zaman tüneli

ben bu yayından sonra maneviyata yönelmeye karar verdim gençler. mümin kardeşlerimi yalnız bırakmayacağım. ışık, dua, sevgi, saygı ve hürmetle... allah yar ve yardımcımız olsun.
o gece bu gece siz de yönelin artık. *
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bu başlık niye karşıma çıktı ya, gece gece yine canımız hepsinden çekti.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

seninle şöyle...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kıyaslamayı doğru bulmuyorum farklı klasmanlar.
illa sıralayacaksam pizza>lahmacun >pide
devamını gör...

her seferinde o boşluğu hissediyorum, büyüdükçe daha belirgin oluyor. keşke zengin olduğum bir evrende sadece aşkı yaşabilseydim, ne kariyer ne iş telaşı olmadan. yalnız bir kumsalda 2 kişilik şezlongta yan yana dalgaların sesini dinleyip huzur içinde hayata müteşekkir olsaydım.
hayatın cilvesi göz yaşı damladı yazı biterken ama ağlamıyorum uykum geldi ondan yani her şeyi romantizm sanmayın.
devamını gör...


sanki akıllı insanların aptalları gücendirmemesi için konuşması yasaklandı


derin sarıyer
devamını gör...

gelen son mesaj değil ama bu kişiyle olan son konuşmalar ahah canım arkadaşım ya nasıl da çok bilmişçe konuşuyor. ulan ben senin moralini bozuyor muyum be kardeşim. atanana kadar ona yazmayacağım.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ses 1,2 için dua zinciri oluşturalım.
gerekirse üzerine kurşun döküp, kurşun boşaltalım.

pidi hanım inanır mısınız ben halen buradayım yayın eşinizi buldunuz sanırım. sohbetiniz sardı.
devamını gör...

hayaller...
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

buraya sevdiceğim ile bir fotoğraf bırakıyorum. minnoş sevgilim
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

wind of change
devamını gör...

"bugün çok güzel bir gün olacak" diye düşünürken olmaması.
devamını gör...

huy ve tip olarak ablasını aradığına göre, muamele olarak da anasını arayan tiptir.
(bkz: mezhebi geniş)
devamını gör...

kaçtığım bütün savaşların yaralarını taşıyorum.

geceye,

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

hayatıma kattığım en güzel duygu 'arkeolog olmak'. ne kadar staj yaparken ve mesleği icra ederken amelilik yapıyor olsak da benim için kürek atmak da bir sikke bir heykel bulmak kadar mükemmel...buradan yanlış kürek attığımı söyleyen arkadaşlarıma da seslenmek istiyorum: bel benim değil mi kardeşim ağrısın, yanlış da atarım doğru da...ayrıca bu bölümü okurken stajında kimse iki hafta boyunca ot yolacağım bir kazıya gidebileceğimi kimse söylemedi ve de amcaların "gelin tarlada çalışın en azından para kazanırsınız." cümlesinin haklılığını sorgulatabilen bir meslek bu meslek.
devamını gör...

baba necla gitti. bavulunu mavulunu toplayıp gitti. kocamı da aldı. kocamı da aldığğğğğğğğ.
devamını gör...

sizin olsun saltanatınız haramzade köpekler .

böyle hakaret etmek falan serbest mi değil mi önce onu bi netleştirelim sayın modlar?
zaten galatasaraylı hukukçular derneğine de ilettim, gerekirse siteyi kapatsınlar.
devamını gör...

eksik mi kalayım yani ne istiyorsunuz?



kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim