zaman tüneli
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
takımdaşım sevgili yazar
devamını gör...
mehmet ali aydınlar
fenerbahçe spor kulübü'ne başkan adayı olacağı, hatta başkan olacağına kesin gözüyle bakılırken aday olmayacağını açıklayan kişi.
kendisini 15 sene hain ilan eden insanlar 1 aydır kurtarıcı kahraman ilan etmişlerdi ki aday olmayacağını beyan ederek bir sürü fenomeni, gazeteciyi ve yorumcuyu dımdızlak ortada bıraktı.
kariyeri 3 temmuz üzerine kurulu lube ayar bile aziz yıldırım'ı suçlayıp aydınlar'a yeşil ışık yakmıştı. daha nice gazeteci/yorumcu 3 temmuzu artık bir kenara bırakalım moduna girmişken adaylığını çekmesi çok tuhaf oldu.
kendisini 15 sene hain ilan eden insanlar 1 aydır kurtarıcı kahraman ilan etmişlerdi ki aday olmayacağını beyan ederek bir sürü fenomeni, gazeteciyi ve yorumcuyu dımdızlak ortada bıraktı.
kariyeri 3 temmuz üzerine kurulu lube ayar bile aziz yıldırım'ı suçlayıp aydınlar'a yeşil ışık yakmıştı. daha nice gazeteci/yorumcu 3 temmuzu artık bir kenara bırakalım moduna girmişken adaylığını çekmesi çok tuhaf oldu.
devamını gör...
yazarların şu an düşündükleri şeyler
kahve çekiyor canım gideyim de damla sakızlı* türk kahvesi yapayım kendime.
devamını gör...
bahçeli'nin apo aşkı
bahçeli zırt pırt çıkar apo ve pkk över. bugün de apoya statü istemiş.
buradan
siyasal islamcının başkanlık sistemi dediği şey zaten takva sistemi, statücülük, kölecilik. yani laikliği ve hukukun üstünlüğünü yıkmak, canının istediğini mağdur edip cezalandırmak, canının istediği katili haini ödüllendirmek. bahçelinin apo için istediği şey türk vatandaşını alt sınıfa itip apoyu efendi statüsüne çıkarmak. ismini de yaldızlamış yok 'barış koordinatörü' olsun muymuş, eşşeğin şeyi olsun muymuş. güya milliyetçi tayfa, ülkü ocakları, sağcı kesim de alkışlıyo bunun ipsiz sapsız gevelemelerini.
ülkü ocakları da tarikatlar ve pkk gibi ingiliz güdümlüdür. orda burda terörist hayaleti avcılığı yapanların bu skandal habere minik bir fıss sesi çıkartmalarını da gördük bu şekilde.
neyse yine iktidar apo överken siz kafanızı kuma gömmeye devam. yarın kürtlere gol atarak terörle mücadele ettim sayarsınız içiniz rahatlar ne de olsa. ya da hiç bir şey uyduramazsanız chpkk falan dersiniz, alakasız insanları terörle yaftalayıp mağdurlara parmak sallarsınız, yüreğiniz soğur. ortamlarda yine "teröre karşıyım rererö" falan dersiniz kim bilcek anlıycak aliminyum. teyyibgillere napıyon lan diyebilecek gerçekten vatansever bir mabadınız mı var?
ek: tehdit masalına inanmak istiyorsanız inanın. mhpde hiç mi düzgün insan yok? düzgün insan yoksa niye bu herifleri savunmaya geçiyorsunuz? bak chp tehdit edildi, iftiralarla hapse atıldı bir gram geri basmadı. yapınca oluyormuş demek ki.
buradan
siyasal islamcının başkanlık sistemi dediği şey zaten takva sistemi, statücülük, kölecilik. yani laikliği ve hukukun üstünlüğünü yıkmak, canının istediğini mağdur edip cezalandırmak, canının istediği katili haini ödüllendirmek. bahçelinin apo için istediği şey türk vatandaşını alt sınıfa itip apoyu efendi statüsüne çıkarmak. ismini de yaldızlamış yok 'barış koordinatörü' olsun muymuş, eşşeğin şeyi olsun muymuş. güya milliyetçi tayfa, ülkü ocakları, sağcı kesim de alkışlıyo bunun ipsiz sapsız gevelemelerini.
ülkü ocakları da tarikatlar ve pkk gibi ingiliz güdümlüdür. orda burda terörist hayaleti avcılığı yapanların bu skandal habere minik bir fıss sesi çıkartmalarını da gördük bu şekilde.
neyse yine iktidar apo överken siz kafanızı kuma gömmeye devam. yarın kürtlere gol atarak terörle mücadele ettim sayarsınız içiniz rahatlar ne de olsa. ya da hiç bir şey uyduramazsanız chpkk falan dersiniz, alakasız insanları terörle yaftalayıp mağdurlara parmak sallarsınız, yüreğiniz soğur. ortamlarda yine "teröre karşıyım rererö" falan dersiniz kim bilcek anlıycak aliminyum. teyyibgillere napıyon lan diyebilecek gerçekten vatansever bir mabadınız mı var?
ek: tehdit masalına inanmak istiyorsanız inanın. mhpde hiç mi düzgün insan yok? düzgün insan yoksa niye bu herifleri savunmaya geçiyorsunuz? bak chp tehdit edildi, iftiralarla hapse atıldı bir gram geri basmadı. yapınca oluyormuş demek ki.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
içlik niyetine giyiyordur inş diye düşünüyorum.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
sanırım voleybol sever.
devamını gör...
köpek balığı anneliği
kedi/köpek anneliği linç yiyorsa bu hayvanın annesi olun. buna dokanamazlar.
bir diğeri de (bkz: kedi balığı anneliği)
bir diğeri de (bkz: kedi balığı anneliği)
devamını gör...
kadın dediğin zayıf olacak
zayıf olur ama çokta zayıf olmayacak kemik şeklinde biraz etli de olacak
devamını gör...
kedilerin aşırı tatlı varlıklar olması
çalışırken üstüme zıplamadığı sürece çok tatlılar ama işin ortasında gelip kendini sevdirme isteği beni bitiriyor :)
devamını gör...
norm ender
2007'den beri dinleyicisiniz. son yıllarda keşfetmedik.
devamını gör...
yazarların şu an düşündükleri şeyler
9 gün resmi tatil oldu ama özel sektörde patronda bize 9 gün verecek mi
devamını gör...
şu an dinlenen şarkıdan bir cümle
who are you to wave your finger?
so full of it
eyeballs deep in muddy waters
fuckin' hypocrite
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
hayırdır gardaş sen kimsin la bizi mi kaynatıyon, bize mi iş koyuyon? kimsin olum sen?
angara bebeleri ile ilgili çok içerik tüketiyorum bu aralar. ondan bu atarım. yoksa canını yerim.
ama yine de sen kimsin laaağ, bu mahallenin abisi biziz laaağ.
iddialı, meydan okumalı falan hayırdır şekil şukül yabıyon?
angara bebeleri ile ilgili çok içerik tüketiyorum bu aralar. ondan bu atarım. yoksa canını yerim.
ama yine de sen kimsin laaağ, bu mahallenin abisi biziz laaağ.
iddialı, meydan okumalı falan hayırdır şekil şukül yabıyon?
devamını gör...
gerçek islam
her kafadan farklı sesler çıktığı için bulunamayandır.
devamını gör...
her açılımda bir takımın şampiyon olması
şu videoyu bi izleyip dinleyin!
devamını gör...
50 yaşındaki charlize theron'un 26 yaşında biriyle yatması
farkında mısınız, artık neredeyse her şey "özgürlük" adı altında pazarlanıyor. hayır yani ben, evliliğin bu kadar aşağılandığı bir dönem görmemiştim. sadakatsizlik, tek gecelik ilişkiler, hatta insanın çocuğu yaşındaki biriyle birlikte olması bile "cesur" ya da "modern" diye alkışlanıyor. pardon da, bu neyin kafası?
toplum önünde olan insanların, bu tarz söylemleriyle neyi normalleştirdiğini görmek zor değil. sonra da neymiş efendim "ilişkiler yüzeysel", "insanlar birbirine güvenmiyor" e tabi ne bekliyorduk ki?
herkesin hayatı kendine kabul, ama yapılan şeyin neyi temsil ettiğini görmek için biraz dürüstçe konuşmak gerekiyor.
boşuna dememişler hem. "insan kendine yakışanı yapar"
toplum önünde olan insanların, bu tarz söylemleriyle neyi normalleştirdiğini görmek zor değil. sonra da neymiş efendim "ilişkiler yüzeysel", "insanlar birbirine güvenmiyor" e tabi ne bekliyorduk ki?
herkesin hayatı kendine kabul, ama yapılan şeyin neyi temsil ettiğini görmek için biraz dürüstçe konuşmak gerekiyor.
boşuna dememişler hem. "insan kendine yakışanı yapar"
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
aziz neyse de kk nedir lan?
atatürk' ün partisini tayyip in metresine mi verecekler?
atatürk' ün partisini tayyip in metresine mi verecekler?
devamını gör...
sivilce
geldiği gibi gitmeyi bilmiyor
her temas iz bırakıyor
aksi ve nalet bir şey
her temas iz bırakıyor
aksi ve nalet bir şey
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
aziz neyse de kemal dönmesin be
devamını gör...
