zaman tüneli
bilimin dincilik oynaması
#4011193
ıslık çalınca gelen cinlerin ve cennette sürekli bakire kalan hurilerin var olmama ihtimali korkuttu herhalde
ıslık çalınca gelen cinlerin ve cennette sürekli bakire kalan hurilerin var olmama ihtimali korkuttu herhalde
devamını gör...
giray altınok
x.com/benfofik/status/20701...
garibanın birine hak, hukuk, adalet, emek hırsızlığı cart curt geyiği yaparak telif hakkından dava açmış.
hayır şu sözlükçü milletinin telif hakkı olsa ne bok yiyecek? sırf bu hamido için demiyorum ama sanatçıların çoğu sözlüklerden çaldığı replikleri orada burada geniş geniş kullanıyorlar. kimseye 5 kuruş ödediklerini de duymadım bugüne kadar. ya sözlükçülerin emeği alın teri ne olacak?
garibanın birine hak, hukuk, adalet, emek hırsızlığı cart curt geyiği yaparak telif hakkından dava açmış.
hayır şu sözlükçü milletinin telif hakkı olsa ne bok yiyecek? sırf bu hamido için demiyorum ama sanatçıların çoğu sözlüklerden çaldığı replikleri orada burada geniş geniş kullanıyorlar. kimseye 5 kuruş ödediklerini de duymadım bugüne kadar. ya sözlükçülerin emeği alın teri ne olacak?
devamını gör...
seks yapmak istediğiniz yazarlar
nick değişip duruyolsr
hangisi kşm hatırlamadım şu an
sarışını var esmeri var
hepsi benşm bebeklerim
hangisi kşm hatırlamadım şu an
sarışını var esmeri var
hepsi benşm bebeklerim
devamını gör...
seks yapmak istediğiniz yazarlar
geri vites meriç vurduruyormuş
gay yazarlarımıza duyurulur
gay yazarlarımıza duyurulur
devamını gör...
normal sözlük'ün gittikçe eril bir sözlük olması
hakikaten lan. sözlüğe girince koğuşa girmiş gibi hissediyorum.*
devamını gör...
normal sözlük moderasyonu
sözlügü sacma sapan yönetip bitirmis ekiptir. telegram radyo gibi sacma sapan seyler yaptilar orada gruplasmalar basladi. sonra üstüne bide kankacilik yapanlar vardi. bunlar da sadece kendi arasinda takilip birbirlerini oylayip sözlükte kral gibi geciniyordu. amatör yönetimin sonucu budur. profesyonellikten uzak amatörce sözlük yönetirsen böyle olur iste. simdi kendi aranizda takilin. yapamadiniz. online sayisi üc hanelerde gezerken suan tek haneye düsmüs. yazik. isin komik tarafi troll mroll cinsiyetci dedikleri hesaplar sözlükte en iyi yazan hesaplardi. onlari da sildiler. sözlükte silinen yazarlarin cogu niye silindigini bilmiyordur. coluk cocuga yetki verip sözlük te görev verirsen olacagi budur.
devamını gör...
sözlüğün iyice ıssız kalması
ortam bayıktı zateb
dallama kankacılar iyi tezgah kurmuştu
yönetimi de almışlar arkalarına
modlar desen evlere şenlik
e güvendiğin dağlara kar yağdırırlar böyle işte
sonra bakıyosun kimler kimlerle beraber
belki arkaplanda pazarlık bile atılıyodur
bilemezsin
biz işimşze bakarız
burayı fotoğraf galerisine çeviren admini düşünsğn mnkym
dallama kankacılar iyi tezgah kurmuştu
yönetimi de almışlar arkalarına
modlar desen evlere şenlik
e güvendiğin dağlara kar yağdırırlar böyle işte
sonra bakıyosun kimler kimlerle beraber
belki arkaplanda pazarlık bile atılıyodur
bilemezsin
biz işimşze bakarız
burayı fotoğraf galerisine çeviren admini düşünsğn mnkym
devamını gör...
normal sözlük'ün gittikçe eril bir sözlük olması
dostum karen buna ffena kızacak
devamını gör...
kız mısın diye mesaj atan erkek yazar
ihl sözlük'te her dişi yazara evlenme teklifinde bulunan kürdistani kardeşimizi hatırlatmıştır.
devamını gör...
normal sözlük'ün gittikçe eril bir sözlük olması
(bkz: erilleşmek)
devamını gör...
kız mısın diye mesaj atan erkek yazar
(bkz: düşme ahmet)
devamını gör...
bir sezonda en fazla puan alan müslüman teknik direktör
kendi beyanına göre sör ismail kartal'dır. (bkz: ismail kartal kırınca tanımlanan rekorlar)
devamını gör...
normal sözlük yazarları
#4011294
kardeş keşke hep öyle olsaydı. hep o baştaki yazarlar ve onlar gibilerle devam edilseydi. o mk uludağ çöplüğünden kimse gelmeseydi mesela.
o zaman mis gibi bir butik sözlük olarak devam edecektik. sözlüğün bu hale gelmesinin nedenlerinden biri de gerizekalı ergenler oldu.
kardeş keşke hep öyle olsaydı. hep o baştaki yazarlar ve onlar gibilerle devam edilseydi. o mk uludağ çöplüğünden kimse gelmeseydi mesela.
o zaman mis gibi bir butik sözlük olarak devam edecektik. sözlüğün bu hale gelmesinin nedenlerinden biri de gerizekalı ergenler oldu.
devamını gör...
normal sözlük yazarları
genelde ilgi kaşarlarının sadece foto amaçlı bulunduğu ortamdır. şaka makara kukara bir entry üzerine bile milletin küfürle cevap verdiği en ufak bir empatisi kalmayan yazarlar genelini oluşturur.
devamını gör...
normal sözlük yazarları
30-50 yaş arası boomerlar
bu kadar
bu kadar
devamını gör...
evinizdeki manevi değeri yüksek eşyalar
saç telinde terliğe nelerrrr nelerrr.
devamını gör...
gelecekteki eşe not
süt almaya gidiyorum geri gelmeyebilirim
bb
bb
devamını gör...
gelecekteki eşe not
beni biraz tanıyorsun ama cok da tanımıyorsun.
varolusunu para uzerinden anlamlandıran bir insan degilim.
zor gunlerimde nice ahlaksız teklif aldım, ac yattım, kabul etmedim.
beni parayla egitmeye kalkma.
cok inatcı bi kadınım ben. aylarca ac yatarım, aclıktan olurum, yine de boyun egmem. cok ciddi soyluyorum.
ama dersen ki muhabbetini sevdim, potansiyel guzelligini begendim, iyi ve kafası calısan bi kızsın. biraz konusmak ister misin bi kahveyle? olur. konusuruz. bunun icin de senin guvercinle haber gondermek yerine beni araman lazım.
varolusunu para uzerinden anlamlandıran bir insan degilim.
zor gunlerimde nice ahlaksız teklif aldım, ac yattım, kabul etmedim.
beni parayla egitmeye kalkma.
cok inatcı bi kadınım ben. aylarca ac yatarım, aclıktan olurum, yine de boyun egmem. cok ciddi soyluyorum.
ama dersen ki muhabbetini sevdim, potansiyel guzelligini begendim, iyi ve kafası calısan bi kızsın. biraz konusmak ister misin bi kahveyle? olur. konusuruz. bunun icin de senin guvercinle haber gondermek yerine beni araman lazım.
devamını gör...
insanların kibirli oluşu
biri bana mesaj atmış. epey oluyor. mesaj şöyle

kimden geldiğine dair hiç bir fikrim yok. görüldüğü üzere numarayı tanımıyorum. gecenin köründe, birisi, zamanında söyleyemediği cümleyi yazmaya karar verip yazmış. kendini önemli saymış, her ne olduysa gurur(!)una yedirememiş ve böyle bir mesaj atmayı kendinde hak görmüş. kimdir bilmem. muhatap ben miyim onu da bilmiyorum. çünkü o numaraya mesajla bile dönmeye tenezzül etmedim.
kibirli olan ben değilim, mesajın sahibi.

kimden geldiğine dair hiç bir fikrim yok. görüldüğü üzere numarayı tanımıyorum. gecenin köründe, birisi, zamanında söyleyemediği cümleyi yazmaya karar verip yazmış. kendini önemli saymış, her ne olduysa gurur(!)una yedirememiş ve böyle bir mesaj atmayı kendinde hak görmüş. kimdir bilmem. muhatap ben miyim onu da bilmiyorum. çünkü o numaraya mesajla bile dönmeye tenezzül etmedim.
kibirli olan ben değilim, mesajın sahibi.
devamını gör...
normal sözlük yazarları
kadın olanlarının çirkinlik katsayısıyla eş güdümlü bir öz güvene sahip olduğu platform.
devamını gör...