zaman tüneli
bonham gibi vurmak
metalci yenge ortamlarının 90'larda kalan sıkı dedikodusu. sert vurmak, manyaklar gibi solo vurmak anlamları taşır.
devamını gör...
normal sözlük motosiklet kulübü
şimdilik tek etkinliği sözlüğe motosiklet fotosu atmak olan kulüp.
devamını gör...
intimissimi
bu holdinge ait orta-alt grup segment markasi icin: (bkz: tezenis)
seksi ic camasirlar üreten, abarti fiyatlari olmayan bir tekstil dükkani
seksi ic camasirlar üreten, abarti fiyatlari olmayan bir tekstil dükkani
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
armudun iyisini yer.
devamını gör...
yalnızlık
ilk zamanlar şok edici olsa da, alıştıkça yavaş yavaş içine alıp sarıp sarmalayan bir kozaya dönüşüyor.
devamını gör...
sevişmek
sağlıklı cinsellik yaşamanın ön koşullarından. ancak illaki şart değil. ön sevişmesiz cinsel birliktelikler özellikle kadına kendisini şişme kadın gibi hissettirebilir. cinsel obje olmaktan öteye geçebilmek için elzem bir adım. yoksa put gibi duran kadın sayısı hiç azalmaz. diğer yandan erkek de işini görmeye odaklanacağı için alacağı haz daha kısa süreli olur. bunu bir iş olarak değil de eğlenceli bir oyun olarak görmek gerek.
ayrıca kadınlar üzerindeki baskının da mimlenerek arttırılması yerine normal kabul edilerek azaltılması lazım. yoksa ülkecek işimiz zor.
ayrıca kadınlar üzerindeki baskının da mimlenerek arttırılması yerine normal kabul edilerek azaltılması lazım. yoksa ülkecek işimiz zor.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
yazıyor kendi halinde laf aralarındaki tespitleri fenaa.
devamını gör...
profil fotosu kapak rozet uyumu ve analizi
ay ne ılık ılık işler bunlar.
devamını gör...
penti mağazasını gezen erkek
bulundugu bölgede (bkz: intimissimi) magazasi olmayan erkek olabilir
devamını gör...
yalnızlık
sadece uyumak istememe sebep oluyor. sonsuza kadar uyumak istiyorum. her zaman uyumak istiyorum. sadece uyumak istiyorum artık.
devamını gör...
sevişmek
en tatlı spor :d
devamını gör...
penti mağazasını gezen erkek
umarım eşine hediye alıyordur dediğimiz erkek
devamını gör...
profil fotosu kapak rozet uyumu ve analizi
valla bence gayet uyumlu oldu. hem renkler hem de konsept olarak.
profil resmim bir lich, nick'imin geldiği count dahlvier karakteri gibi.
kapak resmim, dissona adlı progressive metal grubunun bir albümü ki harbiden de 10/10 verdiğim nadir albümlerdendir. ve cidden de lich'lik konseptine son derece uygun, hem karanlık hem de fantastik ve çılgın bir iş. old-school bir ruhu da var ayrıca.
rozetim ise baldur's gate oyunundan. hem renk ve hava olarak profil resmimle uydu bence hem de lich denen yaratıkla tanıştığım şey de baldur's gate oyunlarından başka bir şey değildi.
profil resmim bir lich, nick'imin geldiği count dahlvier karakteri gibi.
kapak resmim, dissona adlı progressive metal grubunun bir albümü ki harbiden de 10/10 verdiğim nadir albümlerdendir. ve cidden de lich'lik konseptine son derece uygun, hem karanlık hem de fantastik ve çılgın bir iş. old-school bir ruhu da var ayrıca.
rozetim ise baldur's gate oyunundan. hem renk ve hava olarak profil resmimle uydu bence hem de lich denen yaratıkla tanıştığım şey de baldur's gate oyunlarından başka bir şey değildi.
devamını gör...
akrep burcu olanların en iyi bildiği şey
er bi şeyi iyi biliriz bilmediğimiz tek şey kaypaklık
devamını gör...
para da var o gün
sıfırı tüketmiş erkeklerin hızlı zamanlarında anılarını anlatmaya başlamadan önceki kurduğu cümle.
devamını gör...
kendinizde gördüğünüz en ciddi eksiklik
uykusuzluk mlsf
devamını gör...
mustafa faik öztrak
mustafa faik öztrak, 1882-1951 yılları arasında yaşamış türk bir siyasetçi olup şu anki chp tekirdağ milletvekili ve basın sözcüsü adaşı faik öztrak'ın dedesidir. ilhan öztrak, orhan öztrak ve adnan öztrak'ın babaları olan mustafa faik öztırak*; aynı zamanda chp'nin ilk genel sekreterlerindendir ve 1939-1942 yılları arasında refik saydam'ın başbakan olduğu ilgili kabinede dışişleri bakanlığı yapmıştır.


devamını gör...
chp'nin sorunu ishal-i fem haberi
engelleme ve baskıların chpyi yıldırmadığını öğrendiğimiz haber.
devamını gör...
kendinizde gördüğünüz en ciddi eksiklik
acıları terennüm etmekte mahirim.
bence buna gerek yoktu büyük bir eksiklik olarak addediyorum ama bu da bir tıynet.
lirik bir kahraman değilim, normal bir şekilde yaşayabilmeliydim, acıları uzatarak ve bundan belki de keyif alarak değil.
heba.
bence buna gerek yoktu büyük bir eksiklik olarak addediyorum ama bu da bir tıynet.
lirik bir kahraman değilim, normal bir şekilde yaşayabilmeliydim, acıları uzatarak ve bundan belki de keyif alarak değil.
heba.
devamını gör...
