zaman tüneli
mcdonald's'a fare bırakan çomar
itin yol kenarına eylediği dışkıdan bile daha değersiz, iğrenç insanlar vardır ya hani, al bak işte bu o.
buna bu cesareti tanıyan, elbette ki iktidarın böyle hareketlere tolerans ve kayırmalarıdır...
muhalif kesimden başka şekilde bir protesto gelse insanların yedi sülalesini ağlatırlar...
muhtemelen bu herif malum partiye de üyedir vb.
hani döversin döversin, nakavt olduktan sonra da durmak istemezsin. kesmez seni bir türlü. işte bu tipler insanda bu duyguyu uyandırıyor..
madem filistini düşünüyorsun burada ne işin var puşt!
burda artistlik yapmak yerine git din kardeşlerinle savaş şehit ol.
var mı siz de o şey? yok.. siyasal islamın size sağladığı ayrıcalıklar ve sadece size tanıdığı güven ortamına dayanarak artistlik yapıyorsunuz. başka bir iktidarın döneminde bu hareketi bile yapacak toto yok ki sizde..
puşt.
buna bu cesareti tanıyan, elbette ki iktidarın böyle hareketlere tolerans ve kayırmalarıdır...
muhalif kesimden başka şekilde bir protesto gelse insanların yedi sülalesini ağlatırlar...
muhtemelen bu herif malum partiye de üyedir vb.
hani döversin döversin, nakavt olduktan sonra da durmak istemezsin. kesmez seni bir türlü. işte bu tipler insanda bu duyguyu uyandırıyor..
madem filistini düşünüyorsun burada ne işin var puşt!
burda artistlik yapmak yerine git din kardeşlerinle savaş şehit ol.
var mı siz de o şey? yok.. siyasal islamın size sağladığı ayrıcalıklar ve sadece size tanıdığı güven ortamına dayanarak artistlik yapıyorsunuz. başka bir iktidarın döneminde bu hareketi bile yapacak toto yok ki sizde..
puşt.
devamını gör...
para işlerine o bakıyordu ben sadece reklam yüzüyüm
bence dalga geçmelik bir durum yok.
basitçe: uzun süre sorguda baskılandıkları için, kendilerini koruma güdüleri gördükleri baskıyla minimal hale geldi. saçmaladılar sadece. 6 saat sorgu kolay değil. eminim yüksek oranda baskı görmüşlerdir itiraf etmeleri için. baskı arttıkça, ilkel güdü olarak kendilerini korumak için öne attıkları bahaneler gülünç hale geldi. eminim şu an bu ifadeleri kendileri bile okusalar, kendilerine inanmazlar.
üzülemiyorum. her gün ayrı bir görgüsüzlük sergileyip, kendisini yüksekten gösteren; insanları aşağılayan bir kadındı. bu kadar usulsüzlüğün içerisinde kazanmış olduğu parayla övünmesi çok küçük düşürücüydü. bu paranın kazanılış şekli ahlaki değilken, kendisini insanların gözüne sokmasının sadece bireysel şuursuzluğu ve cehaleti olduğunu düşünüyorum. hapiste bol bol düşünmek için vakti olacağı kanaatindeyim. keza koğuş hayatı zordur. bir sürü aykırı tiple aynı yeri paylaşıp, vakit doldurmaya çalışıyorsun.
merak ediyorum totalde kaç yıl hüküm giyecekler.
basitçe: uzun süre sorguda baskılandıkları için, kendilerini koruma güdüleri gördükleri baskıyla minimal hale geldi. saçmaladılar sadece. 6 saat sorgu kolay değil. eminim yüksek oranda baskı görmüşlerdir itiraf etmeleri için. baskı arttıkça, ilkel güdü olarak kendilerini korumak için öne attıkları bahaneler gülünç hale geldi. eminim şu an bu ifadeleri kendileri bile okusalar, kendilerine inanmazlar.
üzülemiyorum. her gün ayrı bir görgüsüzlük sergileyip, kendisini yüksekten gösteren; insanları aşağılayan bir kadındı. bu kadar usulsüzlüğün içerisinde kazanmış olduğu parayla övünmesi çok küçük düşürücüydü. bu paranın kazanılış şekli ahlaki değilken, kendisini insanların gözüne sokmasının sadece bireysel şuursuzluğu ve cehaleti olduğunu düşünüyorum. hapiste bol bol düşünmek için vakti olacağı kanaatindeyim. keza koğuş hayatı zordur. bir sürü aykırı tiple aynı yeri paylaşıp, vakit doldurmaya çalışıyorsun.
merak ediyorum totalde kaç yıl hüküm giyecekler.
devamını gör...
şakasına flörtleşmek
zevklidir ama bunun karşılıklı olduğunu bilerek yapın, milletin duygularıyla oynamayın. (2 tarafın bilgisi dahilinde) karşı cinsle şaka yollu bile olsa flörtleşmeniz iletişim yeteneklerinizi/becerilerinizi test edebileceğiniz bir oyun sahası sağlar. diğeri (tek tarafın eğlendiği senaryo) şeresizliktir.
devamını gör...
ümmetçilerin coca cola prostestosundaki paradoks
en tezatı parasını verip aldığın malı dökerek bir firmaya zarar verdigini sanmak.
şimdi ben bir ürün satıyorum diyelim. geldin parasını verip aldın. beni sadece bu kadarı ilgilendirir. bu ürünü kullanıyor musun kaldırıp kenara mı koydun, içtin mi yoksa döktün mü banane. istersen şişesini bi tarafına sok. ben senden istediğimi almışım. bu iphone kıranlar içinde aynı.
kaldı ki sanki bunlar cristiano ronaldo. adamın bir hareketi coca colanın bu ülkeden kazandığı tüm para kadar zarara mâl oldu.
5 şişe kolayı döktün diye coca colaya hiçbir şey olmaz. dünyanın en büyük firması.
hiç almamak alıp da dökmekten daha etkili protesto olur. o da gelip geçer. bu tarz protestolar daha önce de oldu. en fazla bir ay sürer sonra eskiye döner. coca colanın sırtı da öyle kolay kolay yere gelmez. küresel bir firmalar sanki sadece türkiye'den kazanıyorlar.
şimdi ben bir ürün satıyorum diyelim. geldin parasını verip aldın. beni sadece bu kadarı ilgilendirir. bu ürünü kullanıyor musun kaldırıp kenara mı koydun, içtin mi yoksa döktün mü banane. istersen şişesini bi tarafına sok. ben senden istediğimi almışım. bu iphone kıranlar içinde aynı.
kaldı ki sanki bunlar cristiano ronaldo. adamın bir hareketi coca colanın bu ülkeden kazandığı tüm para kadar zarara mâl oldu.
5 şişe kolayı döktün diye coca colaya hiçbir şey olmaz. dünyanın en büyük firması.
hiç almamak alıp da dökmekten daha etkili protesto olur. o da gelip geçer. bu tarz protestolar daha önce de oldu. en fazla bir ay sürer sonra eskiye döner. coca colanın sırtı da öyle kolay kolay yere gelmez. küresel bir firmalar sanki sadece türkiye'den kazanıyorlar.
devamını gör...
kitap önerileri
#2772225
hala okumadıysan yerdeniz serisi. olmazsa olmaz.
eğer politika, biraz woke seviyorsan kırık diyar serisi. tek saçmalamamış, içine etmemiş, okunabilecek tek woke seri bu zaten. türkçe çevirisini bilmiyorum kefil değilim.
daha karanlık, grimdark fantazi seviyorsan melnibone'lu elric ve hawkmoon serileri.
kılıç ve büyü edebiyatının atalarını merak edersen: kimmeryalı conan'ın yükselişi.
bunun dışında özel bir ruh hali ya da alt tür istersen belirtebilirsin.
hala okumadıysan yerdeniz serisi. olmazsa olmaz.
eğer politika, biraz woke seviyorsan kırık diyar serisi. tek saçmalamamış, içine etmemiş, okunabilecek tek woke seri bu zaten. türkçe çevirisini bilmiyorum kefil değilim.
daha karanlık, grimdark fantazi seviyorsan melnibone'lu elric ve hawkmoon serileri.
kılıç ve büyü edebiyatının atalarını merak edersen: kimmeryalı conan'ın yükselişi.
bunun dışında özel bir ruh hali ya da alt tür istersen belirtebilirsin.
devamını gör...
şakasına flörtleşmek
gayet tatlı bir şey bence, bu kadar ciddiye almayın her şeyi. gerçekten bazılarınız böyle pembe dizilerde ki melaike modunda takılan karakterler gibi.
devamını gör...
normal sözlük 3 yaşında
cep sözlüğü kadar kaldı ama bir türlü büyütüp ansiklopedi yapamadık.
yoldaş diye bı lavuk vardı onu bile görmüyorum artık noldu bebeği doğurup bırakıp kaçtı mı. bı de meja diye astroloji manyağı bi hatun vardı o da yok. anne babası doğum günü partisine katılmayan çocuklar gibi kayıplara karışıp yetim mı bıraktılar sözlüğü.
yoldaş diye bı lavuk vardı onu bile görmüyorum artık noldu bebeği doğurup bırakıp kaçtı mı. bı de meja diye astroloji manyağı bi hatun vardı o da yok. anne babası doğum günü partisine katılmayan çocuklar gibi kayıplara karışıp yetim mı bıraktılar sözlüğü.
devamını gör...
para işlerine o bakıyordu ben sadece reklam yüzüyüm
ikisi birden yatacağına bir paslaşma ile biri yatacak, öbürü çocuklara bakacak vs vs
gerçi bunların çok yatacağına da inanmıyorum, unutulmasını bekliyorlardır,
bir süre sonra salınırlar.
gerçi bunların çok yatacağına da inanmıyorum, unutulmasını bekliyorlardır,
bir süre sonra salınırlar.
devamını gör...
mcdonald's'a fare bırakan çomar
şunu bir yahudi girip kebapçıda yapsa islam'a saldırıyorlar diye ayaklanırlardı dimi. o herifide orda linç ederlerdi.
fare veba yaydığı için zamanında çok fazla ölüme sebep olmuş bir hayvan. insanların sağlığını tehlikeye atmaktır bu protesto değil. kaldı ki kimin ne yiyip içeceğine karışamazsın. birinin dükkanına dalıp istediğini de yapamazsın. bu hem malına zarar vermek hem haneye tecavüzdür. sen istemiyorsan yeme oradan alışveriş yapma ama elaleme dayatma yapamazsın.
tabi kime anlatıyoruz, anlamayacak olan, hiçbir fikri dinlemeyen ya da okumayan bir ortadoğu çomarına.
umarım halkı düşmanlığa teşvik etmek, provokasyon ve akla gelebilecek ne kadar ibare varsa hepsinden yargılanıp en ağır cezayı alır silktiğimin malı.
fare veba yaydığı için zamanında çok fazla ölüme sebep olmuş bir hayvan. insanların sağlığını tehlikeye atmaktır bu protesto değil. kaldı ki kimin ne yiyip içeceğine karışamazsın. birinin dükkanına dalıp istediğini de yapamazsın. bu hem malına zarar vermek hem haneye tecavüzdür. sen istemiyorsan yeme oradan alışveriş yapma ama elaleme dayatma yapamazsın.
tabi kime anlatıyoruz, anlamayacak olan, hiçbir fikri dinlemeyen ya da okumayan bir ortadoğu çomarına.
umarım halkı düşmanlığa teşvik etmek, provokasyon ve akla gelebilecek ne kadar ibare varsa hepsinden yargılanıp en ağır cezayı alır silktiğimin malı.
devamını gör...
pazartesi sendromu
öğretmenim. bugün dersim yok. o yüzden bende olmayan sendromdur. bende salı sendromu var. ayrıca perşembem de boş:) fakat öğretmenliği bırakmayı düşünüyorum.
devamını gör...
ya bot veya fake sandıklarınız aslında okursa sorunsalı
fazla yanlı bi' yazı olmuş.
parantez içinde editör yazıyor zaten, normal bi' sözlük yazarı da yazmamış
zaten bu bot muhabbetinde insanların temel şikayeti
"bunlara ihtiyaç olmayışı" yönünde.
yani bot hesap beni takip etmesin / beğeni atmasın
böyle osuruktan beğeni gelince insan rahatsız oluyor, hiç olmasın daha iyi.
onun haricinde kim okur, kim bot asgari bi' zeka seviyesine sahip bir insan net bir şekilde anlayabilir
bir kaç tane ayırt edici özelliği var, sayayım.
1-bot hesaplarda genel olarak az girdi var ama her girdisinde en az +9 beğeni ve fav görürsünüz, arada seken entry yok ha hepsi beğenili
2-bot hesaplar genelde hesaplarınızın takipçisidir, hatta sözlüğe ortasında giren bir yazarsanız, takipçilerinize bir bakın esasında organik kısım %10 falan %90'u bot.
3-bot hesaplar genellikle "kadın hesabı" temalı açılmış, nickler de o yönde, fotoğraflar da o yönde, soft kadın profil fotoğrafları, pembe detaylar falan.
4-son girdi tarihlerine bakın geçen sene falandır ama çok seri bi' şekilde layklıyor.
ıdı vıdı vıdı,
bence böyle bi' algıya gerek yok
okuyucu illa ki vardır ama bu kadar açık bir şekilde hesapların varlığı olmasına rağmen ya onlar okuyucu yau falan demek biraz komik oluyor
şunları de-aktive edin yeter, gerek yok oylayan oylar, takip eden takip eder.
edit: dalga geçer gibi yazdığımı 3 bot hesapla beğenmişler asdasd
parantez içinde editör yazıyor zaten, normal bi' sözlük yazarı da yazmamış
zaten bu bot muhabbetinde insanların temel şikayeti
"bunlara ihtiyaç olmayışı" yönünde.
yani bot hesap beni takip etmesin / beğeni atmasın
böyle osuruktan beğeni gelince insan rahatsız oluyor, hiç olmasın daha iyi.
onun haricinde kim okur, kim bot asgari bi' zeka seviyesine sahip bir insan net bir şekilde anlayabilir
bir kaç tane ayırt edici özelliği var, sayayım.
1-bot hesaplarda genel olarak az girdi var ama her girdisinde en az +9 beğeni ve fav görürsünüz, arada seken entry yok ha hepsi beğenili
2-bot hesaplar genelde hesaplarınızın takipçisidir, hatta sözlüğe ortasında giren bir yazarsanız, takipçilerinize bir bakın esasında organik kısım %10 falan %90'u bot.
3-bot hesaplar genellikle "kadın hesabı" temalı açılmış, nickler de o yönde, fotoğraflar da o yönde, soft kadın profil fotoğrafları, pembe detaylar falan.
4-son girdi tarihlerine bakın geçen sene falandır ama çok seri bi' şekilde layklıyor.
ıdı vıdı vıdı,
bence böyle bi' algıya gerek yok
okuyucu illa ki vardır ama bu kadar açık bir şekilde hesapların varlığı olmasına rağmen ya onlar okuyucu yau falan demek biraz komik oluyor
şunları de-aktive edin yeter, gerek yok oylayan oylar, takip eden takip eder.
edit: dalga geçer gibi yazdığımı 3 bot hesapla beğenmişler asdasd
devamını gör...
can yücel dizeleri
sana da kırgınım papatya..
bir seviyorum'u sığdıramadın onca yaprağına.
bir seviyorum'u sığdıramadın onca yaprağına.
devamını gör...
sürekli boşluk duygusu hissetmek
kişinin kendini hiçbir yere ait hissetmeme durumudur. etrafı ne kadar kalabalık olsa o yalnızdır.
devamını gör...
dadaizm
klozeti ters çevirip " aha bu sanattır" de. sonra 50 milyon dolara satıp kara parayı akla. olay bundan ibaret.
devamını gör...
güne bir söz bırak
"bir önyargı biçimidir aşk,
ihtiyaç duyduğun şeyi seversin, sana iyi bir duygu veren şeyi, işine geleni,
dünyada tanıyabilsen daha çok seveceğin on kişi varken birine aşık olduğunu nasıl söyleyebilirsin?
ama asla tanımayacaksın o
insanları.."
ihtiyaç duyduğun şeyi seversin, sana iyi bir duygu veren şeyi, işine geleni,
dünyada tanıyabilsen daha çok seveceğin on kişi varken birine aşık olduğunu nasıl söyleyebilirsin?
ama asla tanımayacaksın o
insanları.."
devamını gör...
matematik ilahı
kardeṣ çok biriktirmiṣsin. matematik ilahına değil, öğrenci ilahı olmaya ihtiyacın var bunları bir haftada kapatacaksan.
devamını gör...
ders çalışmaktan boyun fıtığı olmak
müthiş yüksek tahsilim sebebiyle sanırım sahip olduğum hede. dr a gitmedim ama boyun fena halde. masada oturmak, okumak, ekrana bakmak vb nedeniyle boynu aradan çıkardık!
devamını gör...
insanlığımıza yenilmek
yolda geberdiğinizi görsem önemsemem. o derece yani.
devamını gör...


