zaman tüneli
bir zamanlar dillerimizden düşmeyen amatör şarkılar
devamını gör...
geceye yılmaz güney sözü bırak
her şeye rağmen düşmana inat yaşayacağız. yarın bizim çünkü.
devamını gör...
öğretmen sendikası
devamını gör...
geceye bir söz bırak
"farkın yokmuş kimseden, ben farklı bakmışım bilmeden." *
devamını gör...
yemek yapan erkeklerin daha fazla yürümesi
yani malzemeleri al gel git, onu getir şunu götür derken yürüyoruz tabi..
devamını gör...
geceye yılmaz güney sözü bırak
nazım hikmet rusların kucağında öldü
cüneyt arkın içki problemi vardı eşi illallah etti.
eğer türkiye'de karınıza birisi yanınızda hakaret ederse sessizce sokulup işini sorun savcı hakimse siz özür dileyin.
yılmaz güney gibi yapmayın.
sonra ite köpeğe maskara olursunuz. londra'daki sinema müzesi'nde adı yazılan ilk türk yönetmen olsanız bile.
cüneyt arkın içki problemi vardı eşi illallah etti.
eğer türkiye'de karınıza birisi yanınızda hakaret ederse sessizce sokulup işini sorun savcı hakimse siz özür dileyin.
yılmaz güney gibi yapmayın.
sonra ite köpeğe maskara olursunuz. londra'daki sinema müzesi'nde adı yazılan ilk türk yönetmen olsanız bile.
devamını gör...
bir zamanlar dillerimizden düşmeyen amatör şarkılar
(bkz: hey corç versene borç)
devamını gör...
aşk
bunu bana defne öğretti diyebilirim çünkü defne'yle büyüdüm abi ben.
insan yaşadığı şeylerin değerini pek anlamıyor. o zamanlar normal geliyor tabi. mahallede gizlice sarılmalarımız, sadece bayram günleri birbirimizi (yanaktan) öpebilme kuralımız, birbirimizin ayakkabısının kenarlarını boyamamız... ailelerimiz birbirini tanıdığı ve yakın olduğumuz için de hep bir aradaydık ve hiç ayrılmayız sanıyorduk. ulan bunlar hayatımın başlangıç ödülleri gibi bi şeymiş, şükrediyorum.
defne benim için hep böyle kaldı. çocukluğumdan genç delikanlılığımın başlarına kadar hayatımda önemli bir yerde duran biri. ne kadar zaman geçerse geçsin hiç unutmayacağım.
insan yaşadığı şeylerin değerini pek anlamıyor. o zamanlar normal geliyor tabi. mahallede gizlice sarılmalarımız, sadece bayram günleri birbirimizi (yanaktan) öpebilme kuralımız, birbirimizin ayakkabısının kenarlarını boyamamız... ailelerimiz birbirini tanıdığı ve yakın olduğumuz için de hep bir aradaydık ve hiç ayrılmayız sanıyorduk. ulan bunlar hayatımın başlangıç ödülleri gibi bi şeymiş, şükrediyorum.
defne benim için hep böyle kaldı. çocukluğumdan genç delikanlılığımın başlarına kadar hayatımda önemli bir yerde duran biri. ne kadar zaman geçerse geçsin hiç unutmayacağım.
devamını gör...
geceye yılmaz güney sözü bırak
bugün yaşasa maksimum skindirik barzo bir apocu olabilecek, o da dağda geberip sarı torbayla adresine postalanacak kadar beyni olan bir adamdan benim alabileceğim bir söz yoktur.
devamını gör...
jake “nomad” dunn
ali ekber diribaş tarafından seslendirilen ki sesi uymuş yakışmış. crysis 1 in ağırbaşlı ana karakteridir görev adamıdır 2.oyunda olmaması can sıkmış 3.oyunda sürekli adı geçmiş ama bir türlü belli olmamıştı öldü kaldı mı çizgi romanda öldüğü söyleniyor keşke karşımıza çıksa crysis 4’te
devamını gör...
bir zamanlar dillerimizden düşmeyen amatör şarkılar
knock out feat. jbx, rasheed & adrı - gel etme başa sarıp sarıp dinlediğim şarkılardandı*.
...bir ömür geçiyor gözümün önünden, el sallayamam göçüp giderken, hatrına yazdım bak bu satırları, anlamasan da sen yine boşver...
...bir ömür geçiyor gözümün önünden, el sallayamam göçüp giderken, hatrına yazdım bak bu satırları, anlamasan da sen yine boşver...
devamını gör...
yalnız değilsiniz
yalnız değilsiniz, yönetmenliğini mesut uçakan'ın yaptığı 1990 çıkışlı türk yapımı sinema filmi.
devamını gör...
havet
ara sıra karşımdakinin sinirlerine oynamak için kullandığım kelime.
sorulan soruya "havet" deyin ve karşınızdakinin suratını izleyerek trollüğün tadına varın.
sorulan soruya "havet" deyin ve karşınızdakinin suratını izleyerek trollüğün tadına varın.
devamını gör...
evde yalnız olmadığını fark etmek
(bkz: yalnız değilsiniz)
devamını gör...
atv
jenerikleri değişse de renkleri ve sesi kolay kolay değişmeyen kanaldır
devamını gör...
geceye yılmaz güney sözü bırak
korkmadığı için fransalıların kucağında ölen ve mezarı da fransalıların ülkesinde olan sinemacının sözü mü?
ama hayatı sinema ama öyle böyle değil.
bu katil, cani, kadın düşmanını benimseyen iki kesim kaldı.
dünya üzerinde hiçbir siyasi görüş yoktur ki zevk için adam öldürüp, kadına işkence eden bir caniyi, bir katili sırf kendilerine yakın gördükleri için savunsun.
bizde iki ayrı kesim var, bolluğa bak.
yazacaktım unuttum editi:
bir daha bu heriften söz bırakacak olan varsa köşeye bıraksın.
ama hayatı sinema ama öyle böyle değil.
bu katil, cani, kadın düşmanını benimseyen iki kesim kaldı.
dünya üzerinde hiçbir siyasi görüş yoktur ki zevk için adam öldürüp, kadına işkence eden bir caniyi, bir katili sırf kendilerine yakın gördükleri için savunsun.
bizde iki ayrı kesim var, bolluğa bak.
yazacaktım unuttum editi:
bir daha bu heriften söz bırakacak olan varsa köşeye bıraksın.
devamını gör...
flörtün sevgililiğe dönmeme sebepleri
herşey olabilir ya belli nedeni yok
devamını gör...
yirmili yaşlar
ben fransa dan turkiye ye kesin donus yaptıgımda 25 yasındaydım. 32 yasına kadar -bosanana kadar- sistem cok uyaran yollayıp beni delirtiyordu. cok hastaydım. turkiye de yasamaktan nefret ediyordum. beynim ambale oldugu icin geceleri uyuyamıyordum. gece iki uc gibi arabaya atlayıp cok sık havalimanı dıs hatlara gittigimi hatırlıyorum. orası turkiye den gitme hayaline yakın hissettiriyordu. starbuckstan kahve alıp yurtdısından gelen cesit cesit milletten insanları izliyordum sabaha kadar. o kadar caresizdim ki turkiye de.
32 den sonra her sey degişti. sistem beni yormaktan vazgecti. ben de vatanımı sevmeye basladım. geceleri uyuyordum. huzurluydum. saglıgım geri geldi. saglıklıydım. 30 ila 40 arası boyle gecti. tesekkur etmezsem sisteme nankorluk olur. tabi cok kotu seyler de oldu. aclık donemleri. tacizler. sevgilimin dovup hastanelik etmesi gibi.
ama hani bir karikatur var ya. adam cehenneme gidiyor. zebaniye cennete mi geldim diyor. zebani soruyor: -sana dunyada ne yasattılar?
benimki de o hesap.
ben kendi tarafımda son 10 senede geldigim yerden gorece memnunum. tabi ki bana kalsa bambaska seyler de yapardım sistemde. o ayrı. ama bana kalmıyor tabi;)
32 den sonra her sey degişti. sistem beni yormaktan vazgecti. ben de vatanımı sevmeye basladım. geceleri uyuyordum. huzurluydum. saglıgım geri geldi. saglıklıydım. 30 ila 40 arası boyle gecti. tesekkur etmezsem sisteme nankorluk olur. tabi cok kotu seyler de oldu. aclık donemleri. tacizler. sevgilimin dovup hastanelik etmesi gibi.
ama hani bir karikatur var ya. adam cehenneme gidiyor. zebaniye cennete mi geldim diyor. zebani soruyor: -sana dunyada ne yasattılar?
benimki de o hesap.
ben kendi tarafımda son 10 senede geldigim yerden gorece memnunum. tabi ki bana kalsa bambaska seyler de yapardım sistemde. o ayrı. ama bana kalmıyor tabi;)
devamını gör...

