu olun dşye
elinden geleni yaptı
siyaset bilmezdiniz, kurumsal şirkrt bilmezdiniz
devamını gör...
tek eş rejimi
full sadakat:)
izin verseler ben mutluyum. bir senedir sıkılmadım henuz. sıkılınca bakarız;) yani bi bes sene filan sıkılmayabilirim. sistem kalmasına izin verir mi, o kalmak ister mi bilmiyorum tabi.
izin verseler ben mutluyum. bir senedir sıkılmadım henuz. sıkılınca bakarız;) yani bi bes sene filan sıkılmayabilirim. sistem kalmasına izin verir mi, o kalmak ister mi bilmiyorum tabi.
devamını gör...
iyi gibi davranan kötüler
gun gecmiyor ki yeni bir kategori cıkmasın;)
hepimiz biraz iyiyiz. biraz kotuyuz.
bize karsı iyiligi agır basanlara yaklasıyoruz, kotulugu agır basanlardan uzaklasıyoruz.
ha cok seytani donemlerim oldu.
ama son 10 senedir cok melek bi donemimdeyim. bana daha iyi geldigini de anladım. hal boyle olunca bana yaklasan içinin iyisiyle yaklassın istiyorum. bu olmadıgında uzaklasıyorum.
hepimiz biraz iyiyiz. biraz kotuyuz.
bize karsı iyiligi agır basanlara yaklasıyoruz, kotulugu agır basanlardan uzaklasıyoruz.
ha cok seytani donemlerim oldu.
ama son 10 senedir cok melek bi donemimdeyim. bana daha iyi geldigini de anladım. hal boyle olunca bana yaklasan içinin iyisiyle yaklassın istiyorum. bu olmadıgında uzaklasıyorum.
devamını gör...
baykuş tünemiş binada yapılan zinadan doğan çocuk
sözlüklere (ekşi, inci, normal hiç fark etmez) şu absürtlükteki yazıları okumak ve yazmak için giriyorum. internetten en verim aldığım zamanlar bu yazıları okuduğum zamanlar.
devamını gör...
tatil fotoğraflarındaki ayak
hafif bronzlaşmış
yenecek kıvsma gelmiştir
afied
yenecek kıvsma gelmiştir
afied
devamını gör...
bugün ne giysem sorusu
karpuzlu gömleiğmi giyeyim diyorum ya
akşamdan dolaba atayım da soğusun
akşamdan dolaba atayım da soğusun
devamını gör...
normal sözlük'ten başka gidecek bir yerimiz olmadığı gerçeği
recep sen feysbuka üye misin
devamını gör...
rivaldo
zayıf kaslı kavruk sol kanat oyuncusu.
devamını gör...
baykuş tünemiş binada yapılan zinadan doğan çocuk
hayır bu minik tatlı deccal sandığınız gibi götüne 3 kg silikon dolgu yaptıran köylü travesti mükremin gezgin' in askerde badisinden hamile kalmasından doğacak olan değildir. o hamilelik istanbul cumhuriyet başsavcılığı tarafından sonlandırıldı. avrupa insan hakları mahkemesine yapılan başvuru olumlu sonuçlanırsa kaldığı yerden devam edecek.
aslında bu gerçekten bir hamilelik bile değil, bu benim az önce azer bülbül dinlemezken... galiba en son askerde izmirli badim dinlerdi, aslen kürttü, kendine izmirliyim derdi, izmir diye tekmil verirdi, istanbullu bir kürt kadar kürttü. aman dokunmayın çok fenayım diyerek titretirdi kendini ve sesini, birbirimizi hamile bırakmadan askerliğimizi eda ettik, yaptık ettik bitirdik, şafak gökteki yıldızlardı sonra comolokko oldu ve bitti.
bali çekermiş sivildeyken, peki kafası nasıldı dedim, eliyle kışlanın ortasında anıt gibi atıl durumda duran aslında çalışmayan 35 mm oerlikon uçaksavar topunu gösterdi, işte kafam güzelken ben senin yanında değilim, o topun başındayım ve 20 tane savaş uçağı vuruyorum dedi, gökyüzünü tarar gibi yaparak.
bir kere çocukken denemiştim dedemin ayakkabıcı dükkanı vardı, arka tarafında bir kapı ve ufak bir tamirhane. orada kuzenimle bali kutusunu açtık ve sırayla koklamaya başladık, 5 10 dk kadar kokladık ama hiçbirşey olmadı, sonra dedem cumadan geldi durumu fark etti ama sadece napıyorsunuz kerhanacılar diyerek kulağımızı çekti.
bu baykuşlar acayip kuşlar, puhu var bir de o da baykuş irisi çok sessiz ve korkunçlar. kuşlar sen kuşları boşver eve dön diyen yaşar mıydı yaşar ne yaşar ne yaşamaz, aziz nesin de öldü levent kırca da, muhtemelen ikisi de pişman öldü, çünkü her ölen pişman ölür.
ama bu çocuk daha doğmadı, pişman bile olamadı, hata yapacak fırsatı olmayacak, zamanın rahmine bir dinamit koydum ve geçmişi geleceği yok edip onu ana hapsettim. azınlık raporundaki potansiyel suçun polisi gibi, potansiyel piçliğin zabıtası oldum. sonsuza kadar fetüs olarak kalacak, böyle lanetli bir gecenin günahkârlarının meyvesi bu dünyaya varmamalıydı. gören gözler dağlandı, konuşan diller kopartıldı, bu zina hiç yaşanmadı sanılacak.
haydi beğenin bunu da takipçi listemdeki botlar borrisx, flowers, cicibici, harakiri, fenafili, ne bir bağlam ne bir mesaj ne bir içerik ne de bir edebiyat ne bir eğlence ne trollük hiçbir şey vaadetmiyorum, bu yazdıklarım yüzsüz bir politikacının vaadidir.
bir yuva bir lanet bir seks bir sancı bir beklenti, dibine fesat kumkuması döküldü, kökleri kuruyan bir ağaç gibi çürüyor.
aslında bu gerçekten bir hamilelik bile değil, bu benim az önce azer bülbül dinlemezken... galiba en son askerde izmirli badim dinlerdi, aslen kürttü, kendine izmirliyim derdi, izmir diye tekmil verirdi, istanbullu bir kürt kadar kürttü. aman dokunmayın çok fenayım diyerek titretirdi kendini ve sesini, birbirimizi hamile bırakmadan askerliğimizi eda ettik, yaptık ettik bitirdik, şafak gökteki yıldızlardı sonra comolokko oldu ve bitti.
bali çekermiş sivildeyken, peki kafası nasıldı dedim, eliyle kışlanın ortasında anıt gibi atıl durumda duran aslında çalışmayan 35 mm oerlikon uçaksavar topunu gösterdi, işte kafam güzelken ben senin yanında değilim, o topun başındayım ve 20 tane savaş uçağı vuruyorum dedi, gökyüzünü tarar gibi yaparak.
bir kere çocukken denemiştim dedemin ayakkabıcı dükkanı vardı, arka tarafında bir kapı ve ufak bir tamirhane. orada kuzenimle bali kutusunu açtık ve sırayla koklamaya başladık, 5 10 dk kadar kokladık ama hiçbirşey olmadı, sonra dedem cumadan geldi durumu fark etti ama sadece napıyorsunuz kerhanacılar diyerek kulağımızı çekti.
bu baykuşlar acayip kuşlar, puhu var bir de o da baykuş irisi çok sessiz ve korkunçlar. kuşlar sen kuşları boşver eve dön diyen yaşar mıydı yaşar ne yaşar ne yaşamaz, aziz nesin de öldü levent kırca da, muhtemelen ikisi de pişman öldü, çünkü her ölen pişman ölür.
ama bu çocuk daha doğmadı, pişman bile olamadı, hata yapacak fırsatı olmayacak, zamanın rahmine bir dinamit koydum ve geçmişi geleceği yok edip onu ana hapsettim. azınlık raporundaki potansiyel suçun polisi gibi, potansiyel piçliğin zabıtası oldum. sonsuza kadar fetüs olarak kalacak, böyle lanetli bir gecenin günahkârlarının meyvesi bu dünyaya varmamalıydı. gören gözler dağlandı, konuşan diller kopartıldı, bu zina hiç yaşanmadı sanılacak.
haydi beğenin bunu da takipçi listemdeki botlar borrisx, flowers, cicibici, harakiri, fenafili, ne bir bağlam ne bir mesaj ne bir içerik ne de bir edebiyat ne bir eğlence ne trollük hiçbir şey vaadetmiyorum, bu yazdıklarım yüzsüz bir politikacının vaadidir.
bir yuva bir lanet bir seks bir sancı bir beklenti, dibine fesat kumkuması döküldü, kökleri kuruyan bir ağaç gibi çürüyor.
devamını gör...
rivaldo
bu operasyon öocuğuna kinim hiç dinmwyecek ya
bi bu
bi de o yan hakem kodumun körü
bi bu
bi de o yan hakem kodumun körü
devamını gör...
mezeci açmak
mezeci hedef kitlesi sınırlı bi şarküteri sektörü sıkıntı karşim ya!
bir arkadaşımın eşi kurumeyve ihracatı yapan bir firmada muhasebede çalışıyordu. yakın bir zamanda haftasonu işe gidemediği için çıkardılar.
kız çok üzüldü tabi, kiradaydılar ve arkadaşım geçinebilmek için çok sevdiği arabasını değerinin çok altında sattı.
gel zaman git zaman kız bi instagram hesabı açtı. ev yemekleri yapmaya başladı. foşşş diye lokma dökmeler, lokmanın üstüne bal dökmeler, ekoseli kırmızı piknik örtüsü üstünde çilek reçeli, ev baklavası, elmalı kurabiye, havuçlu tarçınlı kek, köstebek pasta, sarma, dereotlu sosyete poğaçası falan filan derken geçen arkadaşı almaya eve gittim abbau bi de ne görem 20 tane şalvarlı kadın evde yemek yapıyor, balkonda bi kadın sacda yufka pişiriyor, öbürü erişte kesiyor, hemen elime tereyağlı çökelekli bi dürüm tutuşturdular allah muhammed eliyar eşkiçün yi dediler. kimin gardaşı zero carb tükettiğim ketojenik bi diyetteyim dedim zorunan ağzıma bi sohum yi la diye yağlı yağlı tepiştirdiler, ağzımda nimet gözlerim ağlamaklı “bensiznağhgym” deyip kaçtım.
halen daha hımpfs hımpfssss ettikçe damağıma yapışmış tereyağı ekşi ekşi tadıyo, hofffff!
bir arkadaşımın eşi kurumeyve ihracatı yapan bir firmada muhasebede çalışıyordu. yakın bir zamanda haftasonu işe gidemediği için çıkardılar.
kız çok üzüldü tabi, kiradaydılar ve arkadaşım geçinebilmek için çok sevdiği arabasını değerinin çok altında sattı.
gel zaman git zaman kız bi instagram hesabı açtı. ev yemekleri yapmaya başladı. foşşş diye lokma dökmeler, lokmanın üstüne bal dökmeler, ekoseli kırmızı piknik örtüsü üstünde çilek reçeli, ev baklavası, elmalı kurabiye, havuçlu tarçınlı kek, köstebek pasta, sarma, dereotlu sosyete poğaçası falan filan derken geçen arkadaşı almaya eve gittim abbau bi de ne görem 20 tane şalvarlı kadın evde yemek yapıyor, balkonda bi kadın sacda yufka pişiriyor, öbürü erişte kesiyor, hemen elime tereyağlı çökelekli bi dürüm tutuşturdular allah muhammed eliyar eşkiçün yi dediler. kimin gardaşı zero carb tükettiğim ketojenik bi diyetteyim dedim zorunan ağzıma bi sohum yi la diye yağlı yağlı tepiştirdiler, ağzımda nimet gözlerim ağlamaklı “bensiznağhgym” deyip kaçtım.
halen daha hımpfs hımpfssss ettikçe damağıma yapışmış tereyağı ekşi ekşi tadıyo, hofffff!
devamını gör...

