yapsam mı yapmasam mı acaba diye düşündüğüm konu. kimsenin tanımaması daha iyi ancak bahsettiğim arkadaşla da ne eğleniriz ama burda
devamını gör...
risk oranı çok fazla
devamını gör...
(bkz: burada) eğlenseydiniz daha iyiydi.
devamını gör...
#2821068 daha iyisi gelir mi bilmem
devamını gör...
bir yazarın en güzel çeyizi anonimliğine henüz zeval gelmemiş mahlasıdır sevgili dostlarım. mahlası yerine nick'idir yazacaktım, tövbe estağfurullah'lı bir mümin tebessümü yüzümde belirdi. vazgeçtim.

arkadaşımı evime yurduma davet ederim, yedirir içiririm ancak sözlüğe davet etmek mi?... n'asla.
devamını gör...
günlerdir yaptığım.
hocamı da çağırdım sözlüğe. gelmiyorlar.
kontisback'i getirebildim.
bir de apis mellifera'yı. o da zırdelisiniz diye korktu. takılmıyor çok.

çabalarım sürüyor.
en son çiyancı çılgına yalvarıyordum.
o da zırdeli ama buraya müstahak.
devamını gör...
sözlüğe gelecek kadar akli dengesi bozuk arkadaşım yok ya...
üzgünüm.*
ama olursa söz çağıracağım.
devamını gör...
biz de istesek bi kamyon adam yığarız ama yapmıyoruz. kavga olursa çağırın.
devamını gör...
sözlükten arkadaş edinmeyi yeğlerim
devamını gör...
beni de bi arkadaş çağırdı. ben de başka arkadaşlar bakıyorum işte. ehe.
çok durmam gibi.
devamını gör...
önceden başka sözlükte bulunmadıysa boşuna çağırmayın. gelmeyeceği gibi bu ne böyle diyecektir. arkadaşlarınızı buraya çağırmak yerine buradan arkadaş edinmenizi öneririm.
devamını gör...
sözlükten arkadaş edinmek daha manidar olacaktır.

rahat yazamazsınız, özgür olamazsınız, gereksizdir.
devamını gör...
"lan oglum.ne boş adansin" tepkisiyle kasiilandim.
sensin lan bos adam göt.
devamını gör...
beni buraya cagirdi o arkadas. sonra o arkadas gitti sözlük kaldi. herkes gider sözlük kalir
devamını gör...
sevap point. evet.
devamını gör...
evet ben bunu yapmıştım zamanında. bir süre takıldık sonra da ilgimizi kaybettik sanırım sözlüğe.
devamını gör...
zamanında yapmıştım bunu. neydi o sözlük adını unuttum, fibonacci serisiyle ünvan veriliyordu, logosu bal porsuğuydu. anaaaa sözlüğü unuttum iyi mi? işte oraya vakti zamanının en bıçkın klavye delikanlarını davet edip kısa sürede fame olmayı başarmıştık, gençtik tabi o zamanlar. buraya kimseyi çağırmadım. zaten ben kendimi hâlâ ait hissetmiyorken neden başkasını çağırayım ki?
devamını gör...
arkadaşımı okumak ya da arkadaşım tarafından okunmak istesem sözlükte ne işim var?
ben elleri okumak istiyorum. eller örselesin beni, yabancılar favlasin. arkadaşlarlan da kahve falan içeriz bir yerde buluşup.
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"sözlüğe arkadaş çağırmak" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim