zaman tüneli
bosna-hersek federasyonu
bosna-hersek federasyonu, sırp cumhuriyeti ile birlikte bosna hersek'i oluşturan iki cumhuriyetten birisi olup başkenti saraybosna'dır. 1994 washington antlaşması'yla kurulan bosna-hersek federasyonu'nu oluşturan 10 tane kantonun yerine göre hırvat ya da boşnak çoğunluktan oluşur.
ilgili haritada lacivert renk ile gösterilen yer, bosna-hersek federasyonu'dur.
1997 haritasına göre bosna-hersek federasyonu
1996-2007 yılları arasında kullanılan bosna-hersek federasyonu'nun bayrağı
ilgili haritada lacivert renk ile gösterilen yer, bosna-hersek federasyonu'dur.
1997 haritasına göre bosna-hersek federasyonu
1996-2007 yılları arasında kullanılan bosna-hersek federasyonu'nun bayrağı
devamını gör...
slife5r (yazar)
#3512902 sevgili slife5r otuz yaşına girdiğim bu günde iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. benim de umudum otuzlu yaşlarımın yirmilerim gibi geçmemesi, tekrar teşekkür ederim.
devamını gör...
günaydın mesajı aldığınız sözlük erkeği sayısı
sıfır. üzeri olsa sıkıntı var demektir.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
gece uyumamak gerekir zira bir çok baykuş türü gececidir. genelde dağlık bölgelerde daha sık rastladım ben. trakya’da bol bol rastlayabilirsin.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
ben gördüm. işte şimdi baykuş görmüş birini görmüş sayılırsın üzülme.
devamını gör...
günaydın mesajı aldığınız sözlük erkeği sayısı
(bkz: 1)
o kendini biliyor.
o kendini biliyor.
devamını gör...
kalbinin güzelliği yüzüne yansımış
asla anlayamayacağım laflardan birisi.
birincisi bunu söyleyen kişinin gözüne hitap etmeseydim yine aynı laf mı geçerli olacaktı.
ikincisi kalbimin güzel olup olmadığı dışarıdan bakınca nasıl belli olabilir.
üçüncüsü göze hitap etmeyen insanlar kalpsiz midir
bu konuya bu kadar takılmamam gerekiyordu ama garip bir laf işte.
özellikle iltifat olarak kullanıldığında daha da garip.
birincisi bunu söyleyen kişinin gözüne hitap etmeseydim yine aynı laf mı geçerli olacaktı.
ikincisi kalbimin güzel olup olmadığı dışarıdan bakınca nasıl belli olabilir.
üçüncüsü göze hitap etmeyen insanlar kalpsiz midir
bu konuya bu kadar takılmamam gerekiyordu ama garip bir laf işte.
özellikle iltifat olarak kullanıldığında daha da garip.
devamını gör...
bir yabancıyla otobüs yolculuğunda konuşulacak konular
saçmalamak... kalçam o kadar sıkı ki cevizleri kırabilirim ve burada insanlarla konuşurken genelde mastürbasyon yapmıyorum.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
isteyene baykuşumu ücreti karşılığında gösterebilirim. (bkz: swh)
devamını gör...
dostoyevski okuyan insan
okuyan değil de okumuş olan olsaydı başlık; ben ben ben diye el kaldırırdım.
#3512047
bu arada, kesinlikle katılmakla birlikte, aklıma şeyi getirdi; çayı şekersiz içince gerçek çay tadı alıyor insan, şeker tadını bozuyor, lafı.*
#3512047
bu arada, kesinlikle katılmakla birlikte, aklıma şeyi getirdi; çayı şekersiz içince gerçek çay tadı alıyor insan, şeker tadını bozuyor, lafı.*
devamını gör...
eraser (yazar)
#3512857 sevgili sıradan yazar doğum günü tebriğin için çok teşekkür ederim.
devamını gör...
yıldız kenter
bir gün kendimi öldürmeye karar verirsem yıldız kenter'in okuduğu şiirleri dinlerken olur sanırım. ıstırap, şefkat, sabırsızlıkla dolu o güzelim sesiyle ölmek güzel olurdu bir sonbahar akşamı yapraklar uçuşurken kaldırımlarda.
devamını gör...
kalbinin güzelliği yüzüne yansımış
laf-ı güzaf.
genetik bilimini yerle bir eden bir yaklaşımdır.
genetik bilimini yerle bir eden bir yaklaşımdır.
devamını gör...
kalbinin güzelliği yüzüne yansımış
ayaklarına yansımış olarak bile kullandığım nefis kalıp. sevgilisinden yeni ayrılan kız hüpşürmede birebirdir.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
allah başka zeval vermesin kardeş. evet.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
bir pazar sabahı hüzünlendiren acı gerçek. 30'lara doğru gidiyorum ama daha canlı canlı bir baykuş görmedim. daha acısı baykuş görmüş birini de görmedim. vallahi boşa yaşıyoruz gibi hissediyorum bazen.
devamını gör...
dostoyevski okuyan insan
dostoyevski tarzı betimleme topuna girerse çok pis kafa açar.
devamını gör...
balkon insanı (yazar)
#3512853 sözlüğümüzün nadide yazarı da yazmış ay çok mutlu oldum bu sabah. *çok teşekkür ederim balkon insanı abicim iyi ki varsın. 
*

*
devamını gör...
