kedime saygım var davranışları
başlık "gerektiğinde muhalif" tarafından 08.05.2026 16:24 tarihinde açılmıştır.
1.
bütün hayvanlar gibi kedimiz de saygıyı hak eder, mesela kapının önünde miyavlıyorsa bu isteğine saygı gösterip kapıyı açın.
devamını gör...
2.
dün gece lokum ile fındık ın yastıkta yatma kavgası evet benim yastığımda.
kavgayı fındık hanım kazandı. ama tüm gece lokum hanımın yargılayıcı bakışları üstümdeydi.
kavgayı fındık hanım kazandı. ama tüm gece lokum hanımın yargılayıcı bakışları üstümdeydi.
devamını gör...
3.
kişisel kedim yok lakin toplumsal kediler benim de kedilerimdir öylese aslında kedim de vardır. çuvals boys kuru mama aldım, bizim köşede komşu mamacı var. biraz zamlanmış olsun. yarın birahaneye götüreceğim. besleniyorlar işte, birkaç kişi daha var böyle alaka gösteren.
benim pub-meyhane kedilerine özellikle saygım var. güzel mekanlarda takılıyorlar ben kedi olsam çıkmazdım birahaneden.
pub kedisi mastoryav.
benim pub-meyhane kedilerine özellikle saygım var. güzel mekanlarda takılıyorlar ben kedi olsam çıkmazdım birahaneden.
pub kedisi mastoryav.
devamını gör...
4.
özellikle anne kedilere çok saygım var. beni kızdırırsa yavrularının yanında tepki göstermek istemem. onların da duyguları var, anlıyorlar.
devamını gör...
5.
6.
-wait. make me think.
:)
ben de sazanlık var arkadaslar. bir de tez canlıyım. beynim biraz hızlı calısıyor. bu da beni tez canlı yapıyor. allah oyle yaratmıs. benim ilk tepkim her seye sazan gibi atlamak oluyor haliyle. ihih.
birkac dakika sogumaya bırakmak gerekiyor beni hayatta.
oyle saglıklı ve en dogru tepkileri veriyor.
ben de bu modelim.
bunu anlayıp saygı duyarsanız olay tamam.
:)
ben de sazanlık var arkadaslar. bir de tez canlıyım. beynim biraz hızlı calısıyor. bu da beni tez canlı yapıyor. allah oyle yaratmıs. benim ilk tepkim her seye sazan gibi atlamak oluyor haliyle. ihih.
birkac dakika sogumaya bırakmak gerekiyor beni hayatta.
oyle saglıklı ve en dogru tepkileri veriyor.
ben de bu modelim.
bunu anlayıp saygı duyarsanız olay tamam.
devamını gör...
7.
8.
bunların en önemlisi, gerektiğinde "hayır" kelimesini kullanmaktır.
devamını gör...
9.
en büyük saygı ifadem sanırım onu tanımaya ve anlamaya çalışmam. selam veriyorum, ilginç ama o da alıyor. sabahları çocukları uyandırırken benimle birlikte içtimaya çıkıyor, ben her isimleri seslendiğimden o da bir miyavla sesleniyor. onun miyavlamasını bekleyip devam ediyorum. bir de onun sevdiği koltuğa oturmuyorum. yanılıp oturmuşsak gelip hafifçe ısırarak kaldırıyor yerinden. sonra suyu ve maması bittiğinde benimle göz teması kurup miyavlıyarak haber veriyor. akıllı yumak..
devamını gör...

