zaman tüneli
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
aktif biri ama benim kadar olamayacak:)
devamını gör...
kedi köpek anneliği
böyle kızlardan uzak duruyorum direkk ben
devamını gör...
en son alınan hakaret
patrondan her gün hakaret yiyoruz hangisini yazalım
devamını gör...
kedi köpek anneliği
14 yıl boyunca hayatıma eşlik eden bir köpeğim oldu, 16 yıldır da delice sevdiğim bir kediyle yaşıyorum. küçük yaşlarımdan beri de evimde her zaman taklacı güvercininden bilmem nesine onlarca kuşum oldu. yaşadığım sürece de olacak...
birileri hayvanları için "çocuğum" diyor. "ben onun annesiyim/babasıyım" diyor. diyebilir. bu üzerinde çok da ciddi düşünülmemesi gereken bir sevgi ifadesidir. zaten değilse ve gerçekten annesi/babası olunduğu düşünülüyorsa burada patolojik bir durum söz konusudur ve bu konu beni aşar.
velhasıl kimileri sevgisini bu şekilde ifade ediyor, edebilir. ortada bir sevgi bağı olduğu sürece bence sorun yok. köpeğinin kayınçosu olduğunu da söyleyebilir. tercih meselesidir. ben sevgimi bu şekilde ifade etmeyi tercih etmiyorum. hatta birileri kedim ya da köpeğimden bahsederken "çocuğun" dediğinde "çocuğum değil, kedim" deyip gülümseyerek kendilerini düzeltiyorum. bu onları az seviyor olmamın bir göstergesi değil. ortada kuvvetli bir sevgi olduğu ve bunu hayvanlarımla paylaştığım sürece gerisinin teferruattan ibaret olduğunu ve hayvanlarımın da bu konuyu insanlar kadar umursamadıklarını düşünüyorum.
hatta kedim konuşabilse, "ne çocuğu lan, mal mısın? hayır yani kime şov yapıyorsun? kes tatavayı da mama doldur şu kaba. sıfatını silktiğimdeki laflara bak hele ya. çocuğummuş..." diye söyleneceğine emin olacak kadar çok şey paylaştığımızı düşünüyorum.
birileri hayvanları için "çocuğum" diyor. "ben onun annesiyim/babasıyım" diyor. diyebilir. bu üzerinde çok da ciddi düşünülmemesi gereken bir sevgi ifadesidir. zaten değilse ve gerçekten annesi/babası olunduğu düşünülüyorsa burada patolojik bir durum söz konusudur ve bu konu beni aşar.
velhasıl kimileri sevgisini bu şekilde ifade ediyor, edebilir. ortada bir sevgi bağı olduğu sürece bence sorun yok. köpeğinin kayınçosu olduğunu da söyleyebilir. tercih meselesidir. ben sevgimi bu şekilde ifade etmeyi tercih etmiyorum. hatta birileri kedim ya da köpeğimden bahsederken "çocuğun" dediğinde "çocuğum değil, kedim" deyip gülümseyerek kendilerini düzeltiyorum. bu onları az seviyor olmamın bir göstergesi değil. ortada kuvvetli bir sevgi olduğu ve bunu hayvanlarımla paylaştığım sürece gerisinin teferruattan ibaret olduğunu ve hayvanlarımın da bu konuyu insanlar kadar umursamadıklarını düşünüyorum.
hatta kedim konuşabilse, "ne çocuğu lan, mal mısın? hayır yani kime şov yapıyorsun? kes tatavayı da mama doldur şu kaba. sıfatını silktiğimdeki laflara bak hele ya. çocuğummuş..." diye söyleneceğine emin olacak kadar çok şey paylaştığımızı düşünüyorum.
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
sanki zaman hiç geçmemiş gibi...
hadi inş. çok özledik. iyi olur.
hadi inş. çok özledik. iyi olur.
devamını gör...
yazarların şu an düşündükleri şeyler
yarın işe kim gidecek
devamını gör...
trendyol
artık aldığınız ürünler hakkındaki gelişmeleri (kargoya verildi vs), whatsapp'dan mesaj atarak da bildiren şirket. oğlum tamam sağolun da, sms yeterdi lan.
devamını gör...
yazarların şu an düşündükleri şeyler
raporumun bitmesini bekliyorum birde hastalığımın geçmesini böyle ruhsuz ruhsuz evde oturmak hiç benlik değil
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
başkanımızın 13 yaşındaki kızına sosyal medya üzerinden saldırmış itler.
başkanımda da şeker haliyle tavan yapmış.
geliyor valla.
öbürüne yazmaya bile değmez, kafayı yemiş.
başkanımda da şeker haliyle tavan yapmış.
geliyor valla.
öbürüne yazmaya bile değmez, kafayı yemiş.
devamını gör...
sözlük yazarlarının yapay zeka fotoğrafları
la serenissima dinliyordum. yaylılardan çok basslarına hayranım ben bu şarkının. bir kaç fotoğrafımı yolladım, dedim beni o grubun bassçısı yap. sonuç rondo veneziano değil de almora'ya daha uyumlu gibi geldi ama olsundu. saçlarım ve kostümüm ayrıca bi hoşuma gitti yalan yok.
devamını gör...
kedilerin aşırı tatlı varlıklar olması
bir işle uğraşırken başkası gelse rahatsız etse sinir olurum, tek istisna kedim (canım kızım) , başını koynuma/göğsüme bir koyuşu var, bitiyorum. iş bekleyebilir, prensesin keyfi daha önemli. benim üzerimde uyumayı çok seviyor, küçüklükten beri alıştı.
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
kk dönmesin.
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
spor ve siyaset dünyamızda nostalji rüzgarlarının esmesine sebep olacaktır. aziz başkanım ''beni konuştuvmasınlav, fena yapavım'' diyecek. g.saray başkanı korkudan altına pisleyecek, ''pavalı köpeklev '' diye kükreyince, tribündeki hainler kaçacak delik arayacaklardır.
keza piromuz da siyasete fırtına gibi dalacak. her salı grup toplantısında ak parti'yi ve cumhurbaşkanını zehir zemberek eleştirecektir. mesela '' böyle bir şey olabilir mi ?'' dedikçe sarayın mermer sütunları, kisra'nın sarayı gibi zangırdayacak, mehmet metiner gibiler kaçacak delik arayacaktır. keza ''doğru bulmuyorum'' diye ünleyince cumhur reisimiz erdoğan, gundi kemal'in doğru bulmadığı şeyde hayır yoktur deyu, o politikadan ricat edecektir. zira bir piro kolay yetişmemektedir.
keza piromuz da siyasete fırtına gibi dalacak. her salı grup toplantısında ak parti'yi ve cumhurbaşkanını zehir zemberek eleştirecektir. mesela '' böyle bir şey olabilir mi ?'' dedikçe sarayın mermer sütunları, kisra'nın sarayı gibi zangırdayacak, mehmet metiner gibiler kaçacak delik arayacaktır. keza ''doğru bulmuyorum'' diye ünleyince cumhur reisimiz erdoğan, gundi kemal'in doğru bulmadığı şeyde hayır yoktur deyu, o politikadan ricat edecektir. zira bir piro kolay yetişmemektedir.
devamını gör...
bosch anneler günü reklamı
şimdi gördüm, çok da güzel olmuş bence.
yayından kaldırılmış. sebep?
benim de sultan papağanım var, "oğluşuumm" diye seviyorum. bundan neden rahatsız olunur ki? asıl rahatsız olanların tedavi görmesi gerekir.
yayından kaldırılmış. sebep?
benim de sultan papağanım var, "oğluşuumm" diye seviyorum. bundan neden rahatsız olunur ki? asıl rahatsız olanların tedavi görmesi gerekir.
devamını gör...
gerçek islam
zaman icinde carpitilan ve kasten unutturulandir.
devamını gör...
yağız kaan erdoğmuş
muhteşem bir yetenektir. çölde vahadır.
böyle yeteneklerin bu devirde böyle ortaya çıkması ise sadece ailesine bağlanabilir.
önce gencecikken bu başarıya ulaşan yağız kaan'a sonra da ailesine tebrikler.
ayrıca ankakurt'un yazdıklarına +1+1.
böyle yeteneklerin bu devirde böyle ortaya çıkması ise sadece ailesine bağlanabilir.
önce gencecikken bu başarıya ulaşan yağız kaan'a sonra da ailesine tebrikler.
ayrıca ankakurt'un yazdıklarına +1+1.
devamını gör...



